kreadoe utrecht

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 01 nov 2007 23:33

bedankt voor de tips! ik twijfel beetje....vind het rot als ik later kom waardoor mijn zus daar moet wachten....heb nl gezamenlijke entreekaart (actie 2 voor de prijs van 1)....maar ja samen met vriend rijden is ook lekker makkelijk....iig bedank voor de info.

Joyce1977
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Joyce1977 » vr 02 nov 2007 08:08

Is het transferium geen optie? Volgens mij stopt die op het centraal station?
Groetjes, Joyce

Afbeelding

Kaatje Kraal
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » vr 02 nov 2007 10:43

Ik heb ook nog een vraagje....hebben jullie ergens leuke aanbiedings-coupons gezien voor op de beurs? Of zijn die er niet net als van de huishoudbeurs??? Want voor mij is het al wel 8 jaar geleden ofzo dat ik geweest ben....
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Joyce1977
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Joyce1977 » vr 02 nov 2007 11:25

Kaatje Kraal schreef:Ik heb ook nog een vraagje....hebben jullie ergens leuke aanbiedings-coupons gezien voor op de beurs? Of zijn die er niet net als van de huishoudbeurs??? Want voor mij is het al wel 8 jaar geleden ofzo dat ik geweest ben....
Op de site http://www.kreadoe.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kun je kortingsbonnen vinden.
Groetjes, Joyce

Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 02 nov 2007 16:03

Ik ben ook geweest met mijn zus en was best leuk. :) Drukte vond ik prima te doen, af en toe beetje wachten maar niet te storend...wat leuke houten kralen gekocht want heb nog veel afrika bedels liggen. Ook mooie stempels gekocht, was het nooit van plan maar ze hadden er hele leuke kerstkaarten mee gemaakt.
Ben toch maar met auto geweest en was wel 10 minuten te laat, maar dat heb je als je paar minuten later gaat doordat je voordeelurenkaart van ns niet kan vinden (voor als je met trein terug gaat), vervolgens terugrijden omdat mijn vriend wat was vergeten en dan een route neem met veel file...maar was te doen....

Viel me trouwens wel op dat het bij sommige kralenstands veel drukker was dan bij andere....laatste keer dat ik ging was jaar of 5 geleden, toen had je echt veel minder.

Saskia
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Saskia » za 03 nov 2007 14:22

Ik heb me vrijdag ook weer vermaakt op de KreaDoe. Leuke kralen gekocht bij de 'duitse mevrouw' (ik was wel hebberig genoeg voor 6 zakjes :oops: ) mooie mixen van Kralenplaats en wat los spul en slotjes bij kralendorp. Ook nog geslaagd voor wat stof en lintjes dus ik ben weer helemaal blij met al mijn spulletjes. Zo lekker om alles uit te pakken en het eens goed te bewonderen thuis :D

Pijkie
Bead Dreamer

Bericht door Pijkie » za 03 nov 2007 15:02

Ook ik heb me gisteren uitstekend vermaakt! Weer hele mooie kralen bij The Best Jewels geschept (ze staan ook altijd op de sieradenbeurs, ik slaag er altijd!), Leuke zakjes kralen bij Santina, ook 3 zakjes bij de duitse mevrouw bij elkaar weten te scheppen. Het mooiste koopje was nog wel bij de Kralenshop: een streng met 8 mm amethyst steen voor maar 3 euro! Nu baal ik ervan dat ik er geen 2 heb genomen!

Wat me verder opviel was dat de sfeer beter was dan vorig jaar. Misschien omdat ik er vorig jaar op zondag was en het echt heel erg druk was. Maar gisteren vond ik het erg gezellig. Zit nu alles uit te sorteren en te bedenken hoe ik mijn bakken opnieuw in ga delen..... :lol:

dominique
Bead Interested

Bericht door dominique » za 03 nov 2007 22:32

vandaag naar crea doe geweest :D een hele leuke dag gehad ,veel gezien voornamelijk het glasbranden :o had dat nog nooit gezien voor kralen zou dat later wel eens willen leren
wel vind ik het duur met 2 personen en 10€ voor parking is al 30 € :? gelukkig was er iemand die me een kortings bon gaf en had(en zeggen dat de nederlanders gierig zijn ,heb er mijn gedachten over.nederlanders zijn niet gierig) nog niets gezien plus moet nog een 3 u rijden diesel staat nu toch goedkoop waarom niet :lol:
maar al bij al was het een leuke dag :banaan:
hebben het toch afgesloten met een etentje :flowerysmile:

Gerjanne
Bead Believer

Bericht door Gerjanne » zo 04 nov 2007 00:01

Afgelopen donderdag ben ik naar de beurs geweest. Erg gezellig.
Ilsy81 schreef: Enne... die karretjes, trolleys enz........ verschrikkelijk!
Ze slepen dat ding een meter achter zich en stoppen dan ineens...Dus effe opletten. :D :D :D
Ik kan me voorstellen dat andere mensen er last van hebben. Maar aangezien zo'n dag al erg vermoeiend is, was het voor mij en mijn zus een uitkomst om zo'n karretje te hebben. Ach even opletten. Het valt me ook op dat veel mensen toch haast hebben op zo'n dag. Ik werd een paar keer om ver gelopen en dat is niet handig als je met krukken loopt.

