KreaDoe 2006 vraag

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Healthy
Bead Believer
Contacteer:
KreaDoe 2006 vraag

Bericht door Healthy » zo 01 okt 2006 18:58

Hoi Allemaal

ik ben nog nooit naar de KreaDoe geweest. Heeft het zin, qua kralen?? Ik heb natuurlijk wel meer hobbies... maar momenteel ga ik vooral voor de kralen. Zijn er leuke dingen te zien en te doen? Nog mensen van dit forum die daar iets gaan doen??

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » zo 01 okt 2006 19:09

Wat kralen betreft heeft het zeker zin om naar de Krea-Doe te gaan. Kralen te kust en te keur.
Ik ga zelf ook weer dit jaar. Lekker een dagje beppen met m'n zus.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Miran
Bead Starter

Bericht door Miran » ma 02 okt 2006 11:30

Ja ik ga erheen met een vriendin op zondag 5 november... Maar is ook mijn eerste keer dus heb geen idee van hoe en wat Liefs Miran

floorie23
Bead Reader

Bericht door floorie23 » ma 02 okt 2006 15:17

Ik ben er zelf nog nooit heen geweest maar ga dit jaar met iemand die er al vaker is geweest. En die is er heel enthausiast over. Je hebt er van alles wat.

Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » ma 02 okt 2006 15:22

ik ga er heen ben er a 5 jaar achter elkaar heen geweest en vind het elk jaar super dit jaar voor het eerst voor de kralen. ik ga op 5 november :D heb al tickets en ik zie er naar uit :D
Groetjes, Angela

Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » ma 02 okt 2006 16:37

Misschien krijg ik dit jaar mijn mamsje ook zo ver om mee te gaan. :)
:engel: Groetjes Eveline

Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » ma 02 okt 2006 17:06

Kraaltjes schreef:Misschien krijg ik dit jaar mijn mamsje ook zo ver om mee te gaan. :)
ik ga met mijn moeder, mn moeder is nog creatiever dan ik :P ik bedoel qua hoeveelheid hobbies, als ze iets nieuws ziet zegt ze dat ga ik ook eens proberen hup kopen :P, en ik ga puur voor de kralen en scrapbookmaterialen en fimo natuurlijk ;)

Hobbies van mn moeder:
Kaarten maken.
Poppen en beren maken.
Fimo- kleien.
Pretex en paverpol beelden maken.
Pixelhobby
Breien
Haken
Kleedjes maken van rocailles of gewoon gehaakt.
en zo heeft ze er nog meer.

Hobbies van mij:
Fimo-kleien.
Sieraden maken.
Scrapbooken.

we komen alleen veel te veel tijd te kort :(
Groetjes, Angela

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » ma 02 okt 2006 17:19

:D Zullen we ruilen van mams? :lol: Mijne heeft echt helemaal niks met crea bea dingentjes. Ze heeft vroeger wel geborduurd en best wel mooi! Alleen voor de rest vindt ze het wel leuk als ik iets heb gemaakt maar echt meedoen of zelf iets doen :wink: het zit er niet in.

Wat gaaf dat ze Pixelhobby doet trouwens! Dat is toch netals ministeck met kleine plastic steentjes? Heb het pas ondekt en het is jammer genoeg erg duur maar wil het nog wel eens een keer uitproberen
:engel: Groetjes Eveline

Healthy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Healthy » ma 02 okt 2006 17:29

Zelf heb ik ook een tijdje kaarten gemaakt, en verder maak ik tegenwoordig portretten met acrylverf, (daar ben ik per ongeluk ingerold) ik ben helaas volkomen onhandig met alles wat met naaien of breien of ander handwerk te maken heeft, alleen borduren deed ik toen ik een jaar of 15 was wel eens.

Kalligrafie daar heb ik ook nog een cursus voor gevolgd, vond ik ook leuk.

Tot nu toe vind ik de kralen wel het leukste, er kan weinig mee misgaan. :) En ik ben vrij ongeduldig dus ik moet iets redelijk vlot af kunnen hebben. Gek genoeg draag ik zelf amper sieraden, en begin ik juist steeds met dingen die ik niet snel af krijg... maar ik heb er wel veel voldoening van.

