hobbysalon mechelen

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » wo 20 sep 2006 17:28

Ik ben net terug met een lege portemonnee en zere voeten. Voor wie vilt zoekt... je kan er niet naast kijken :P Er waren best een aantal kralenstands ook heel veel foliekralen. Ik heb zelf bijna alleen edelstenen en parels gekocht.

Ik ben Saartje nog even gaan storen tijdens haar pauze ook :lol:

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » wo 20 sep 2006 17:31

ik heb kralen geschept
1 zakje voor 4 euro

een workshop vilt gedaan ,bloem gemaakt
je kan er inderdaad niet naast kijken op veel standen zijn ze bezig met de wolvilt
bij Saartje heb ik de laatste 100%kraal gekocht
waar Madelief ook net van het forum was
dus daar kan ik weer een gezicht op kleven

servietten gekocht

voor de rest vond ik het nie echt super
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » wo 20 sep 2006 18:29

Ik ben ook terug! Echt wel grappig om Hadewijch er tegen het lijf te lopen, bij Saartje dan nog wel :wink: Het was een mini-meeting :) Het is inderdaad wel tof om een gezicht bij de naam te kunnen zetten, dus Hadewijch, vanaf nu kan ik me uw gezicht voorstellen bij elke post :wink:

Ik heb me ongelooflijk geamuseerd op de beurs, er was véél voor mijn hobby's: kralenkralenkralen, vilt (véél Pienjo, je gaat er zeker je zin vinden!! Er is ook één workshop om een bloem te vilten (5 €) maar dat kan ik al, en bij de stand van Veritas zijn het demonstraties om bloemen te vilten, dus je kan daar niet zelf doen, maar wel kijken en stelen met je ogen :wink: ) en ook scrapbooken.

Ik heb dus gekocht: mooie scrapboekbladeren, hulpmiddelen bij het scrapbooken (alsof ik nog niks heb :roll: ), supermooie grote vellen handgeschept papier en een deel kralen: een paar edelstenen, maar niet te veel, dat kost echt stukken van mensen daar :shock: Als ik alle edelstenen had willen kopen die ik wou, had ik lang niet genoeg geld bij... Verder ook nog mooie kralen van bij Saartje, een mooie bloemhanger van bij haar en bruine nylondraad waar ik al een tijdje naar op zoek ben :wink: Dan nog enkele heel speciale metalen kralen en een deel houten kralen. En tot slot nog wat mooie strengen kralen van bij kralenshop.com en zo'n grote kralen met waxkoord om gedraaid. Goed, ik denk dat dit het zo wat was :lol:

Ik ben ook gaan kijken bij Fanny maar er stonden massa's volk aan dat kraam...
Laatst gewijzigd door Madelief op wo 20 sep 2006 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » wo 20 sep 2006 18:30

Grrrrrrrrrrrrrrrrr, spijtig nieuws :cry: :cry: :cry: Ik ga toch niet :( We (mijn vriend en ik) zitten beiden een beetje krap bij kas, en we hebben besloten om te wachten tot de beurs naar Antwerpen gaat :) Ik ben nu al bezig met sparen :lol: Nu moet ik natuurlijk extra lang wachten :roll:
ipoingtudut

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 20 sep 2006 19:53

bij Saartje heb ik de laatste 100%kraal gekocht
Die ga ik zeker ook inkijken als ze er nog heeft en mijzelf kennende zal ik die dan welk kopen ook :wink:

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » wo 20 sep 2006 21:24

Ik kan bijna niet meer wachten om te gaan :olifant:

Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mystica » do 21 sep 2006 15:14

