Wanneer de volgende Kralenshop?
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
je kunt ook de trein nemen tot den bosch en dan kan ik je wel oppikkenFester schreef:Ik heb eens gekeken, maar ik zit bijna 2 uur in de trein en een kaartje kost bijna 30 euro.Dat vind ik een beetje te duur. 30 Euro zijn heel wat kralen...
![]()
Dus ik ga niet mee. Misschien dat de meer zuidelijke forummers interesse hebben om een keertje samen in Eindhoven te gaan shoppen?

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- Fester
- Bead Addict
- Contacteer:
Tja carpoolen is natuurlijk een optie!
Maar kun je je auto daar een beetje kwijt? Daar was ik eigenlijk een beetje bang voor. Verder heb ik echt een hele goede wegbeschrijving nodig om ergens (op tijd) te kunnen arriveren.
En Sandra, wat dat betreft heb je eigenlijk wel gelijk. Het is alleen dat mijn auto best goedkoop is in benzineverbruik (1:17) en ik bijna nooit ergens naar toe ga met de trein. Ook omdat het station al zo ver van huis ligt dat ik daar ook al met de auto naar toe moet. Ik weet niet of ik het er uit zou halen.
Maar goed, ik zou best willen carpoolen. Als jij me de weg kunt vertellen wil ik eventueel ook wel rijden.
Maar kun je je auto daar een beetje kwijt? Daar was ik eigenlijk een beetje bang voor. Verder heb ik echt een hele goede wegbeschrijving nodig om ergens (op tijd) te kunnen arriveren.
En Sandra, wat dat betreft heb je eigenlijk wel gelijk. Het is alleen dat mijn auto best goedkoop is in benzineverbruik (1:17) en ik bijna nooit ergens naar toe ga met de trein. Ook omdat het station al zo ver van huis ligt dat ik daar ook al met de auto naar toe moet. Ik weet niet of ik het er uit zou halen.
Maar goed, ik zou best willen carpoolen. Als jij me de weg kunt vertellen wil ik eventueel ook wel rijden.
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Deze was er ook nog?chatibeads schreef: Het gaat om hobbywinkel Truus van der Pol in Amersfoort wijk het Soesterkwartier. Het ligt redelijk nabij het station in Amersfoort!
Hier is het adres:
Hobbyspeciaalzaak "van der Pol"
Puntenburgerlaan 74
3812 CG AMERSFOORT
033-4752512
Is dat wat?
Overigens is Amersfoort zowiezo een leuke stad om te winkelen.

Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Snif ik schrok net zo van mijn bankrekening dat ik denk ik toch maar echt even in moet zien dan flink shoppen even niet kan.
Ik dacht steeds 'ah dat kan nog wel' maar straks raak ik nog in de schulden en da's niet de bedoeling.
Dus ik denk dat ik dan toch maar niet mee ga en dat vind ik h??????l erg balen!
Ik hoop dat ik de volgende keer wel weer mee kan!
Moet gewoon ffies alle uitgaven enzo onder de loep nemen, misschien dat dat helpt!
Kleine troost voor mij: mijn kleine neefje van nu 2 maanden (petekindje) komt die dag voor het eerst hier logeren dus dan heb ik wat afleiding anders denk ik toch die hele dag aan jullie geshop, hihi.
Ik dacht steeds 'ah dat kan nog wel' maar straks raak ik nog in de schulden en da's niet de bedoeling.
Dus ik denk dat ik dan toch maar niet mee ga en dat vind ik h??????l erg balen!

Ik hoop dat ik de volgende keer wel weer mee kan!
Moet gewoon ffies alle uitgaven enzo onder de loep nemen, misschien dat dat helpt!
Kleine troost voor mij: mijn kleine neefje van nu 2 maanden (petekindje) komt die dag voor het eerst hier logeren dus dan heb ik wat afleiding anders denk ik toch die hele dag aan jullie geshop, hihi.

- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Nou heb ik gister tegen mijn vriend verteld dat ik waarschijnlijk niet mee ga met kralenshoppen... was ?e het er niet mee eens!
Hij zei dat kralen mijn grootste hobby is en ik die shopdag ooit zelf ter sprake heb gebracht en ik dit niet kon laten schieten.
Moest ik desnoods maar op iets anders bezuinigen en anders kon ik wel geld lenen bij 'm
Want hij had ook geen zin in de hele dag gezeur op 3 april als ik er niet bij was
Dus uh... sja... waarschijnlijk ga ik nu dus gewoon weer wel mee... met geleend geld dus denk ik
Wat een schat van een vriend heb ik toch

Hij zei dat kralen mijn grootste hobby is en ik die shopdag ooit zelf ter sprake heb gebracht en ik dit niet kon laten schieten.
Moest ik desnoods maar op iets anders bezuinigen en anders kon ik wel geld lenen bij 'm

Want hij had ook geen zin in de hele dag gezeur op 3 april als ik er niet bij was

Dus uh... sja... waarschijnlijk ga ik nu dus gewoon weer wel mee... met geleend geld dus denk ik

Wat een schat van een vriend heb ik toch