crea braderie enschede

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
yvon
Bead Lover
Contacteer:
crea braderie enschede

Bericht door yvon » do 31 mar 2005 14:27

Op zondag 22 mei word er een creamarkt georganiseerd in enschede.
Ik heb mijzelf opgegeven, en zij kunnen nog heel veel creativelingen gebruiken.

Kraamhuur is €17,50 en ik dacht dat het voor 3 meter was. Je mailt ze maar voor meer informatie.
Email: sjoukjeflake@home.nl

roeliedoeve@hotmail.com
Mischien is dit iets voor mensen die in de buurt wonen!!!!!!!

groetjes yvonne

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » do 31 mar 2005 14:30

oh dat wil ik ook! maar tis helaas niet zo in de buurt :( misschien dat me vriend zo lief is om toch te rijden voor me? :roll: :wink:

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » do 14 apr 2005 19:16

Wow leuk zeg :D maar in het zelfde weekend is er ook een sieradenbeurs in de twentehallen in Enschede, maar waar is dit marktje precies in Enschede ? worden er ook kralen verkocht of alleen sieraden ? Oeps wat een vraagjes :lol: :P.
Ik ben erg benieuwd normaal is er hier nooit wat in de buurt

yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » do 14 apr 2005 19:31

Ikzelf ken enschede niet dus ik kan je niet zeggen waar het precies is.
Het is een soort creabraderie is mij verteld en verder weet ik er ook niet zoveel van.
Zij konden nog wel deelnemers gebruiken maar we zijn nu al weer een paar weken verder dus of er nog plaats is weet ik niet.

Ik zou zeggen mail die mensen even die kunnen je alles precies uitleggen.

groetjes yvonne

L@ura
Bead Anonymous

Bericht door L@ura » wo 11 mei 2005 15:46

heey heey,

weet iemand ondertussen al waar die creamarkt plaats gaat vinden in enschede?? lijkt me ook wel leuk daar een kijkje te nemen :D valt mooi te combineren met de sieradenbeurs!

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » wo 11 mei 2005 16:06

Ik heb nog geen idee waar het is :D , misschien even op de site van gemeente enschede of zo kijken. Leuk dat je ook naar de sieradenbeurs gaat :wink:

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » wo 11 mei 2005 16:29

Hoihoi,

Hee wat leuk eindelijk eens iets een beetje in de buurt ik zet het op de kalender..

Groetjes!!

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » vr 13 mei 2005 20:35

Ik weet nog niet steeds niet waar het zal plaatsvinden ? weet iemand het ? :lol:

Petito
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Petito » ma 16 mei 2005 13:13

In Enschede is in het weekend van 21/22 mei de Sieradenbeurs in de Twentehallen. Zie http://www.sieradenbeurs.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Heleen

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » ma 16 mei 2005 18:49

Jah, van die sieradenbeurs weten we het al wel, maar we hebben het over de creabraderie dat is wat anders :wink: ik weet niet wat de lokatie is hiervoor

Petito
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Petito » di 17 mei 2005 17:11

Ik denk dat dat hetzelfde moet zijn. Er is tegelijkertijd een Sieradenbeurs, een paranormaalbeurs en nog iets onduidelijks.
Ik woon in de omgeving van Enschede, maar ik heb inderdaad over een creadoebeurs niets gelezen. Toch wel raar.
Groetjes, Heleen

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » do 19 mei 2005 17:11

Hohoi,

Ik heb even gevraagd aan Yvon.

Het ligt in enschede west.
een klein eindje onder het volkspark. oa aan de sterkerstraat.

Ik ga denk ik wel even kijken als het mooi weer is.. en ook naar de sieradenbeurs.

Groetjes Eelke

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 22 mei 2005 09:50

Hoihoi,

Ik ga vandaag naar enschede,.. wie nog meer??
Naja in iedergeval succes yvon!

