Eindelijk
Joepie!!!!!! Eindelijk komt er ook een sieradenbeurs in Leeuwarden. En wel op 27/28 augustus in het FEC te Leeuwarden. Nou, dat zal tijd worden ook. Horen we er weer een beetje meer bij. Heb er nu al zin in. Maar eerst morgen naar de beurs in Groningen.
Jolanda welke beurs is morgen in Groningen ? Dit is voor mij dichter bij als het een sieradenbeurs is.
Ik zit er nog over te denken om naar Leeuwarden te gaan maar zal eerst even naar de coninckskraal bellen om te vragen of zij er ook staan.
groetjes
Ik zit er nog over te denken om naar Leeuwarden te gaan maar zal eerst even naar de coninckskraal bellen om te vragen of zij er ook staan.
groetjes
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
-
kralenboetiek
- Bead Believer
- Contacteer:
-
kralenboetiek
- Bead Believer
- Contacteer:
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Met het gevaar dat IK niet op zit te lettenjuliet schreef:Jolanda welke beurs is morgen in Groningen ? Dit is voor mij dichter bij als het een sieradenbeurs is.
groetjes
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
Laat je hier weten wat je van de beurs vond. Zou er samen met mijn vriendin staan. Maar vond het zo verschrikkelijke duur. 1.20 meter voor 29,95. En dan heb je toch wel een aantal meters nodig om de sieraden uit te stallen. Volgens mij zijn er weinig standhouders. Want de organisator mailde mij al dat dit niet hun beurs met de meeste standhouders zou worden.
Misschien wat er staat is de moeite wel waard. Kralenboetiek staat er in ieder geval.
Misschien wat er staat is de moeite wel waard. Kralenboetiek staat er in ieder geval.
- Bead Designer
- Contacteer:
Hallo allemaal!
Ik vond het wel leuk. Niet erg groot maar volgens Myra was dit geen uitzondering op andere beurzen.
Ik ben ook naar de paranormale
beurs geweest en daar heb ik meer tijd doorgebracht dan ik had verwacht. Daar hadden ze ook allemaal mooie natuurstenen.
Op de sieradenbeurs vond ik het gehalte "fabrieksmatige-overmatige-bling
" te groot. Maar dat is sowieso het type sieraad waar ik niet van hou. Voor de prijs vond ik het wel de moeite waard en het was idd erg leuk
om even in natura bij Myra te shoppen.
Beursaanbiedingen heb ik niet veel gezien. Tja, van die manden vol zakjes kralen, 11 zakjes voor 10 euro. En er was een stand met veel natuursteen. En behalve Myra waren er nog 2 of 3 kralenstandjes.
Ik ben benieuwd hoe de anderen de beurs ervaren.
Ik vond het wel leuk. Niet erg groot maar volgens Myra was dit geen uitzondering op andere beurzen.
Ik ben ook naar de paranormale
Op de sieradenbeurs vond ik het gehalte "fabrieksmatige-overmatige-bling
Beursaanbiedingen heb ik niet veel gezien. Tja, van die manden vol zakjes kralen, 11 zakjes voor 10 euro. En er was een stand met veel natuursteen. En behalve Myra waren er nog 2 of 3 kralenstandjes.
Ik ben benieuwd hoe de anderen de beurs ervaren.
Lieve groet van Fairy