creawereld in Nieuwegein op 10 april

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Elsje
Bead Brilliant
creawereld in Nieuwegein op 10 april

Bericht door Elsje » ma 04 apr 2005 14:14

hey iedereen,

Ik zag net dat er op 10 april in de heidehal in nieuwegein op 10 april een creabeurs met ook veel kralen is.....
http://www.creawereld.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kun je zien wat er zoal is.....
groetjes
Els
Groetjes Els,

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » vr 08 apr 2005 06:31

Ik zou erheen kunnen gaan maar niemand heeft gereageerd op dit onderwerp. Komt dat omdat jullie denken dat het niks is, hebben jullie ervaring met dit soort beurzen?? De entree is toch 5 euro en als ik daar beter kralen voor kan kopen dan weet ikd at graag :lol:
Groetjes Els,

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 08 apr 2005 07:29

Nou, als je op de website kijkt dan vind ik het helemaal niet de moeite om te gaan. Verder is er al eens zoiets geweest in HomeBoxxx en dat was helemaal niets, vond ik echt zonde van mijn tijd en geld. (Bovendien sta ik op die dag zelf in Zoetermeer op de sieradenfair dus heb ik geen tijd om te gaan, maar dit terzijde.) Maar als je er nog nooit bent geweest dan moet je gewoon gaan joh, dan weet je meteen of het de moeite is voor een volgende keer. Het is bijna om de hoek :wink: !

Bianca72
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Bianca72 » vr 08 apr 2005 09:26

Op de site http://www.creawereld.nl staat een kortingsbon waarmee je een euro korting krijgt op de entree. Verder staan er 3 standhouders met kralen waarvan 1 met 3 kramen alleen kralen. Verder staan er meerdere met hobbymaterialen waar ook vaak kralenmateriaal bij is. Volgens mij dus toch wel de moeite waard.
:lol: :lol:

Gesloten