Kreadoe Rotterdam

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
nancy
Bead Starter
Contacteer:
Kreadoe Rotterdam

Bericht door nancy » za 22 mar 2003 09:35

Hallo kralenliefhebbers,

Wie kan mij vertellen of de de kreabeurs in rotterdam de moeite waard is.
Ben zelf wel eens in Utrecht geweest maar nog nooit bij deze.

groetjes
nancy

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » zo 06 apr 2003 21:10

Hallo allemaal,

Ik ben van plan vrijdag a.s. hier naartoe te gaan. Om de vraag van Nancy te herhalen de moeite waard?

:idea: KreaDoe Dagen Rotterdam
11 t/m 13 april 2003 in Ahoy? Rotterdam

Kijk op: http://www.hobbyblad.nl/projecten.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Danielle

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 06 apr 2003 21:34

Zo he das goed dat je het zegt ik zou het glad vergeten zijn!! SANDRAA ik kom vrijdag niet!!! ;) LOL ik moet naar de kreadoe toe :) hahahahha

Over het algemeen staat er niet zo heel erg veel! maar je kan het toch nooit van te voren zeggen!! Ik hoop dat er een hoop staat alhoewel mijn bankrelening daar anders over denkt ;) misschien toch maar vriendje even kietelen en gelijk zijn knip roven :twisted:
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » ma 07 apr 2003 10:56

Ik ben eigenlijk ook wel een beetje blut... :evil: Ik heb mezelf beloofd even rustig aan te doen, maar ja soms :lol: dan kan je het gewoon niet laten. Mijn moeder vond het wel leuk om mee te gaan. Staat zeker ook heel veel onzin tussen... :roll:
Groetjes, Danielle

Gast

Bericht door Gast » ma 07 apr 2003 12:00

Hoi,

Bedankt danielle voor de website.
Ik ga waarschijnlijk zaterdag eventjes kijken.
De entree valt wel mee. Misschien is het de moeite waard
groetjes
en veel plezier vrijdag.
Oja Als je dingen heb gezien die ik echt moet komen. Waarschuw mij dan eventjes
nancy

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » ma 07 apr 2003 16:23

Hoi,

Ik vond ook nog deze link: http://www.kreadoe.nl/main.php?k=1&pgnr=18" onclick="window.open(this.href);return false; voor een gratis :lol: hahaha KreaDoe Magazine (2x per jaar). Altijd handig.
Groetjes, Danielle

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » di 08 apr 2003 16:04

Hihi, ben er ook lid van!
Best wel handig, kun je precies in lezen wat voor stands er komen (dus ook kralenstands)
Veel liefs,
Marlies

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » di 08 apr 2003 16:54

Weet jij misschien dan welke kralenstands er staan in Rotterdam? Ik heb het kaartje vanmiddag nml. pas verstuurd.
Groetjes, Danielle

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » wo 09 apr 2003 13:44

Haha!

Moet ik ff zoeken waar ik hem gelaten heb, want het is al 2 of 3 maanden geleden dat ik hem binnen heb gekregen. Als ik hem vind laat ik het zo snel mogelijk weten.

(ga zo ff kijken)
Veel liefs,
Marlies

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » wo 09 apr 2003 15:07

Doe maar relaxed :wink: . Ik ken dat... meestal komt het op een grote stapel terecht :oops: en weet je zelf niet meer waar je het gelaten hebt. Ik zie het anders wel, en hopelijk hebben ze bij de kassa ook iets van een boekje of zo.
Groetjes, Danielle

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » vr 11 apr 2003 13:40

Hallo allemaal,

Ik ben vanochtend op de KreaDoe geweest in Rdam. Achteraf zonde van mijn tijd en GELD. (om binnen te komen ben je al 8 euro entree, 8 euro parkeren, koffie ed. kwijt). Ik heb slechts twee kramen met kralen kunnen vinden. Eentje kende ik al, nml. Woopie uit Rotterdam. Zij hebben hele leuke kralen. En de andere Atelier De Daver. Misschien dat er nog wel bij de andere hobbykramen iets van kralen te vinden was, maar over het algemeen was het HEEL VEEL kaarten kramen :? :( . En super druk :evil:; ik werd er een beetje opstandig van .... :twisted: :duivel:. :wink: Het lijkt wel of de mensen allemaal heel hebberig worden op zo'n beurs...

Maar ja, uiteindelijk nog wel een paar kleine kralendingetjes gekocht, en een hele leuke armband kado gekregen van mijn moeder. Wel ook hele mooie poppencreaties van klei gezien. Er waren ook nog wat tuinachtige stands, maar dat soort dingen kom je ook bij intratuin tegen.
Groetjes, Danielle

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » vr 11 apr 2003 13:52

Bedankt voor het verslag Danielle!
Ik heb trouwens je armband binnen!!
Ik heb vandaag geen tijd gehad om te gaan naar de kreadoe heel misschien ga ik zondag ff kijken als ik dan nog zin heb! Ik ga nu winkelen voor een caravan vindt ik eigenlijk net iets leuker dan de kreadoe ;) LOL kan ik makkelijker me kralen mee nemen op vakantie ;) wordt wel een burgertrutje zo zegt mijn beste vriendin ;) hahahahaha
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

groetjes Ria

Petra
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Petra » vr 11 apr 2003 15:44

Helemaal met Danielle eens......! Als je echt alleen voor kralen gaat is Krea Doe zonde van de tijd, energie en geld. Als ik dit van te voren had geweten was ik niet gegaan. Maar ik ben toch wel wat Woopie kralen en een hoop ergenis rijker!!!!!

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » vr 11 apr 2003 20:59

Nou ik ga zondag toch even neuzen ;) met klei kan je toch altijd meer gebruiken dan alleen met kralen :) dus ik wil neuzen en effe lekker schelden en duwen! :) hahahahaa

groetjes Ria

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » za 12 apr 2003 14:54

hahaha, :D :D, reken maar in ieder geval op dat duwen... :twisted:

Ik vond deze kraam met klei heel erg mooi: http://www.bettynagel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Op de beurs hadden ze hele mooie stylistische (beetje abstracte) figuren staan. Die staan helaas niet op de site. Die waren erg mooi.

Veel plezier morgen!!
Groetjes, Danielle

Gesloten