hoihoi.. de krea doe is weer in aantocht..

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 13 sep 2005 17:14

Het was leuk! nog wat mensen van hier tegen gekomen nog gezellig met Eelke zitten kletsen en kralen kopen :):)...

het scheppen is gewoon 3 euro voor een zakje... weer een weddenschap houden wie de meeste heeft ?!?!?!?!

(nu is ria gelukkig niet geweest)

hij was kleiner dan andere jaren maja alle bekende kralenstand waren weer aanwezig... ik heb nog staan praten met het vrouwetje van 2 handjes (ze was kralen aan het maken) nog wat vijltjes voor het maken van kralen gekocht en zelfs nog glas!!! precies de kleur die ik dit moment nodig had! Kortom ik heb weer genoeg gekocht.... enne ria ik heb je toch echt gemist... :wink:
Liefs
Linda

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 13 sep 2005 17:33

oh het klinkt heel erg leuk. Maar ik heb vandaag mijn bestellingen netjes afgewerkt en zowat de halve dag geslapen en me knie speelt ook lekker op dus ik heb voor mezelf een wijs besluit genomen ;) en mocht ter compensatie vanwat ik allemaal wel mis zou lopen vandaag op de kreadoe bij 2 groothandels bestellen van mezelf ;) hahahaha
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 13 sep 2005 20:29

Hoihoi,

Het was idd weer erg gezellig!
Linda ik vond het erg leuk om met je gekletst te hebben!!!!
Ik ben al een beetje aan het sorteren gegaan met wat kraaltjes.. nu even geen zin meer zo naar bed ;-)

Alleen de terugreis viel een beetje tegen het was super druk in de trein!!!!
Moest in iedere trein staan.. en dan niet alleen nee!! in die tussenstukjes waar de deuren zitten stonden we met 18 mensen!! te hangen.. echt niet leuk meer en warm.. blech.. en volgende trein alweer staan..
auw mijn beentjes.. ;-)

heb weer veel te veel uitgegeven dus kan alleen maar zeggen ria applausje voor jou dat je niet gegaan bent ;-) van dat geld wat ik heb uitgegeven kon je bij de groothandels vast veel meer halen ;-)
Maar ik heb alleen maar koopjes gehaald ;-)

Nu naar bedje!

GRoetjes!

Marka
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Marka » wo 14 sep 2005 09:07

voor mij was gister mijn "kreadoe-ontmaagding" :oops:
Grappig hoe al die vrouwen daar hebberig en zwetend staan te scheppen zeg! :lol:

Ik heb echt veel zakjes geschept en hier en daar nog veel meer gekocht!! :banaan:
De trolley die mn vriendinnetje ergens geleend had kwam echt goed van pas!

Als eerste naar de Glashutte geweest dus en t koste me gewoon een uur om alles te scheppen wat ik wilde! Nog met hulp van een andere dame wat systeem in het drinbgen gebracht,want anders kon jhe dus niet komen bij bv de bruine kralen.. :cry:
Uiteindelijk allemaal gelukt dus!!

Ben benieuwd hoeveel zakjes jullie allemaal geschept hebben??Ik heb er echt heeeeeel veeel!!! (alleen al van de glashutte!! :oops: )
Uitzoeken moet nog afgemaakt worden, dat gaan we vanavond doen! :lol: Kan alweer niet meer wachten tot ik thuis ben!! 8)

Marka
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Marka » wo 14 sep 2005 09:25

Ow.. wat ik overigens wel errug jammer vond... niet echt hele grote kralen op de kreadoe.,. veel nog zomerkleuren..

heb nu nog veel dingen die ik wilde niet, maar ja... voorlopig kan ik echt helemaal losgaan! :lol:
denk dat ik wel 30 kilo in mn trolley had!

Marcellalouise
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Marcellalouise » wo 14 sep 2005 12:17

Ik ga morgen naar de Kreadoe. Ben erg benieuwd (1e keer). Als ik het zo hoor kan ik maar beter een grote tas meenemen;-)

Hoop dat ook scrapbooking goed is vertegenwoordigd. Daar ga ik tenslotte ook voor.

Groeten Marcella

angela
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door angela » wo 14 sep 2005 13:00

ja ik ga morgen ook , heb er ontzettend veel zin in geen idee wat me te wachten staat. Maar een grote tas is geen overbodige luxe denk ik. Ik heb mijn lijst al klaar wat ik allemaal wil hebben hahaha :P
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!

Gitta
Bead Fan

Bericht door Gitta » wo 14 sep 2005 13:07

Nu ik dit zo allemaal lees, heb ik spijt dat ik besloten heb niet heen te gaan.

Ben al een keer of 4 geweest, dus dacht dit jaar maar niet. Maarja maak natuurlijk nog maar sinds een maand of 3 sieraden keek dus nooit naar kralen op de krea. En nu merk ik dat ik heel wat misAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ik brand mijn eigen kralen
Groetjes Gitta

alida
Bead Believer
Contacteer:

KreaDoe

Bericht door alida » wo 14 sep 2005 13:16

Ik ga morgen ook, samen met mijn moeder.

