Sieradenbeurs

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
La Moon
Bead Producer
Contacteer:
Sieradenbeurs

Bericht door La Moon » wo 20 jul 2005 18:32

Vraagje:

Ik wil heel erg graag samen met mijn moeder (en of tante of zussen) op een van de sieradenbeurzen gaan staan, welke raden jullie me aan? EN wat zijn nou de precieze prijzen? Is dat nou €29.50 :shock: ?

Het moet ook een beetje in de beurt zijn..en ene beetje ene grote:)

Graag hulp:)
Groetjes Mirjam

Frambiej
Bead Dreamer

Bericht door Frambiej » wo 20 jul 2005 18:36

Ik kreeg toen een mail van iemand dat ik daar ook moest gaan staan enz.. en dat t €50 was..

La Moon
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door La Moon » wo 20 jul 2005 18:37

Ik hoorde iets van dat €50,- voor 2 dagen was..

Ik snap er nu niets meer van..en ik ben niet zo'n helderlicht..ik lees altijd over dingen heen op site's:( :oops:
Groetjes Mirjam

EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door EstherEnzo » wo 20 jul 2005 18:40

Je kunt ze ook even mailen natuurlijk, dan krijg je vast het antwoord dat je zoekt. Op http://www.sieradenfair.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; staat DEELNAME VANAF: Gem. 31,50 Euro p dag!
Lekker dwalen tussen de kralen....

La Moon
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door La Moon » wo 20 jul 2005 18:43

EstherEnzo schreef:Je kunt ze ook even mailen natuurlijk, dan krijg je vast het antwoord dat je zoekt. Op http://www.sieradenfair.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; staat DEELNAME VANAF: Gem. 31,50 Euro p dag!

Ik had het over de sieradenbeurs :oops: :oops:
Groetjes Mirjam

EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door EstherEnzo » wo 20 jul 2005 18:50

Die kun je toch ook mailen, op http://www.sieradenbeurs.nl" onclick="window.open(this.href);return false; staat bij Contact toch een emailadres.... (of snap ik iets niet???)
Lekker dwalen tussen de kralen....

La Moon
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door La Moon » do 21 jul 2005 16:12

Sorry ik sliep nog.. :oops:

Ik zal emailen..

en wete iemand als of die ergens gaat staan?
Groetjes Mirjam

ocean
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door ocean » vr 22 jul 2005 13:38

Staat op hun site waar ze staan! Ze vroegen aan mij ook een keer of ik er wilde staan voor de eerste keer is het zo'n 50 eurie volgens mij voor 2 dagen daarna word het 70 eurie's. Ik ben er een paar keer geweest qua kijken en zag dat je er beter kan staan met matriaal dan met sieraden! Naar mij idee kwamen er meer mensen voor matriaal dan voor sieraden. Dus ik ben er niet op in gegaan want vind dat erg veel geld en dat zou ik waarschijnlijk niet terug verdienen dus ga liever op een hobbybeurs staan waar je alleen gemaakte dingen mag verkopen! :wink:
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

Fren
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Fren » vr 22 jul 2005 14:19

Ik heb er 1 keer gestaan met mijn sieraden, en heb alleen het geld eruit gehaald wat ik ervoor betaald heb, om daar te kunnen staan. Verder wel een gezellige dag gehad, maar omdat ik er depri van werd dat ik ook echt totaal niets verdient had, heb ik ook mijn geld maar weer uitgegeven. Er kwam zelfs een meisje bij mijn stand kijken en foto's nemen van mijn sieraden, als voorbeeld. Het was dat ik vroeg wat ze ging doen, anders had ze het zelfs niet eens gevraagd!!!
Maar ja, de dagen zelf waren heel gezellig, en dat is ook belangrijk!
Ik was 50 euro kwijt de eerste keer.
Ik heb er ook een keer gestaan met onderdelen van Victoria, van http://www.victoriasjewelryfashion.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; , en dit liep heel goed!! Ik had ook sieraden van mezelf mee, en voor mezelf had ik voor 6 euro verkocht, verder heeeeeeeel erg druk gehad met het verkopen van de onderdelen.
P.S. Houdt er ook rekening mee, of je gratis kan parkeren. In Haarlem waren we ook nog 15 euro kwijt aan parkeerkosten.

Sorry, een heel lang verhaal... Maar ja..
Groetjes, Fren

Gesloten