Ik en loes gaan.. wie nog meer?
sieradenbeurs arnhem
a.s. weekend is het weer zo ver! de sieradenbeurs in arnhem..
Nou, dat voorspelt niet veel goeds... Laat morgen wel weten wat ik er van vond!Frambiej schreef:We zijn net terug en ik vond t een beetje tegenvallen.. t was een stuk kleiner als de vorige keer en alles was zoo duur
Ook konden we kraleninbulk nergens vinden die er volgens de site wel zou moeten staan
Het was inderdaad wel kleiner als vorige keer en ik denk dat de verhouding kralenstands/sieradenstands nu 50-50 was. Voor mijn gevoel waren er vorige keer meer kraampjes met kralen.
Bij Annabella heb ik hele mooie kralen gekocht (wel duur hoor) en effe 100 meter gecoat staaldraad meegenomen voor maar 10 euro. En nog weer wat inspiratie opgedaan hier en daar. Morgen lekker freubelen
.
Bij Annabella heb ik hele mooie kralen gekocht (wel duur hoor) en effe 100 meter gecoat staaldraad meegenomen voor maar 10 euro. En nog weer wat inspiratie opgedaan hier en daar. Morgen lekker freubelen
Groetjes, Melanie
Ja, het viel mij idd wat tegen. Maar dat zal grotendeels ook wel door de drukte geweest zijn. BAH! Ik werd echt gek van al die wanhopige vrouwen die overal maar vooraan moesten staan! Vooral de wat oudere dames waren zwaar irritant
!
Maar heb toch wel leuke dingen gevonden. Achterin de kerk stond een vrouwtje met een stand met zakjes voor een euro, geen groot standje. Maar het was achterin gewoon rustig, dus heb daar lekker wat meegenomen! En wat mooie donkerbruine parels en goedkope veters.
Maar voor de rest was het erg gezellig met Missmarm (Marinda!)
Maar heb toch wel leuke dingen gevonden. Achterin de kerk stond een vrouwtje met een stand met zakjes voor een euro, geen groot standje. Maar het was achterin gewoon rustig, dus heb daar lekker wat meegenomen! En wat mooie donkerbruine parels en goedkope veters.
Maar voor de rest was het erg gezellig met Missmarm (Marinda!)