Al met al genoeg hobbies/interesses die ik heb.

Dan zal ik ook maar eens zien of ik naar Kreadoe kan.

Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » ma 02 okt 2006 20:17

Kraaltjes schreef::D Zullen we ruilen van mams? :lol: Mijne heeft echt helemaal niks met crea bea dingentjes. Ze heeft vroeger wel geborduurd en best wel mooi! Alleen voor de rest vindt ze het wel leuk als ik iets heb gemaakt maar echt meedoen of zelf iets doen :wink: het zit er niet in.

Wat gaaf dat ze Pixelhobby doet trouwens! Dat is toch netals ministeck met kleine plastic steentjes? Heb het pas ondekt en het is jammer genoeg erg duur maar wil het nog wel eens een keer uitproberen
haha nee, ik hou mijn moeder liever voor mn zelf :P, mn moeder doet ook nog borduren ja, op kaarten, kussens, etc. oja ze maakt ook nog gordijnen het is eigenlijk haar werk maar ze noemt het haar hobby, en ik maak ook gordijnen maar bij mij is het wel m'n werk ;)
Pixelhobby is niet zo duur hoor, mn moeder heeft een bloem gemaakt op 1 pixelmatje dat was 20 euro ofzo valt nog wel mee, alleen verdien je er niets meer op terug.
Groetjes, Angela

roos
Bead Discoverer

Bericht door roos » ma 02 okt 2006 21:42

ik ga ieder jaar met mijn vriendin naar de kreadoe. Aanvankelijk alleen voor kaarten maken, vanaf vorig jaar dus ook voor kralen. Het viel ons eigenlijk wat tegen, veel standaard kralen voor flinke prijzen.
Er was één kraam met schepkralen, veel rommel maar als je goed keek ook veel leuks voor weinig geld.
Op een andere kraam allemaal verschillende zakjes kralen voor een euro per stuk, was ook wel grappig.
Maar ik heb gelezen dat de Kreadoe dit jaar heel anders, kleiner van opzet wordt, dus ik ben benieuwd.
Mijn ervaring is dat je er voor de gezelligheid heen gaat, niet om goedkoop kralen of ander hobbymateriaal te scoren.

Maar misschien zijn er die er heel anders over denken....

groetjes, Nineke

Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » di 03 okt 2006 17:06

ik heb altijd nog last van mijn rug als ik weer naar huis ga, en dan hebben we nog niet eens alles gehad ook al zijn we sochtends heen gegaan :lol:
Groetjes, Angela

kralie
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralie » do 05 okt 2006 10:38

he leuk maar waar is het eigenlijk?
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg

Hedwieg
Bead Reader

Bericht door Hedwieg » do 05 okt 2006 12:17

In de Jaarbeurs in Utrecht. Ik zit er nog over te denken maar ik vind het wel heel groot en het meeste zijn andere hobbies.
Die week erop is een sieradenbeurs in Nieuwegein zag ik net maar die is wel alleen op zondag. Ik heb geen geld om naar alles te gaan en te blijven kopen, hahaha.
Sieraden are a ladies best friend

jolandahouben
Bead Reader

Jazeker heeft het zin!!

Bericht door jolandahouben » wo 25 okt 2006 19:57

Jazeker heeft de Kreadoe zin qua kralen.
Ik ga komend jaar voor de 4e keer en ga altijd met mijn moeder. Ze gaat dan langs de kaarten kraampjes en ik naar de kralen, zilverklei en fimo klei kraampjes. En we zien elkaar alleen tijdens de lunch en koffie ;-)

Ieder jaar is er ook een kralen kraam waar je voor 3 euro een zakje met kralen kunt vullen. Maar je moet er wel aan het begin of eind van de dag naar toe gaan, want anders is het niet te doen en voel je je een mier in een mierenhoop!

Nog een tip, via http://www.kreadoe.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kun je al vooraf kaarten met korting kopen. Dat kan nog tot 30 oktober. Ik heb mijn kaarten al besteld!

Groetjes,
Jolanda

Gesloten