Ik ga er zondag heen :D

Ooh heb er zoveel zin in :lol:
Groetjes Evi

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » do 21 sep 2006 15:38

ik ben net terug maar met pijn in mijn rug.
ik heb steeds meer moeite met lopen dus dat slenteren is een hel voor mij.
heb een paar dingetjes gekocht maar niet veel want ik heb geen cabochons en delicas gevonden dus ik heb bij saartje wat onderdelen en kleine pareltjes gekocht meer niet.
liefs frietje :wink:
kralengek

dafkapin
Bead Interested

Bericht door dafkapin » do 21 sep 2006 18:58

hehe, dat heb ik dan ruimschoots goedgemaakt Frieda, want mijn portemonee heeft een lege buik nu :oops:

veel te veel gekocht, maar ach, het is maar 1 keer in het jaar he (in Mechelen wel te verstaan :wink: )

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » do 21 sep 2006 18:58

Ik was echt blij dat ik er buiten was, wat een volk!!! Ik dacht, ik ga tijdens de week, minder volk, maar das minder waar hoor.

Ik heb een workshop powertex gevolgd, ben heeeeeel tevreden van het resultaat. Heb dit samen gedaan met mijn ma en we hebben ons beiden enorm geamuseerd. Iets dat ik zeker nog meer ga doen.
Bij het kraam van de vele servetten heb ik geen fanny gevonden, ik zag steeds een ans, maar fanny vond ik niet. Heb wel een pot lijm mee en 10 pakjes servetten.
Ik heb enkele speciale kapittelslotjes mee, zakjes van het schepkraam (maar wat een volk), halfedelstenen, enkele slotjes en kralen bij Saartje, metallook kralen en that's it denk ik. Toen ik kocht bij Saartjes kralen stond haar vriend aan de kassa. :(

Twas de moeite, maar de drukte deed me de das om. Het was op sommige momenten echt niet leuk

Oja, nog een handige zak van het vlijtig bijtje gratis meegekregen

Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mystica » do 21 sep 2006 20:31

Staat het vlijtig bijtje er ook? :lol: Super :D

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » do 21 sep 2006 21:28

Sofieke schreef:Ik was echt blij dat ik er buiten was, wat een volk!!! Ik dacht, ik ga tijdens de week, minder volk, maar das minder waar hoor.

Ik heb een workshop powertex gevolgd, ben heeeeeel tevreden van het resultaat. Heb dit samen gedaan met mijn ma en we hebben ons beiden enorm geamuseerd. Iets dat ik zeker nog meer ga doen.
Bij het kraam van de vele servetten heb ik geen fanny gevonden, ik zag steeds een ans, maar fanny vond ik niet. Heb wel een pot lijm mee en 10 pakjes servetten.
Ik heb enkele speciale kapittelslotjes mee, zakjes van het schepkraam (maar wat een volk), halfedelstenen, enkele slotjes en kralen bij Saartje, metallook kralen en that's it denk ik. Toen ik kocht bij Saartjes kralen stond haar vriend aan de kassa. :(

Twas de moeite, maar de drukte deed me de das om. Het was op sommige momenten echt niet leuk

Oja, nog een handige zak van het vlijtig bijtje gratis meegekregen
oh wat jammer dat het zo druk was! Gisteren was het niet zo druk, er liepen wel mensen rond maar ik heb aan geen enkel kraam moeten aanschuiven of moeten voorbijgaan omdat ik er niet aan kon... Wat heb je trouwens gemaakt met de powertex?

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » vr 22 sep 2006 05:35

Kringkje schreef:Staat het vlijtig bijtje er ook? :lol: Super :D

ja en die hadden grote blauwe tassen die ze uitdeelde maar toen ik er aankwam waren ze allemaal al weg :?
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » vr 22 sep 2006 10:48

Ik vind het wel raar dat het op donderdag drukker was dan op woensdag..

dafkapin
Bead Interested

Bericht door dafkapin » vr 22 sep 2006 14:43

ik vond het gisteren ook heel druk, vooral toen de elektriciteit uitviel en daardoor ook de airco en het opeens wel heel warm kwam, vond ik toch
maar na drie uur was het merkelijk rustiger en toen heb ik enkele kramen opnieuw bekeken waar ik eerst niet bij kon

Gesloten