hobbysalon mechelen

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » zo 20 aug 2006 22:41

katskralen schreef:Ik denk dat Saartje er staat en die zou ik wel eens graag zien (en haar standje)
Ja hoor ik ben weer van de partij! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 21 aug 2006 08:50

Madelief schreef:ja da's waar, ik ga er ook niet enkel voor kralen naartoe hoor! :D En ik ben nu al geld aan het sparen, zo zalig, eerst een dikke portemonnee en dan vele zakjes vol spullen :wink: En dan thuiskomen en alles uitpakken, net als kerstmis!

En Pienjo, ik ga waarschijnlijk woensdag gaan...
oww laat je het dan even weten???als ik woensdag ga moet ik zo ie zo eerst vrij op mijn werk regelen.... dus denk dat ik dan maar tot woensdag afwacht
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:

Bericht door Fanny » ma 21 aug 2006 11:03

Ik ga ook, maar kan niet zeggen wanneer tzal niet de wonesdag zijn eerder donderdag of vrijdag. Maar ik ben nog met iemand aan het afspreken om iets anders te doen)))) Zal wel nog over hebben

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 21 aug 2006 11:04

Ik vond Saartje haar standje echt wel opvallen in Antwerpen :D Alles was daar zo netjes en overzichtelijk geplaatst. De stand van het Elfenatelier is ook de moeite als zij weer komen, ze brengen gewoon een halve winkel mee.

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » ma 21 aug 2006 12:35

Haematodipsia schreef:Ik vond Saartje haar standje echt wel opvallen in Antwerpen :D Alles was daar zo netjes en overzichtelijk geplaatst. De stand van het Elfenatelier is ook de moeite als zij weer komen, ze brengen gewoon een halve winkel mee.
ja, maar dat vind ik dan weer niet zo leuk, dat ze zoveel bij hebben :oops: Ik weet niet waarom, maar bij te veel keuze sla ik tilt :lol: En op hun stand is overal wat te zien...

Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:

Bericht door Fanny » ma 21 aug 2006 13:15

Madelief schreef:
Haematodipsia schreef:Ik vond Saartje haar standje echt wel opvallen in Antwerpen :D Alles was daar zo netjes en overzichtelijk geplaatst. De stand van het Elfenatelier is ook de moeite als zij weer komen, ze brengen gewoon een halve winkel mee.
ja, maar dat vind ik dan weer niet zo leuk, dat ze zoveel bij hebben :oops: Ik weet niet waarom, maar bij te veel keuze sla ik tilt :lol: En op hun stand is overal wat te zien...
Kheb dat ook, teveel is nooit goed....voor mijn geld dan toch ,wat dan zie je iets dat mooi is en dan iets dat nog mooier is en tja waar lag dat nu weer pfffff......

fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 21 aug 2006 17:35

Ik ben al blij dat mijn vriend terug meegaat, maar ja, ocharme het ventje, het gaat zich weer de hele dag vervelen.
Ik laat de mijne thuis bij zoiets hoor. Als hij erbij is moet het veel te snel vooruit gaan. Niet dat hij zit te zagen, maar ik voel me dan niet op mijn gemak en wil speciaal voor hem zo snel mogelijk terug vertrekken :wink:

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » ma 21 aug 2006 17:53

katskralen schreef:
Ik ben al blij dat mijn vriend terug meegaat, maar ja, ocharme het ventje, het gaat zich weer de hele dag vervelen.
Ik laat de mijne thuis bij zoiets hoor. Als hij erbij is moet het veel te snel vooruit gaan. Niet dat hij zit te zagen, maar ik voel me dan niet op mijn gemak en wil speciaal voor hem zo snel mogelijk terug vertrekken :wink:
ik moet ongeveer 2 uur op de trein zitten en hij wil echt niet dat ik er alleen op zit en ook zit hij met het principe in mijn hoofd en dat vind ik ook heel lief van hem: ik ga mee met hem naar zijn automeetings en hij gaat met mij mee naar hobbybeurzen

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » di 22 aug 2006 21:28

Haematodipsia schreef:Ik vond Saartje haar standje echt wel opvallen in Antwerpen :D Alles was daar zo netjes en overzichtelijk geplaatst. De stand van het Elfenatelier is ook de moeite als zij weer komen, ze brengen gewoon een halve winkel mee.
Elfenatelier neemt dit jaar niet deel, dacht ik.... :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » di 22 aug 2006 21:50

Saartje schreef:
Haematodipsia schreef:Ik vond Saartje haar standje echt wel opvallen in Antwerpen :D Alles was daar zo netjes en overzichtelijk geplaatst. De stand van het Elfenatelier is ook de moeite als zij weer komen, ze brengen gewoon een halve winkel mee.
Elfenatelier neemt dit jaar niet deel, dacht ik.... :wink:
Ik vind het niet erg hoor, ik ging meestal toch enkel kijken daar. :lol:

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » wo 23 aug 2006 14:23

Ik ga ook zeker maar dat zal zaterdag of zondag zijn aangezien mijn vriend meegaat en ikzelf dan misschien al aan het werken ben..

Ik vond die schepkraam van vorig jaar wel veel beter qua kwaliteit van de kralen dan die Duitse van over 2 jaar terug..

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 23 aug 2006 15:30

was die schelpkraam niet van de kralenwinkel???
IK heb alle deelnemers eens goed doorgenomen en de duitse schepkraam staat er niet volgens mij.. helaas voor mij :(
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » wo 23 aug 2006 16:49

heeft er al eens iemand een workshop vilten gedaan

op een beurs of ergens anders
en is het de moeite heb er veel zin in
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Ann
Bead Interested
Berichten:121
Lid geworden op:ma 31 jan 2005 19:59
Locatie:middelpunt van Vlaanderen

Bericht door Ann » wo 23 aug 2006 17:35

Beurs Mechelen? Ik zou doodgraag gaan! Maar vermits het nieuwe schooljaar start op 1 september, weet ik nog niet wanneer ik vrij zal zijn (deeltijdse loopbaanonderbreking!) Als dat maandag en dinsdag is, dan ben ik gezien! En ... in september kan dat wekelijks veranderen, dus in de maand september is het moeilijk iets regelen of te voorzien!
Hoe kan ik te weten komen wanneer welke workshops gegeven worden? Ik zou eigenlijk graag vanalles! :wink: :wink: :wink: Heb ik op de site van Rham iets over 't hoofd gezien?
Wat het Elfenatelier betreft: ik ga daar ook wel eens binnen b.v. voor zoetwaterparels. Of kan ik die goedkoper ergens anders kopen? Swarovski koop ik er sowieso niet!
Wat bedoelen jullie met schepkraam? Waar je zakjes koopt en die mag vullen?

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 23 aug 2006 17:57

Ann,
De beurs is ook in het weekend. Ivm de workshops enzo, kijk eens op http://www.hobbysalon.be, deze beurs wordt immers niet door Rham georganiseerd.
Voor zoetwaterparels zou ik eens kijken op de site van Armande: http://www.edelsteenkralen.nl Daar is het volgens mij een pak goedkoper als elfenatelier.
Het is wel Nederland, maar via overschrijving BIC/IBAN heel gemakkelijk en snelle levering.

Gesloten