Foto's nemen op beurzen???

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Bruno
Bead Interested
Foto's nemen op beurzen???

Bericht door Bruno » za 29 okt 2005 10:29

Vinden jullie dat kunnen???

Volgend weekend is er een beurs in de Brabanthal in Leuven. Daar ga ik heen. Waarschijnlijk zullen daar ook veel mooie crea's te zien zijn. Dingen die ik misschien zelf wel zou willen maken. Alleen... tegen dat ik thuis ben, ben ik dat ontwerp gegarandeerd alweer vergeten...

Het is natuurlijk een beetje ideeën 'pikken' ....

Wat denken jullie ervan ?

Bruno

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 29 okt 2005 10:37

Ik denk dat de meeste mensen dat niet toe gaan staan!!

:)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 29 okt 2005 10:43

Als ik zelf ergens op een beurs sta dan maak ik wel een aantal "algemene" foto's, dus met een overzicht van de kramen om op mijn site te zetten. Maar ik zal nooit op een beurs een foto maken van iemand's sieraden, dat vind ik niet kunnen. Tenzij je het vantevoren vraagt of het mag. (Maar persoonlijk zou ik het niet kunnen waarderen als iemand foto's van mijn sieraden maakt, ook niet als ze vantevoren toestemming vraagt.)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » za 29 okt 2005 11:39

Fotos trekken vind ik niet echt kunnen, ik neem soms een schetsboekje mee en als ik een leuk idee zie, maak ik daar een schets van.
Misschien vinden jullie dat ook niet kunnen, maar ik kan jullie verzekeren dat mijn schetsen zoooooo slecht zijn dat het juweel uiteindelijk helemaal niet meer op het origineel lijkt :wink:
Denk dat ik ook wel een kijkje ga nemen op die beurs, weet je op welke site ik kan kijken voor meer info?

Lavanda
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Lavanda » za 29 okt 2005 11:55

Ik zou er niet zo 'n probleem van maken, als mensen het vooraf vragen. Want als ze willen kunnen ze ook alles namaken via mijn site. Dat is het nadeel van het presenteren van je werk.

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » za 29 okt 2005 12:05

Inderdaad ik neem netals katskralen vaak een notie boekje mee. En schrijf daar wat ideeen/schetsjes in.
:engel: Groetjes Eveline

isa
Bead Interested

Bericht door isa » za 29 okt 2005 13:11

Ik zou er persoonlijk ook niet zo'n probleem mee hebben als iemand het vantevoren even vraagt.
Groetjes van Isa

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 29 okt 2005 13:27

Ik denk dat de meeste mensen het niet op prijs stellen dus ik zou in ieder geval van tevoren even toestemming vragen.

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » za 29 okt 2005 18:00

Sommige mensen vinden het misschien wel een eer :wink: maar ik zou het zelf liever niet hebben idd.
:engel: Groetjes Eveline

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 30 okt 2005 12:09

vragen staat vrij toch :wink: zou het inderdaad niet zo maar doen
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » ma 31 okt 2005 13:50

katskralen schreef:Denk dat ik ook wel een kijkje ga nemen op die beurs, weet je op welke site ik kan kijken voor meer info?
http://www.rham.be denk ik :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » ma 31 okt 2005 15:45

fot o vind ik ook te ver gaan, maar ik heb ook altijd zo'n horeca-opschrijfboekje mee en als ik dan thuiskom, dan kan ik meteen mijn zakken legen: vind ik weer tig papiertjes
maar ik gebruik het niet alleen om anerdmans ontwerp na te maken, maar ook voor alle andere ideeen
laatst zag ik bijvoorbeeld een hele leuke riem, maar volgens mij is het als choker nog veel mooier, dus heb ik mijn versie opgeschreven voor straks...
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 31 okt 2005 16:09

www.rham.be denk ik
Inderdaad, maar op de site staat niet veel uitleg. Nu ja, het is hier vlakbij dus ga gewoon maar eens een kijkje nemen.
Thx!

Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mystica » ma 31 okt 2005 22:26

Ik weet niet of ik het te ver gaan vindt maar ik zou het wel als een compliment beschouwen als mensen foto's van je willen nemen op een beurs :)! Maar ik zou natuurlijk wel willen als ze foto's willen nemen het eventjes dan komen zeggen en dan zou dat gerust mogen van mij :lol:!
Groetjes Evi

miranda
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door miranda » di 01 nov 2005 07:43

Ik heb al eens gehad dat er op een workshop met mobieltjes foto's van sieraden werden gemaakt. Tja moet zeggen dat ik daar niet zo van gediend was. Het werd niet gevraagd maar gewoon gedaan.
Je kan op z'n minst toch de beleefdheid opbrengen om het te vragen denk ik dan.
Als ze het zouden vragen dan zou ik toestemming geven en nog uitleggen hoe het werkt ook. Maar als ik merk dat er ongevraagd foto's worden gemaakt maak ik daar zeker een opmerking over.

Dus van te voren vragen kan geen kwaad! Denk dat de maker van het sieraad dan juist eerder vereerd is dan dat ze merkt dat je het als het ware stiekem doet.

Groetjes
Miranda

Gesloten