kralenweekend

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gebruikersavatar
patricia
Bead Designer
Berichten:870
Lid geworden op:za 13 sep 2003 09:47
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door patricia » ma 03 nov 2003 10:11

maakt mij niet veel uit maar kerst is wel een goed punt...dus misschien er na of juist ervoor zodat er mooie kerstkado's gemnaakt kunnen worden! :wink:
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » ma 03 nov 2003 10:46

Ik kan zelf ervoor niet en zou er ook graag bij willen zijn. Het lukt bij mij niet eerder dan januari.
Liefs Carola

ria50
Bead Reader
Berichten:15
Lid geworden op:wo 01 okt 2003 12:12
Locatie:zutphen

Re: kralenweekend

Bericht door ria50 » ma 03 nov 2003 12:37

Esther[/quote]
ha Esther
ik voel er niets voor om een heel weekend te organiseren, ik heb ondertussen bij 3 zalencentrum geinformeerd maar als ik daar rond de 700 euro aan huur moet gaan betalen, dan vind ik dat duur en ik moet er ook maar op gokken of het wat word.
Tot op heden heb ik nog niets, en moet ik verder zoeken, maar als iemand wat weet, dan hoor ik het graag.
:hond:
groetjes Ria

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 04 nov 2003 16:18

Laten we andersom gaan beginnen, misschien levert dat meer info op.

Hiermee bedoel ik eigenlijk dat we uitgaan van de prijs die mensen er voor over zouden hebben als er een kralenbeurs of kralenweekend georganiseerd gaat worden. Dus bij deze een oproep aan alle kralenliefhebbers:

Hoeveel geld hebben jullie over voor:
1) een kralenbeurs in het midden van het land (alleen toegang, eventuele workshops apart betalen, kralenwinkels vragen of ze standhouder willen zijn)
2) een kralenbeurs+weekend in het midden van het land (dag 1 kopen op de nog te organiseren beurs, daarna overnachting + ontbijt, dag 2 met elkaar knutselen (beetje zoals de kralenmeetings)

Misschien kunnen we hier meer mee doen? Als je weet wat iedereen er voor over heeft, dan zoekt dat misschien makkelijker en hoe meer mensen er reageren en willen komen (dus betalen), hoe makkelijker het te organiseren is omdat er dan meer geld is, en wellicht kan er zelfs een leuke prijsafspraak met een hotel gemaakt worden?

Zolang mijn werk en priv?leven er niet onder gaan lijden wil ik best helpen met de voorbereidingen, dus mail me maar als ik iets kan doen.

Groetjes,

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Carola
Bead Believer
Berichten:222
Lid geworden op:za 08 feb 2003 14:23
Locatie:Sprang-Capelle

Bericht door Carola » di 04 nov 2003 16:47

Ja ik zou dan ongeveer willen weten hoeveel er interesse hebben. Hier graag een pb tje voor sturen. Anders is het niet bij te houden. Ook graag aangeven wat je inderdaad ervoor over hebt om naar zo'n weekend te gaan. Misschien kunnen we dan een groepstarief krijgen.

Dus graag pb-tje sturen en dan maak ik wel een lijst en die zet ik hier dan wel neer.
Liefs Carola

Gesloten