Eindelijk

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Jolanda Y
Bead Dreamer
Contacteer:
Eindelijk

Bericht door Jolanda Y » vr 24 jun 2005 18:31

Joepie!!!!!! Eindelijk komt er ook een sieradenbeurs in Leeuwarden. En wel op 27/28 augustus in het FEC te Leeuwarden. Nou, dat zal tijd worden ook. Horen we er weer een beetje meer bij. Heb er nu al zin in. Maar eerst morgen naar de beurs in Groningen.

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » vr 24 jun 2005 19:01

:shock: Wow dat is leuk!!! :banaan: Daar mag ik vast wel naartoe :wink: Eerst flink geld sparen om daar lekker uit te geven! Ik ben benieuwd wie er daar allemaal gaan staan. Serena, hoe vinden jullie het om in het mooie hoge Noorden te komen met de parels? :flirt: :lol:

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » do 25 aug 2005 17:25

Wie gaan er allemaal?
Ik zeker weten, weet alleen nog niet of het zaterdag of zondag wordt.

juliet
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door juliet » do 25 aug 2005 17:39

Jolanda welke beurs is morgen in Groningen ? Dit is voor mij dichter bij als het een sieradenbeurs is.
Ik zit er nog over te denken om naar Leeuwarden te gaan maar zal eerst even naar de coninckskraal bellen om te vragen of zij er ook staan.
groetjes
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » do 25 aug 2005 17:55

Ik sta dit weekeinde in Leeuwarden op de beurs.

Julliette, volgens mij heb ik de Coninckskraal niet bij de deelnemers zien staan maar het kan nog komen natuurlijk.

Groetjes Myra

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » do 25 aug 2005 18:13

Ah mooi Myra, ik zal je zoeken.

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » do 25 aug 2005 19:48

hihi dat kan niet missen, heb een t-shirt aan met de naam erop. En als je een verhit iemand ziet dan ben ik het....hahahahahahaha

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » do 25 aug 2005 23:02

Ik ga oooooook. Weet nog niet of ik zaterdag of zondag zal gaan. Ik zal hier af en toe lezen en hopelijk zo te weten komen wanneer jullie allemaal gaan :D .

Lieve groet van Fairy

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » vr 26 aug 2005 08:59

juliet schreef:Jolanda welke beurs is morgen in Groningen ? Dit is voor mij dichter bij als het een sieradenbeurs is.
Ik zit er nog over te denken om naar Leeuwarden te gaan maar zal eerst even naar de coninckskraal bellen om te vragen of zij er ook staan.
groetjes
Met het gevaar dat IK niet op zit te letten :roll: ( is wel eens eerder gebeurd) , maar dat berichtje was van 24 juni en ging denk ik over de beurs van Groningen op de 25e en 26e :D :D :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » vr 26 aug 2005 09:36

Ik wil zoooooo ontzettend graag naar de beurs, maar dat gaat waarschijnlijk niet :cry: Morgen gaan we ergens naartoe en ik weet niet eens waarheen. Is een verrassing. :x Maar waarom nou net op de dag dat er sieradenbeurs in Lwd is! :roll:

Mar-joya: je hebt volgens mij wel goed opgelet! :wink:

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » za 27 aug 2005 08:36

We zijn eruit en gaam morgen om 11 uur naar de beurs.

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » za 27 aug 2005 10:23

Jammer Ayla (en andere dames die zondag gaan), ik ga vandaag. Ik heb andere bezigheden zondag......
Maar als ik het me goed herinner gaan we nog wel eens iets organiseren voor de Friezinnen. Een Meet and Greet, was het niet?

Lieve groet van Fairy

moniek
Bead Dreamer

Bericht door moniek » za 27 aug 2005 15:49

Laat je hier weten wat je van de beurs vond. Zou er samen met mijn vriendin staan. Maar vond het zo verschrikkelijke duur. 1.20 meter voor 29,95. En dan heb je toch wel een aantal meters nodig om de sieraden uit te stallen. Volgens mij zijn er weinig standhouders. Want de organisator mailde mij al dat dit niet hun beurs met de meeste standhouders zou worden.
Misschien wat er staat is de moeite wel waard. Kralenboetiek staat er in ieder geval.

Veel kralenliefde van Monique.

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » za 27 aug 2005 19:16

En en en!!! Hoe was het! Wat heb ik allemaal gemist? :) Wij zjn vandaag naar Groningen geweest. Ook wel leuk, nieuw rokje en t-shirt gekocht en een leuke tas. En omdat ik dus niet naar de Sieradenbeurs was, heb ik mezelf getrakteerd op een zakje Beadies :lol:

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » za 27 aug 2005 19:48

Hallo allemaal!
Ik vond het wel leuk. Niet erg groot maar volgens Myra was dit geen uitzondering op andere beurzen.
Ik ben ook naar de paranormale :engel: beurs geweest en daar heb ik meer tijd doorgebracht dan ik had verwacht. Daar hadden ze ook allemaal mooie natuurstenen.
Op de sieradenbeurs vond ik het gehalte "fabrieksmatige-overmatige-bling 8) " te groot. Maar dat is sowieso het type sieraad waar ik niet van hou. Voor de prijs vond ik het wel de moeite waard en het was idd erg leuk :D om even in natura bij Myra te shoppen.
Beursaanbiedingen heb ik niet veel gezien. Tja, van die manden vol zakjes kralen, 11 zakjes voor 10 euro. En er was een stand met veel natuursteen. En behalve Myra waren er nog 2 of 3 kralenstandjes.
Ik ben benieuwd hoe de anderen de beurs ervaren.

Lieve groet van Fairy

Gesloten