Heerlijk al die kralen die dag. Wat ik wel lastig vond is dat je niet goed de prijzen kon vergelijken. Dus een paar dingen duurder gekocht en een paar kramen ineens goedkoper, baal baal.
Groetjes Gerjanne

sieraden maken is mijn uitlaatklep

Frutsel
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Frutsel » zo 04 nov 2007 09:03

Gerjanne, ik heb alle geduld voor invalide mensen en buggies en dat soort werk. Maar die trollies vind ik vreselijk. Ik snap ook niet helemaal waarom dat meemoet, misschien vandaar mijn ongeduld. Op een verzamelmarkt snap ik dat helemaal, maar op een markt waar je alleen maar frutsels koopt?
Koop je dan zoveel dat je het met twee man niet kan dragen? Een flesje drinken mee en een boterham is toch genoeg, waarom dan die trolley? Ik heb het niet over zuurstof en dat soort werk. Wat mot mot.

Kan je me uitleggen (en begrip kweken) waarom mensen daar met een trolley lopen?

Ik kan ook hoegenaamd niks zelf dragen. Maar een trolley trekken is in mijn geval meer pijn dan een pakje dragen - als er niemand bij me is die dat voor me kan doen.

Ik hoop dat je je niet aangevallen voelt, ik wil alleen begrijpen waarom die dingen daar zijn.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Ilsy81
Bead Dreamer

Bericht door Ilsy81 » zo 04 nov 2007 17:16

Gerjanne schreef:Afgelopen donderdag ben ik naar de beurs geweest. Erg gezellig.
Ilsy81 schreef: Enne... die karretjes, trolleys enz........ verschrikkelijk!
Ze slepen dat ding een meter achter zich en stoppen dan ineens...Dus effe opletten. :D :D :D
Ik kan me voorstellen dat andere mensen er last van hebben. Maar aangezien zo'n dag al erg vermoeiend is, was het voor mij en mijn zus een uitkomst om zo'n karretje te hebben. Ach even opletten. Het valt me ook op dat veel mensen toch haast hebben op zo'n dag. Ik werd een paar keer om ver gelopen en dat is niet handig als je met krukken loopt.

Heerlijk al die kralen die dag. Wat ik wel lastig vond is dat je niet goed de prijzen kon vergelijken. Dus een paar dingen duurder gekocht en een paar kramen ineens goedkoper, baal baal.
Hoi, ik wil er natuurlijk niemand mee kwetsen. :)

Ik snap dat als het lastig is door (persoonlijke) omstandigheden veel te dragen. En een rollator of krukken en rolstoel zijn natuurlijk helemaal prima! Als je daardoor beter mobiel bent is dat echt perfect, maar die bedoel ik niet.
Het zijn die mensen met een koffertje op wielen, waar bijv het scrap-papier in gaat. (zodat het niet kreukelt....) En alle kilo's klei, droogbloemen enz....

Maar als ik gewoon ff oplet als ik mij omdraai is het geen punt :D
Groetjes, Ilsy
Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....
Afbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 04 nov 2007 19:21

Frutsel schreef:Kan je me uitleggen (en begrip kweken) waarom mensen daar met een trolley lopen?
Bijvoorbeeld omdat ze lichamelijke klachten hebben waardoor ze niet kunnen of mogen dragen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Sjtal
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Sjtal » zo 04 nov 2007 20:03

Ik ben er vandaag geweest.
En mn portemennee is weer leeg..
Had vrijdag een sieradenparty gehouden en alleen wat ik toen had verdient mocht ik uitgeven van mezelf.
Nou en dat is gelukt. Ik had nog €0.75 over :wink:

Ontzettend veel leuke kralen gekocht!!
Wil nu alweer aan de gang met vanalles maken!
Twas een super dag!

Kaatje Kraal
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » zo 04 nov 2007 21:54

Ik ben ook vandaag geweest. Wat een overvloed aan crea-spullen zeg! En allemaal zo verleidelijk. Wel wat leuke dingen gekocht een ook 2 zakjes kralen bij die Duitse firma geschept. En dat zijn veel kraaltjes voor weinig geld ik heb ze net gesorteerd. Al met al een top dag!!!!
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Frutsel
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Frutsel » zo 04 nov 2007 22:17

Esther, dat had ik al begrepen, die trolley omdat men iets niet kan dragen. Ik begrijp nog steeds niet WAT men dan moet dragen. Ik heb het niet over zuurstofflessen.
Koop je dan een paar kilo hobbypapier of glaskralen of neem je voor de hele dag eten/drinken mee voor 4 man?

WAT zit er in die trolley en waarom moet die mee?

Natuurlijk hoeft niemand me dat uit te leggen. Ik probeer het alleen te begrijpen.

Ik kom niet vaak op beurzen maar als ik er kom kan ik alles nog steeds dragen wat ik koop - en ik kan ook weinig tot niks dragen. Mijn eigen handtas is vaak al te veel.
In mijn geval is een trolley aan de arm net zo fout als een tas.

Dus ik snap het nog steeds niet.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gesloten