Hobbysalon Mechelen

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » wo 21 sep 2005 06:49

trouwens, dat van die gratis kaarten klinkt wel héél interessant! Jammer dat ik er geen heb

ken je niemand die bij het laatste nieuws werkt of er contacten mee heeft

mijn zus werkt bij de vtm en daarom kan ze er aangeraken

misschien moet je eens naar het laatste nieuws bellen
toen mijn zus ze gisteren gevraagd heeft hadden ze er nog een hele hoop liggen,die persoon die er werkte wist zelfs niet dat ze sponser waren

wie weet lukt het je zo....
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » wo 21 sep 2005 06:51

frieda van dam schreef:ja hoor maar het is een mini patchwork en er zullen wel veel anderen zijn
dus je moet goed zoeken :lol: :lol: :lol:
liefs frietje
maar je naam zal er wel bijhangen
ik ga toch eens kijken :wink:
en als ik Frieda Van Dam lees denk ik direkt aan de kleine leeuwekoning :wink:

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 21 sep 2005 06:57

de kleine leeuwekoning :?: :?: :?: :?:
liefs frietje

ps. er zit inderdaad een kaartje bij met mijn naam. :lol:
kralengek

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 21 sep 2005 06:59

jeetje ik ben nog niet echt wakker, mijn eurotje is gevallen :lol: :lol: :lol:
liefs frietje
kralengek

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » wo 21 sep 2005 16:08

frieda van dam schreef:jeetje ik ben nog niet echt wakker, mijn eurotje is gevallen :lol: :lol: :lol:
liefs frietje
ja dit is toch Simba van de disneyfilm

De leeuwekoning :wink:

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » wo 21 sep 2005 16:39

Madelief, was het de moeite??

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 21 sep 2005 18:46

madelief vetel ons er alles van aub.
liefs frietje :lol:
kralengek

Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mystica » wo 21 sep 2005 18:49

Vertel je ons hoe het geweest is :oops: :D ?
Ik wil namelijk ook heel graag gaan maar dan normaal gezien dan in het weekend :D!
Alleen nog ff voor vervoer zorgen :roll: en anders met het openbaar vervoer :) ik wil echt wel eens langskomen!
Groetjes Evi

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » wo 21 sep 2005 19:24

Jaaah, het was de moeite hoor! :D Het was in 't begin niet zo druk (rond 13 u) maar later eigenlijk wel :( Niet zo leuk maar als je kralen ziet, denk je daar niet aan hé! :wink:
Tot mijn grote verbazing moet ik bekennen dat ik meer spulletjes heb gekocht voor kaarten (embossing enzo) dan kralen :shock: :D Alhoewel, bij saartje heb ik wel wat gekocht :D Nou ja, 'k heb hier en daar wel wat kralen gevonden, maar ik vond er niet zo'n speciale bij zitten als vorig jaar! Toch wel heel hard te moeite hoor :) Bij elfenatelier en veritas ben ik niet langsgegaan omdat het daar propvol stak en ik die winkels bij wijze van spreke elke dag kan gaan bezoeken. Maar zeker bij de eerste is het wel eens de moeite om te kijken als je 't niet kent! Ook waren er heel wat kramen met goedkope swarovski! Alleen kon je daar na een uur aanschuiven nog niet goed door, dus dat was niks voor mij :wink: En verder was er toch nog een kraam (nu ja, ik zeg altijd kraam maar dat is het natuurlijk niet!) waar je kon scheppen uit potten!! Niet te vergelijken met de échte schepkraam maar je mocht hier ook voor 4 euro een gripzakje vol scheppen. Na morgen zouden er weer andere kralen staan dus ik ben nu wel erg benieuwd :oops: :D

