Ik ben Saartje nog even gaan storen tijdens haar pauze ook

oh wat jammer dat het zo druk was! Gisteren was het niet zo druk, er liepen wel mensen rond maar ik heb aan geen enkel kraam moeten aanschuiven of moeten voorbijgaan omdat ik er niet aan kon... Wat heb je trouwens gemaakt met de powertex?Sofieke schreef:Ik was echt blij dat ik er buiten was, wat een volk!!! Ik dacht, ik ga tijdens de week, minder volk, maar das minder waar hoor.
Ik heb een workshop powertex gevolgd, ben heeeeeel tevreden van het resultaat. Heb dit samen gedaan met mijn ma en we hebben ons beiden enorm geamuseerd. Iets dat ik zeker nog meer ga doen.
Bij het kraam van de vele servetten heb ik geen fanny gevonden, ik zag steeds een ans, maar fanny vond ik niet. Heb wel een pot lijm mee en 10 pakjes servetten.
Ik heb enkele speciale kapittelslotjes mee, zakjes van het schepkraam (maar wat een volk), halfedelstenen, enkele slotjes en kralen bij Saartje, metallook kralen en that's it denk ik. Toen ik kocht bij Saartjes kralen stond haar vriend aan de kassa.![]()
Twas de moeite, maar de drukte deed me de das om. Het was op sommige momenten echt niet leuk
Oja, nog een handige zak van het vlijtig bijtje gratis meegekregen