OPROEP Geinteresseerden Kralenweekend

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Carola
Bead Believer
OPROEP Geinteresseerden Kralenweekend

Bericht door Carola » do 06 nov 2003 09:35

Hallo allemaal,

Hierbij een oproep. Kunnen de mensen die geinteresseerd zijn in een kralenweekend mij een pb tje sturen. Noem hierbij ook een bedrag wat je maximaal uit wilt geven voor een kralenbeurs overdag en een nacht in een hotel. Ik heb tot nu toe in 2 dagen tijd pas 3 reacties gehad. Ik zou graag willen weten hoeveel mensen er ongeveer interesse hebben, dan kan ik groepstarieven op gaan vragen bij hotels.
Liefs Carola

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 06 nov 2003 12:56

Ik weet niet eens hoeveel een hotel gemiddeld in nederland kost??
Ik hoor het wel en anders stuur ik dan wel een Pb'tje
Veel liefs,
Marlies

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » do 06 nov 2003 13:12

Als je wel geinteresseerd bent om met zoiets mee te doen, dan graag ook al een pb-tje sturen. Dan hoef eje er geen bedrag bij te zetten. Dan weet in wel hoeveel mensen er interesse hebben. Dan kan ik tarieve aan gaan vragen.
Liefs Carola

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 06 nov 2003 19:12

Hoi Carola, ik heb je gisteren of dinsdag een pb gestuurd over dit onderwerp. Heb je dat bericht ontvangen?

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » vr 07 nov 2003 09:09

Ja die heb ik ontvangen. Heb er volgens mij nu 5 of 6. Ga zo even kijken.
Liefs Carola

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » vr 07 nov 2003 09:14

Hoi, Heb even gekeken, maar heb pas 6 reactie gehad. Ik wil er toch zeker wel 30 of 40 hebben, anders heeft het weinig zin en gaat het heel erg veel geld kosten.
Liefs Carola

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 07 nov 2003 09:33

ik vraag me af of het goed is als je zoiets doet:
- zaterdag kralenbeurs met ruimte om te knutselen
- de gelegenheid daar in de buurt te overnachten (niet verplicht)
- de dag daarna met zijn allen knutselen

mensen die in de buurt wonen zullen wel niet bij de hotel willen slapen. nadeel is wel dat je dan misschien minder korting kan krijgen bij het hotel.

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » vr 07 nov 2003 09:40

Hoi Sandra,

Zoiets had ik ook in gedachten. Het zou wel leuker zijn als iedereen komt en blijft slapen. Als iemand wel wilt komen, maar niet wilt blijven slapen. Dit ook graag laten weten. Kan ik rekening houden met een zaaltje in het hotel. Deze zijn vaak voor een bepaald aantal personen.
Liefs Carola

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 07 nov 2003 10:40

Als het in de directe omgeving van Utrecht is dan ga ik denk ik naar huis, maar dat is een beetje afhankelijk van de totale prijs die ik kwijt zou zijn als ik blijf overnachten. Als ik dan veel duurder uit ben dan wanneer ik heen en weer rij, dan blijf ik dus niet slapen (hoewel me dat wel veel gezelliger lijkt...)

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » vr 07 nov 2003 10:48

Het is wel vreemd dat er zo weinig mensen reageren!!! Zijn er misschien meer mensen alleen geintersseerd in een kralen beurs?
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » vr 07 nov 2003 11:38

ik zou wel na een kralen beurs komen, maar idd ik heb geen interesse om ergens te overnachten. of het moet zover weg zijn. maar utrecht is centraal, dan kan ik gewoon na huis toe. ;)
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » vr 07 nov 2003 12:49

Alleen heb misschien ook liever alleen een kralenbeurs met knutselen en zonder overnachting
Veel liefs,
Marlies

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » vr 07 nov 2003 14:32

Hoi,

Ik denk dat er niet zoveel interresse is voor een weekend. Misschien kunnen we het toch op een kralenmeeting houden of met zijn allen 's ochtends shoppen en 's middags hobbyen. Ik vind het helemaal geen probleem om overnachtingen te regelen, maar als er gene interesse is, dan houdt het gewoon op.
Liefs Carola

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » vr 07 nov 2003 16:26

Ik vind het wel een leuk idee Carola, maar ik kan op dit moment helaas het geld er niet voor missen :cry:

Ik zag het berichtje nu pas want ben al ff niet meer geweest hier :oops:

Vind 't ook wel raar dat er niet meer mensen op hebben gereageerd. Het lijkt me hartstikke gezellig!

Misschien over een tijdje ofzo???
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » vr 07 nov 2003 22:13

Oei oei oei.... :oops: :oops: :oops: Ik ben bang dat ik jullie dit allemaal heb aangedaan... :oops: :oops: :oops: Ik heb voor de grap neergezet dat we er wel een weekend van konden maken. Nu haal jij je van alles op je hals Carola. Dit was niet mijn bedoeling. Ik heb je een uurtje geleden al een pb-tje gestuurd en pas daarna besefte ik dat ik de aanstichtster van dit hele verhaal ben. Mijn excuses voor dit!!! Ik schaam mij diep :oops: . Als puntje bij paaltje zou komen, zou ik niet eens zeker weten of ik wel een heel weekend weg zou willen.... :oops: Ook al lijkt het mij aan de andere kant ook weer heel gezellig.... Lekker h?... Maar aan jouw reactie te lezen heb je nog steeds niet zo veel reacties gehad. Dan gaat het dus over...
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...

Gesloten