6 nov. hobbybeurs hengelo
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
Ik weet het het duurt nog even maar op 6 nov. is er in hengelo (ov.) een hobby, creatiefbeurs .
Bij een zalencentrum:
Frans op de bult
hengelosestraat 6.
deurningen (vlak bij hengelo)
Hier mag met staan met eigen gemaakte spulletjes maar ook met materialen..
Ik sta er ook maar dan met de sieraden.
Ik weet niet of het groot is enz.. maar volgens de meneer aan de foon wel aardig.. werd ook veel reclame voor gemaakt met borden enz langs de weg.
Ik ben erg benieuwd.
Wie gaat er ook heen om te staan of kijken?
GRoetjes!
Ik weet het het duurt nog even maar op 6 nov. is er in hengelo (ov.) een hobby, creatiefbeurs .
Bij een zalencentrum:
Frans op de bult
hengelosestraat 6.
deurningen (vlak bij hengelo)
Hier mag met staan met eigen gemaakte spulletjes maar ook met materialen..
Ik sta er ook maar dan met de sieraden.
Ik weet niet of het groot is enz.. maar volgens de meneer aan de foon wel aardig.. werd ook veel reclame voor gemaakt met borden enz langs de weg.
Ik ben erg benieuwd.
Wie gaat er ook heen om te staan of kijken?
GRoetjes!
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
jeuj!! ik schijf het op de kalender miss kom ik ook wel.. de naam komt me iig bekend voor??
xx Elina
xx Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
-
- Bead Addict
- Contacteer:
HOihoi,
Heb wel aardig verkocht, maar het was een hele rare beurs.. aan mij was verteld een hobbybeurs.. aan anderen een kadoobeurs.. zo stond er iemand met 4 meter kraam speelgoed!
een ander met ingekochte leren tassen en portemonnees.. weer een ander met shampoo ed..
erg vreemd.. Maargoed.. wat ook erg dom was dat ze 2 sieraden kramen tegen over elkaar hadden gezet (de enige met eigen gemaakte..) maar het was ook wel weer gezellig. Het was een mevr. uit amerika die vorig jaar naar nederland was gekomen omdat het geliefde daar woont
we hebben heel gezellie gekletst voor zover dat ging met gebrekkig engels
Verder al een aardig lijstje met mensen die via email op de hoogte gehouden willen worden van de winkel ed.
toch een aardig geslaagde dag dus.
GRoetjes!
Heb wel aardig verkocht, maar het was een hele rare beurs.. aan mij was verteld een hobbybeurs.. aan anderen een kadoobeurs.. zo stond er iemand met 4 meter kraam speelgoed!
een ander met ingekochte leren tassen en portemonnees.. weer een ander met shampoo ed..
erg vreemd.. Maargoed.. wat ook erg dom was dat ze 2 sieraden kramen tegen over elkaar hadden gezet (de enige met eigen gemaakte..) maar het was ook wel weer gezellig. Het was een mevr. uit amerika die vorig jaar naar nederland was gekomen omdat het geliefde daar woont

we hebben heel gezellie gekletst voor zover dat ging met gebrekkig engels

Verder al een aardig lijstje met mensen die via email op de hoogte gehouden willen worden van de winkel ed.
toch een aardig geslaagde dag dus.
GRoetjes!