kralenweekend

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:
kralenweekend

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 01 nov 2003 08:34

wijziging sandra: op http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?t=1836" onclick="window.open(this.href);return false; hadden een aantal het over een beurs, maakte iemand een grapje over kralenweekend, waar vervolgens een aantal op hebben geantwoord. ik heb het daarom gesplitst naar een nieuwe topic.

Da's niet eens zo'n gek idee..... (Ik ben echt heel serieus!)

Er zijn tegenwoordig ook al scrapbook-weekends, dus waarom geen kralenweekend???? Nu nog iemand vinden die zoiets wil en kan organiseren...... Ria met de vrienden van het organisatieburo misschien????? Bij voorkeur in een hotel of congrescentrum zodat we tot 's avonds laat kunnen doorgaan (je bed is dan erg dichtbij) en 's ochtends vroeg alweer kunnen beginnen..... En dan bijvoorbeeld op zaterdag kopen, kopen, kopen, en op zondag samen dingen maken en tips uitwisselen en misschien wat korte workshops?

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 01 nov 2003 10:16

hahahahaha net als in amerika een retreat er van maken :) daar komen dan allemaal mensen bij elkaar en die nemen dan een hele week alleen maar allerlei verschillende klassen! sommige klassen duren dan ook 2 dagen ;) maarja dan heb je naderhand ook wat ;) hahaha
Nou ik zie het hier niet snel gebeuren maar ben wel geintereseert ;) heb al eens met cursisten toen ik nog les gaf in fantasy figuren willen boeken bij centerparcs een lang weekend en dan lekker kleien en zwemmen :)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » za 01 nov 2003 11:12

Toen ik mijn vader het hele verhaal vertelde over de kralenbeurs zei hij doe het in bunnik(naast utrecht) in het postellion hotel of zoiets want dan kan je een heel weekend en ook slapen.... misschien een goed idee van die ouwe!!! :wink:

Misschine dit verplaatsen naar idee...
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 01 nov 2003 15:50

geinig idee! alleen....hotel huren kost geld wat niet zo handig is voor de zuinige hollanders. maar wie weet zijn er wel mensen die geinteresseerd zijn. :) ik in ieder geval wel! :)

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » za 01 nov 2003 16:38

Hoi,
Dat is een leuk idee. Ik zou wel kunnen kijken of ik een hotel kan vinden en dan kan ik kijken of we korting krijgen. Ga namelijk eind november ook weekend weg met 75 % korting, maar dat is natuurlijk per hotel verschillend. Hebben jullie nog voorkeur voor waar het hotel zou moeten liggen???
Dan kan ik wel iets gaan zoeken.
Liefs Carola

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 01 nov 2003 17:23

centraal lijkt me het beste, dus bijvoorbeeld omgeving utrecht...en sowieso bereikbaar met het openbaar vervoer denk ik maar....

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » za 01 nov 2003 19:03

Het Ridzert hotel in Hilversum ;). Met als enige kralenwinkels: Beadazzled en Pipoos :P .
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » za 01 nov 2003 19:58

Jeetje wat klinkt dit leuk zeg...haha heb er nu al zin in :wink:

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » ma 03 nov 2003 09:26

Wel graag nog een beetje advies, want ik weet absoluut geen kralenwinkels in het midden van Nederland te zitten. Laten we het dan op Utrecht houden???
Liefs Carola

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 03 nov 2003 09:32

ik zou zeggen neem een goedkope hotel die goed bereikbaar is met het openbaar vervoer en centraal in Nederland ligt. Combineren met winkels hoeft wat mij betreft niet, met zijn allen winkelen is volgens mij niet zo leuk, omdat de een sneller klaar is dan de ander enzo.
Kan je een ruimte huren bij zo een hotel? Misschien dat er daar dan ook verkocht mag worden? Dat kan onderling, met kralen die je niet meer leuk vind, en dat kan ook met internetshops enzo.

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » ma 03 nov 2003 09:36

Voorkeur voor data? Er kan bij sommige een zaaltje gehuurd worden, maar daar moet ik dan even naar op zoek gaan.
Liefs Carola

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 03 nov 2003 09:38

het maakt mij persoonlijk niets uit, maar misschien is het handig voor de studenten enzo het rond kerst te houden? dan heb je immers kerstvakantie....het kan echter ook juist zijn dat iedereen het dan al volgepland heeft....maar mij maakt het niets uit. als het maar niet de weekend van 13 december is, want dan ga ik naar duitsland. ;) wil het niet missen uiteraard. ;)

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » ma 03 nov 2003 09:48

Ik denk dat we eerder naar eind januari of februari kunnen gaan, omdat kerst echt een mega dure tijd is en aangezien niet veel mensen erg veel geld hebben raad ik dat dus echt af. Maar januari hebben we weer een meeting dus misschien ergens in februari?
Liefs Carola

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 03 nov 2003 09:49

daar heb je gelijk in ja. nogmaals, mij maakt het niet uit.

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » ma 03 nov 2003 09:50

maakt het andere wat uit?
Liefs Carola

Gesloten