Ben via mijn website benaderd door Bureau View met de vraag
of ik zou willen staan in maart en mei op de workshopbeurs.
De info die ik heb ontvangen is als volgt:
“Bureau View” is een organisatie die zich al langer dan 10 jaar concentreert op het organiseren van diverse beurzen door het hele land. Paraview, de Sieradenbeurs en Reptilica zijn succesvolle beurzen die al jaren wekelijks vele bezoekers aantrekken.
Uit diverse enquêtes onder bezoekers en standhouders is gebleken dat er
veel vraag is naar workshops.
Bezoekers willen graag wat “te doen” hebben op een beurs door iets uit te
proberen of iets aan de levende lijve te ondervinden. Zo kunnen ze eenvoudiger bepalen of hun interesse daadwerkelijk daar ligt waar hun nieuwsgierigheid ze bracht.
Welkom bij de geboorte van de WORKSHOPBEURS!!!
De filosofie van de Workshopbeurs is om de bezoeker actief kennis te laten maken met diverse creatieve- en persoonlijke ontwikkeling workshops, om zo makkelijker een keuze te kunnen maken in nieuwe hobby’s en vrijetijdsbesteding.
Hierbij denken we aan “try-out-workshops” die niet te veel in beslag nemen en waarvoor u een “redelijke” bijdrage kunt vragen.
Dit voorjaar starten we op respectievelijk 11/12 maart in de Zeelandhallen te Goes en 27/28 mei 2006 in de Groenoordhallen te Leiden met deze nieuwe beurs. Beide locaties hebben een goede regionale bekendheid en uitstraling.
Na evaluatie en gebleken succes zullen er meerdere beurzen volgen door het hele land.
In Goes en Leiden zal de beurs gratis toegankelijk zijn voor bezoekers die een kaartje kopen voor de Sieraden- en Paraviewbeurs, hierdoor is ook de Workshopsbeurs verzekerd van een aanzienlijk bezoekersaantal. Natuurlijk wordt er ook promotie gemaakt voor de Workshopbeurs door middel van o.a. straatreclame, posters/flyers, internet en persberichten.
In de bijlage treft u ons inschrijfformulier met de huurvoorwaarden. Al vanaf E 85 (incl.btw) bent u voor 2 dagen deelnemer en komt ook u in contact met nieuwe, geïnteresseerde, leerlingen!
Bij behoefte aan meer informatie staan wij u graag te woord op dinsdag, donderdag en vrijdag van 10.00-16.30 uur. Natuurlijk kunt u ook een mailtje sturen.
Ikzelf zal niet gaa, maar misschien heeft iemand op het forum hiervoor interesse.
Heb ook een inschrijfformulier ontvangen, als je deze wilt ontvangen even mailen naar zilabelsieraden@gmail.com.
Groetjes,
Yvonne
workshopbeurs
Ja ik heb het ook gekregen maar durf daar niet glaskralen te branden omdat je toch met hoge temperaturen werkt en er kunnen glasstukjes wegschieten en wil niet op mijn geweten hebben dat zo'n stukje bij iemand in het gezicht of zo beland!
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>