demodagen bij heutink in Rijssen(Overijssel)

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
kraaltje
Bead Producer
Contacteer:
demodagen bij heutink in Rijssen(Overijssel)

Bericht door kraaltje » ma 23 okt 2006 21:23

Woensdag en donderdag (25 en 26 oktober) zijn er weer demodagen bij Heutink in Rijssen.
Dit is een winkel met allerlei hobbyspullen, kaarten,scrapbook, klei, breien, borduren en sieraden maken natuurlijk.
Verder ook allerlei andere hobby spullen.
Tijdens de demo dagen worden er allerlei dingen geshowd.
Kralen maken van styropor (zeg ik dat goed) sieraden maken met verschillende technieken, hoe maak je een scrapbook etc.
Er staan gewoon een aantal mensen die van alles van deze hobby weten en laten de bezoekers zien hoe het moet om hen te motiveren om benodigdheden aan te schaffen.
Je kunt gratis de winkel inlopen en bent niks verplicht te kopen. Je moet wel rekening houden dat het erg verslafend is om wat te kopen.
Dus als je ideen op wilt doen kan dat hier.
Ik weet niet of er iemand uit de buurt in Rijssen woont maar aangezien het herfstvakantie is kan het zijn dat iemand hier in de buurt op vakantie is.

Alvast heel veel plezier als jullie er heen gaan en neem genoeg geld mee want er zijn ideen zat.

Groeten Esther
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » wo 25 okt 2006 19:01

Vorig jaar ben ik ook bij de demodagen geweest. Mijn zus heeft toen een prijsvragen actie gewonnen bij RTV oost. De prijs was een uitgebreide lunch ( erg lekker :D ) workshops en een waardebon van een best grote waarde om daar te besteden. :D Maar het is erg leuk de demodagen.
Wij gaan morgen weer om te kijken bij Heuttink en daarvoor gaan we kralenshoppen in Markelo. Ga jij ook wel eens kralen kopen bij Esch pla, Esther?

kraaltje
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door kraaltje » wo 25 okt 2006 19:29

Ben ik nog nooit geweest
Waar is dat precies dan?
Markelo is dicht in de buurt dus is te doen

GRoeten Esther
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » wo 25 okt 2006 19:34

Wow zeg dat je daar nooit bent geweest. Het is echt een aanrader. Het is wel aan huis in een omgebouwde garage.

Dit is haar site http://home.hetnet.nl/~r.vruwink/" onclick="window.open(this.href);return false; Je ziet foto's van de winkel. Er zit nog een heel stuk voor de foto. Het is een hele leuke vrouw en ze heeft ook erg veel keus. :D ik zou er wel een keer naar toe gaan :wink: :D

Gesloten