Conclusie: er was echt wel heel wat keuze aan kralen, ik heb véél geld opgedaan :oops: (ben er nog niet goed van, ik ben echt wel gierig en nu ineens een giga bedrag erdoor) maar het was iets te druk naar mijn zin! Ik ben zelfs bijna de grond op gegaan doordat een vrouw op mijn veter stond terwijl ik een stap vooruit wou doen! :? Ik heb nu wel spijt dat ik niet aan alle kralenkramen langer ben blijven stilstaan (bij één kraam zag ik na een blik al prijzen die me niet aan stonden dus daar ben ik direct weggegaan, jammer dat ik niet gekeken heb of er toch nog koopjes bij waren). Ik was wel kapot na afloop en ik moest véél moeite doen om nog thuis te geraken! Nadien nog veel schoolwerk dus ik heb mijn spulletjes nog niet kunnen bewonderen... ga het onmiddellijk doen :lol:

Veel plezier iedereen en laten jullie ook wat horen hé!! :D

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » wo 21 sep 2005 19:54

wooohooooo!!!!

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 21 sep 2005 21:26

sofieke je hoort wat ons te wachten staat want zaterdag zal het nog wel
drukker zijn .
ik wilde je ook nog vragen of 9.45 niet te vroeg voor jou is want je komt toch van veraf dus mocht het te vroeg voor je zijn mail het me dan even dan spreken we wat later af.
liefs frietje :)
kralengek

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » do 22 sep 2005 07:20

ik ga zondag pas dus hoop dat er dan nog kralen zijn en het een pak minder druk is

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » do 22 sep 2005 15:18

Ik vond de hobbybeurs echt zaaalig!!! Er stonden veel meer kramen met kralen dan vorig jaar (zei mn moeder ook trouwens).. De schepkraam vond ik ook wel tof, heb er 2 zakjes gevuld :lol: Ik heb voor veel geld gekocht, al goed dat ik de laatste weken al veel heb verkocht 8)
Ik heb er ook weer leuke ideetjes opgedaan en leuke patroontjes gekocht (bij de schepkraam) daar lagen leuke patroontjes die je in een omnibus kon kopen ofwel gewoon per stuk los kon kopen. Ik heb er daar 2 van gekcoht. Ook bij de veritas lag een redelijk dik patronenboek voor maar €5 maar daar stond niet zo veel in dat ik mooi vond dus heb ik het maar laten liggen. Bij Saartje heb ik ook redelijk veel gekocht, vooral onderdelen maar ik wist niet of het Saartje wel was, ze had zo'n korte haren en hier op de foto heeft ze lange haren DUS Saartje sorry dat ik nix heb gezegd tegen jou!! Heb juist je foto hier nog eens goed bekeken en nu zie ik aan het gezegd dat jij het wel degelijk was :oops:
Iedereen die nog moet gaan, veel plezier, het is echt waar de moeite!

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » za 24 sep 2005 10:18

ik ga vanmiddag dus ik hoop dat er dan al veel volk de vorige dagen geweest is, en dat alles niet te duur is.

(ik ga wel proberen om gratis binnen te raken want t.e.m. 12 jaar mag je gratis binnen, ik ben wel 13 maar ik ben nogal klein dus hopelijk lukt dat. dan heb ik weer 8 euro uitgespaard :D )
creatief saxofonistje ;)

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » za 24 sep 2005 14:39

goh meiden ik ben net thuis doodoppppppppppp.
ik heb saartje gezien met haar korte haren staat haar heel leuk.
wat was het druk vooral bij de kralenstands.
ik heb weer veel te veel gekocht(gelukkig was patje niet mee) en hele mooie patchworkstoffen gekocht en gegrabbeld in de kralenbakken om 2 grote zakjes vol te proppen die natuurlijk niet dicht bleven zitten en ik alle
kralen uit mijn grote tas moest vissen.
maar het was toch hartstikke leuk
ik ben benieuwd hoe het met sofieke is afgelopen die zal wel nog niet thuis zijn. :lol:
liefs frietje
kralengek

Gesloten