Ik ga mijn centjes uitgeven die ik gister bij het kinderfeestje verdiend heb!

Groetjes!

yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » zo 22 mei 2005 18:32

Hoi,daar zijn we dan weer van een toch wel gezellige en geslaagde markt(je).
De eerste indruk was ....jheee wat doe ik hier :doh: :doh: :doh: :doh: dit word niks.
Het was een soort van buurtfestijn.
Maar ja,eerst de kraam maar eens voor elkaar maken en dan zien we wel wat het wordt.
De moed zakte in onze schoenen.... wat was het rustig zeg,en dat nog tot 5 uur :doh: :doh: :doh:
Mijn man verveelde zich een beetje en mocht van mij wel naar huis vond het voor hem ook wel weer sneu, en dat stil zitten is ook niks voor hem,

Maar daar kwamen dan toch nog de klantjes,kreeg het warempel nog effe druk ook
Moest ter plekke nog kettingen gaan maken want ze wilden een andere kleur.

Eelke kwam ook nog effe langs met haar moeder, ze waren naar de sieradenbeurs geweest,was geloof ik ook niet zo`n succes.
Mischien verteld ze er zelf nog wel wat over.
Nou eelke wat vond jij van de braderie,je was zeker zo klaar he!!!!!! :wink:

Maar goed aan het eind van de dag.....nou ja eind ......om half 4 zijn we begonnen met inpakken,en lekker naar huis .

Al met al heb ik toch wel goed verkocht hoor,maar voor mij geen volgend jaar.
Alleen als de leden van de drumband weer naast mij staan want die hebben het meeste gekocht. :P :P :P :P :P :P :P :P

groetjes yvonne :P

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 22 mei 2005 19:34

Hoihoi,

Hey yvon leuk dat er toch nog een beetje verkocht is ;-)
Ik was idd erg snel klaar ;-)
Eerst al bij de sieradenbeurs.. echt 3 keer niks!!!! Er waren een paar kramen met hier en daar een zakje kralen te koop.. verder een paar kramen met sieraden (ook een paar met gewoon massa/fabriekssieraden..) totaal zon 15 kramen denk ik.. en daar betaal je dan (gelukkig 1 euro korting) 2,50 pp voor..
Daarna naar de markt waar Yvon stond.. (mooie sieraden yvon!!!) en daar even overheen gelopen.. was wel erg gezellig maar idd niet erg groot enz.

Daarna zijn we naar haaksbergen gegaan daar was een meimarkt (rommelmarkt/ braderie/kermis enz.) en dar heb ik op de rommelmarkt nog een leuk koopje gedaan!!!! het was kinderrommelmarkt. en bij 1 kleed stond een mandje met allemaal van die vast gesmolten plastic kralensnoeren je kent ze wel.. en daaronder glom ineens iets! ik rommelen.. echt super mooi schakelketting aan elkaar gezet met een ringetje zodat je 5 lagen had.. het was dus eigenlijk een ketting met in totaal zon 5 meter aan schakel ketting. en nu komt het leuke!!! ze waren in hele leuke kleurtjes. namelijk roze blauw en lila!!! en kosten 0,50 per pakje! ik heb 20 pakjes gehaald haha.. totaal dus 10 euro uitgegeven voor zon 100 meter schakelketting. echt super mooie kwaliteit.. ik heb precies het zelfde ketting al eens in een webshop gekocht voor zon 2 euro of 3 ofzo per meter!!! dus mijn dag kan niet meer stuk ;-)
Ook heb ik nog een mooi horloge gekocht voor mezelf.. (niet voor de sloop ;-) ) met mooie milleflori achtige schakels heel erg mooi.. ben er super blij mee voor 5 euro!!!

Dus mijn dag is toch nog aardig goedgekomen naar die suffe sieradenbeurs.. voor mij nooit weer.. overal in enschede hingen de posters.. maar ze hadden beter niets kunnen doen zeg..

Groetjes!

Gesloten