Creatieve handjes

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:
Creatieve handjes

Bericht door katskralen » wo 05 nov 2003 19:39

-Creatieve Handjes-
d? hobbybeurs
met amateurkunsten
voor ?n door creatieve hobby?sten

zondag 16 november
van 11.00 tot 18.00 uur
Bouwcentrum ? ANTWERPEN (B)

met de trein: tot Antwerpen Centraal ? vervolgens tram 2 of bus 27 ? halte Bouwcentrum

met de wagen: Ring Antwerpen ? afrit 5 (Wilrijk) ? borden "Bouwcentrum" volgen

parkings: Vogelzanglaan ? Desguinlei ? Beukenlaan (Nachtegalenpark) ? Jan De Voslei (kerk)

Creatieve Handjes opent haar deuren met ca.100 enthousiaste exposanten die hun eigengemaakte creaties te koop aanbieden. Deze creaties zijn unieke decoratiestukken, op creatieve wijze, door de hobbyist(e) zelf gemaakt. Daarnaast zijn er enkele workshops aanwezig waar u eigenhandig de mooiste creaties kunt vervaardigen en een verkoopstand met een uitgebreid assortiment creatieve artikelen.

Een beknopte greep uit het aanbod:

Kerstdecoraties  sieraden & juwelen  poppen en beren  keramiek
groendecoraties en bloemen  schilderijen  patchwork & quilting
zijdeschilderen  hand- en borduurwerkjes  kaders & inlijstingen
servettentechniek  torso?s en beelden  wenskaarten en 3D
origami  glaskunst  kaarsen  kalligrafie
en nog zoveel m??r?

toegangsprijs: ? 3 p.p.
kinderen t.e.m. 12 jaar: GRATIS, mits onder begeleiding van een volwassene.

(max. 2 kinderen per volwassene)

info:
V.C.V.B. vzw (Vereniging Creatieve Vrijetijdsbesteding Belgi?)
T (gratis) 00800 2732 8433 E secretariaat@vcvb.be

Aan deze hobbybeurs neem ik binnenkort deel, dus ik dacht: laat ik de uitnodiging maar op het forum plaatsen, je weet maar nooit ;)

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » wo 05 nov 2003 19:42

Ik kom zeker eens langs......; Ben benieuwd.... :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » wo 05 nov 2003 19:51

Klinkt leuk! Alleen niet naast de deur voor mij... ;)
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Lady_Violet
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Lady_Violet » wo 05 nov 2003 20:40

Ik kom ook langs.
Ik was eerst van plan om er te gaan staan, maar ik ga (op aanraden van mijn moeder) eerst een kijken en dan kan ik nog beslissen voor volgend jaar.
De standprijzen waren namelijk hoog en dan moet je al veel verkopen ....
daarbij ben ik maar een arm studentje ... :?
Groetjes
Lady_Violet

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 05 nov 2003 22:42

Het is inderdaad vrij veel, zeker voor een eerste keer zo'n beurs te organiseren, ze weten volgens mij niet wat te verwachten. Bovendien vind ik de inkom ook vrij duur: 3 euro voor een beurs die de mensen helemaal nog niet kennen :? Ik hoop maar dat er volk op afkomt! Want ik zou toch graag op z'n minst uit de kosten komen. Ik heb er om eerlijk te zijn wel schrik voor, heb nu twee keer een markt/beurs gedaan en twee keer nauwelijks wat verkocht. Nu ja, een avondje op caf? minder en ik ben ook uit de kosten hoor :twisted: Als je komt, vergeet me dan niet aan te spreken he! Ik sta er met als 'standnaam' Kat's kralen. Ik ga waarschijnlijk samen met een collega, maar ik ben de grootste en dikste van de twee :wink:

caro
Bead Discoverer

Ik sta er ook !

Bericht door caro » di 11 nov 2003 12:46

Hey Katrien,

Long time not seen, h? !!! Ik heb het zooo druk de laatste tijd, ben nog veel met juwelen bezig, maar ook met andere dingen en zit niet veel meer op het internet, daarom ben ik ook al lang niet meer op het forum geweest !

Nu las ik dat jij op creatieve handjes gaat staan !!! Ik ook !!! Ik heb de laatste tijd keiveel bijgemaakt en hoop inderdaad ook om er een beetje te verkopen ! Nu zijn we een beetje concurrenten ! Dan ga ik je er eens kunnen ontmoeten. Wij komen met vier. Ik heb ??n tafel besteld en vier stoelen. Breng waarschijnlijk drie vriendinnen mee, die ook graag met juwelen bezig zijn. Ofwel mijn moeder en haar vriendin.

Ben ook benieuwd of er wat volk opaf gaat komen. Ik heb toch al reclame gezien op andere hobbybeurzen en in de streekkrant. Ben nu volop adreskaartjes en prijzen aan het maken die nog aan mijn juwelen moeten komen. Ook ben ik volop fotos aan het maken, want ik krijg soms vraag of ik geen brochure of boekje heb met al mijn creaties !

Spannend, h? ! Ik heb al zenuwen !
See u on sunday !!!
Groetjes Caro
I am an bead and juwel-addict !!!

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 11 nov 2003 13:36

Hey Caro,

Ik maakte me al zorgen om je omdat ik zolang niets meer van je gehoord had, ik vind het dus erg leuk om nog eens wat van je te lezen!
En tja, concurrenten, ik ga er eigenlijk van uit dat er heel veel juwelenstands zullen zijn, dus er zal genoeg concurrentie zijn. Maar uiteindelijk doe ik het nog altijd voor mijn plezier, dus van een concurrentiestrijd is er bij mij geen sprake. Alhoewel ik natuurlijk ook wel uit de kosten wil komen :wink:
Ik ben erg benieuwd om je te ontmoeten! Zal wel niet veel van achter mijn standje weg kunnen gaan, want ik ga met een collega, maar laat die liever niet te lang alleen zitten, dat is voor haar ook niet leuk.

Tot zondag!

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 19 nov 2003 19:30

Ik las dat het bij Carola een groot succes was, bij mij was het helaas wat minder. Heb ook wel een zestal dingen verkocht, maar heb aan de hele dag maar ongeveer 20 euro overgehouden. En zoals ik al zei: geld is voor mij niet het belangrijkst, maar er was over het algemeen ook echt weinig interesse, en dat vond ik wel jammerder.
Positief punt: ik heb Saartje en Caro ontmoet, en dat was dan weer wel een hele leuke ervaring.
Misschien doe ik volgend jaar nog een keertje mee, nu was het de eerste keer misschien dat het daar aan lag :roll:
En was dus niet de enige die het geen succes vond hoor, ik heb eigenlijk geen andere reacties gehoord.
Naja, twas toch weer een ervaring.

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » wo 19 nov 2003 19:32

jammer en misschien idd volgend jaar meer suc6
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Gesloten