Ik ga voor de kralen en mijn moeder voor de (wens)kaarten.

Hebben jullie nog tips voor mij??? Wat mag ik echt niet missen.

Ben al wel eens eerder geweest, maar toen ging ik voor de kaarten, maar dit jaar voor het eerst voor de kralen.
Groetjes
Alida

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » wo 14 sep 2005 17:13

Ik ben vandaag geweest en ik vond het erg leuk. Ik heb eigenlijk maar heel weinig kralen gekocht. Ik denk voor zo'n 20 euro. Ik had me ook voorgenomen om alleen dat te kopen wat ik nu direct nodig had. Verder heb ik alle andere stands natuurlijk ook bekeken. Goh , wat zijn er toch veel hobby's en veel creatieve mensen.

Ik heb ook nog een workshop glas mozaïeken gedaan. Heel erg leuk, heb een mooi windlicht gemaakt. Ga ik zeker vaker doen. O nee, volgens mij heb ik er nog een hobby bij gekregen. :D
Groetjes, Melanie

lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » wo 14 sep 2005 17:34

Ik ga ook morgen, ben heel erg benieuwd. Vind het ook leuk om andere hobby's te zien, maar daaraan dus geen gebrek gelukkig!

Groetjes Lisa
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 14 sep 2005 18:44

[quote="Marka"]
Ben benieuwd hoeveel zakjes jullie allemaal geschept hebben??Ik heb er echt heeeeeel veeel!!! (alleen al van de glashutte!! :oops: )
[quote]

roep maar meer dan 23???? :oops:
Liefs
Linda

yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » wo 14 sep 2005 19:45

hoi hoi

Met zere voeten lig ik bijna op de bank van een dagje kreadoe. :(
Ben natuurlijk als eerste naar de glashutte gelopen om kralen te scheppen.
Het viel mij wel een beetje tegen vorig jaar hadden ze veel meer kralen om te scheppen.
Ze vertelde mij dat ze eigenlijk een veel grotere stand zouden krijgen,ze hadden de hoek er ook bij moeten hebben ,maar het was fout georganiseerd,vandaar dat het behelpen was met wat ze nu hebben.
Ik heb nog wel samen met mijn schoonzus in hun stand op de grond in de dozen zitten zoeken naar kralen..en achter het gordijn mochten we ook nog snuffelen.
:D :D
Dit jaar kwam ik niet verder dan 20 zakjes vol scheppen.

bij de andere kramen ook nog weer te veel gekocht ,kan het toch weer niet laten hoor,het is allemaal ook zo leuk. :D

heb ook nog een workshop gedaan theelichten verfen en decoreren met kraaltjes,ze staan nu te fonkelen op tafel en ziet er erg leuk uit.

En voor de meiden die morgen gaan.... heel veel plezier en lekker gaan scheppen bij de glashutte. :gek:

groetjes yvonne :P

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » wo 14 sep 2005 22:47

Gisteren ben ik naar de Kreadoe geweest en ik vond het in ieder geval heel erg leuk. Hele leuke schuifbedels van hondjes gekocht, ben er echt superblij mee en dat dankzij mijn vriend die goed heeft opgelet (ik had ze nl. nog niet eens gezien :oops: ) Bij die kraam heb ik veel geld uitgegeven (77 euro :oops: ) maar verder allemaal wat kleine dingetjes.
Bij ZunCrea wilde ik ook nog kijken maar er werd een lijntje gespannen omdat het er te druk werd. Bij de Glashutte ook nog gekeken maar vond er niet echt iets leuks tussen. Was op zoek naar paarse rocaille mix maar heb niet echt iets kunnen vinden dus dat was wel jammer. Ze hadden overal wel heel veel bedels en kralen etc. maar zoals verlengkettingen en slotjes etc. zag ik niet echt veel liggen. Soms is het ook wel moeilijk kijken vooral als het ergens druk is :? Wij waren er rond 10:30 en om 17:00 waren we net uitgekeken dus wij hebben wel de hele dag nodig gehad. Hebben dan ook wel alles gezien, mijn schoonmoeder was er vooral voor de kaarten (percamano) en ik dan dus voor de kralen, mijn vriend was mee voor de gezelligheid en hij was zo lief om onze spulletjes te dragen :D
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Marka
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Marka » do 15 sep 2005 09:07

Pienjo schreef:
Marka schreef: Ben benieuwd hoeveel zakjes jullie allemaal geschept hebben??Ik heb er echt heeeeeel veeel!!! (alleen al van de glashutte!! :oops: )

roep maar meer dan 23???? :oops:
veeeeel meer!!! bijna het dubbele!! :oops: (op 2 zakjes na)

Gesloten