OPROEP Geinteresseerden Kralenweekend

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
ria50
Bead Reader
Berichten:15
Lid geworden op:wo 01 okt 2003 12:12
Locatie:zutphen
Re: OPROEP Geinteresseerden Kralenweekend

Bericht door ria50 » zo 09 nov 2003 19:26

Hallo Carola
ik zie dat jij geintereseerd was om een kralenweekend te organiseren, nu zit ik eigenlijk met een probleem, ik was dus bezig om een kralenbeurs te organiseren, maar nu heb ik plotseling werk gekregen en maar liefst voor 40 uur per week, dus je begrijpt wel dat ik niet veel tijd meer heb, ook heb ik nog 3 avonden in de week dat ik met linedance bezig ben.
nu is mijn vraag zou jij dit misschien van mij over willen nemen, ik ben ten alle tijden bereid om je te helpen, laat het mij even weten.
:hond:
groetjes Ria

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » ma 10 nov 2003 10:05

Hoi Ria,

Helaas gaat het weekend niet door. Ik zou daar een hotel voor uitzoeken. Dit kan ik dus gewoon op mijn werk doen. Een beurs organiseren helaas niet. Ik heb hier verder ook geen tijd voor. Heb het momenteel heel erg druk. Ben nauwelijks meer thuis. Heb het druk op mijn werk, ga verhuizen, gaan over op andere formule en daar moet ik ook veel voor doen. Helaas kan ik het dus niet van je overnemen. Misschien heeft er iemand anders interesse. Succes met zoeken.
Liefs Carola

Gebruikersavatar
patricia
Bead Designer
Berichten:870
Lid geworden op:za 13 sep 2003 09:47
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door patricia » ma 10 nov 2003 12:00

Op het forum bij het onderwerp idee is Sayagadis al tot het idee gekomen om het met een paar mensen te organiseren... Voor iedereen die geinteresseerd is kijk daar eens :wink:
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » di 11 nov 2003 12:49

Hoi Allemaal,

Ik heb alle pb tjes die ik hierop heb gekregen verwijderd. Er zijn te weinig mensen die in een weekend geinteresseerd zijn. Voorlopig dus nog maar op de meeting houden en de komende kralenbeurs.
Liefs Carola

Gesloten