OPROEP Geinteresseerden Kralenweekend
Hallo allemaal,
Hierbij een oproep. Kunnen de mensen die geinteresseerd zijn in een kralenweekend mij een pb tje sturen. Noem hierbij ook een bedrag wat je maximaal uit wilt geven voor een kralenbeurs overdag en een nacht in een hotel. Ik heb tot nu toe in 2 dagen tijd pas 3 reacties gehad. Ik zou graag willen weten hoeveel mensen er ongeveer interesse hebben, dan kan ik groepstarieven op gaan vragen bij hotels.
Hierbij een oproep. Kunnen de mensen die geinteresseerd zijn in een kralenweekend mij een pb tje sturen. Noem hierbij ook een bedrag wat je maximaal uit wilt geven voor een kralenbeurs overdag en een nacht in een hotel. Ik heb tot nu toe in 2 dagen tijd pas 3 reacties gehad. Ik zou graag willen weten hoeveel mensen er ongeveer interesse hebben, dan kan ik groepstarieven op gaan vragen bij hotels.
Liefs Carola
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
ik vraag me af of het goed is als je zoiets doet:
- zaterdag kralenbeurs met ruimte om te knutselen
- de gelegenheid daar in de buurt te overnachten (niet verplicht)
- de dag daarna met zijn allen knutselen
mensen die in de buurt wonen zullen wel niet bij de hotel willen slapen. nadeel is wel dat je dan misschien minder korting kan krijgen bij het hotel.
- zaterdag kralenbeurs met ruimte om te knutselen
- de gelegenheid daar in de buurt te overnachten (niet verplicht)
- de dag daarna met zijn allen knutselen
mensen die in de buurt wonen zullen wel niet bij de hotel willen slapen. nadeel is wel dat je dan misschien minder korting kan krijgen bij het hotel.
Hoi Sandra,
Zoiets had ik ook in gedachten. Het zou wel leuker zijn als iedereen komt en blijft slapen. Als iemand wel wilt komen, maar niet wilt blijven slapen. Dit ook graag laten weten. Kan ik rekening houden met een zaaltje in het hotel. Deze zijn vaak voor een bepaald aantal personen.
Zoiets had ik ook in gedachten. Het zou wel leuker zijn als iedereen komt en blijft slapen. Als iemand wel wilt komen, maar niet wilt blijven slapen. Dit ook graag laten weten. Kan ik rekening houden met een zaaltje in het hotel. Deze zijn vaak voor een bepaald aantal personen.
Liefs Carola
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Als het in de directe omgeving van Utrecht is dan ga ik denk ik naar huis, maar dat is een beetje afhankelijk van de totale prijs die ik kwijt zou zijn als ik blijf overnachten. Als ik dan veel duurder uit ben dan wanneer ik heen en weer rij, dan blijf ik dus niet slapen (hoewel me dat wel veel gezelliger lijkt...)
Esther
Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Hoi,
Ik denk dat er niet zoveel interresse is voor een weekend. Misschien kunnen we het toch op een kralenmeeting houden of met zijn allen 's ochtends shoppen en 's middags hobbyen. Ik vind het helemaal geen probleem om overnachtingen te regelen, maar als er gene interesse is, dan houdt het gewoon op.
Ik denk dat er niet zoveel interresse is voor een weekend. Misschien kunnen we het toch op een kralenmeeting houden of met zijn allen 's ochtends shoppen en 's middags hobbyen. Ik vind het helemaal geen probleem om overnachtingen te regelen, maar als er gene interesse is, dan houdt het gewoon op.
Liefs Carola
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik vind het wel een leuk idee Carola, maar ik kan op dit moment helaas het geld er niet voor missen
Ik zag het berichtje nu pas want ben al ff niet meer geweest hier
Vind 't ook wel raar dat er niet meer mensen op hebben gereageerd. Het lijkt me hartstikke gezellig!
Misschien over een tijdje ofzo???

Ik zag het berichtje nu pas want ben al ff niet meer geweest hier

Vind 't ook wel raar dat er niet meer mensen op hebben gereageerd. Het lijkt me hartstikke gezellig!
Misschien over een tijdje ofzo???

-
- Bead Believer
Oei oei oei....
Ik ben bang dat ik jullie dit allemaal heb aangedaan...
Ik heb voor de grap neergezet dat we er wel een weekend van konden maken. Nu haal jij je van alles op je hals Carola. Dit was niet mijn bedoeling. Ik heb je een uurtje geleden al een pb-tje gestuurd en pas daarna besefte ik dat ik de aanstichtster van dit hele verhaal ben. Mijn excuses voor dit!!! Ik schaam mij diep
. Als puntje bij paaltje zou komen, zou ik niet eens zeker weten of ik wel een heel weekend weg zou willen....
Ook al lijkt het mij aan de andere kant ook weer heel gezellig.... Lekker h?... Maar aan jouw reactie te lezen heb je nog steeds niet zo veel reacties gehad. Dan gaat het dus over...

Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...
Piërra
With every bead of my heart...