Belgjes samen shoppen?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
tiffany
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door tiffany » ma 16 feb 2004 20:15

Beste Sofieke

Ik hoop dat alles goed komt, en ik wens je veel sterkte toe we kunnen later dan eens afspreken. hou de moed erin

Vele lieve groetjes van Tiffany :hond:

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » ma 16 feb 2004 22:14

Sofieke, heel veel sterkte gewenst. We zullen idd op een andere keer nog wel afspreken...!Sterkte!! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

tiffany
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door tiffany » di 17 feb 2004 16:26

Hallo schopers
wij weten nu wel al dat we om 10 uur aan de zoo moeten staan maar kunnen jullie me ook vertellen hoelaat we stoppen met schoppen . Het is om te zien hoelaat we terug een trein kunnen nemen vanuit Antwerpen.
Ik heb wel al de kriebels hoor! En wie zal ik er nu eigenlijk allemaal ontmoeten ben zo nieuwsgierig.

sweety
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door sweety » di 17 feb 2004 17:39

Ik ga niet mee kunnen. Heb mijn gewrichtsbanden gescheurd. Ben nu al wel zo ver dat ik alleen maar ingetaped ben, en er al wel op kan gaan. Maar een hele dag rondwandelen is te veel van het goeie. Vind het zo spijtig, want ik ken nog geen 1 kralenwinkeltje in Antwerpen! :cry:

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » di 17 feb 2004 20:18

Spijtig joh, maar ja je gezondheid gaat voor! :wink:
Voorlopig gaan mee :
- Ik (+mijn mama misschien)
- Kartien (Katskralen)
- Lies
- Tiffany + mama
- Silvie

Nog mensen...????
Ok, we spreken dus af om 10u aan de Zoo, die is (als je voor het station staat) links van je. Ik stel voor dat we 's middags ergens iets eten daar in de buurt. Hoe laat we klaar zijn weet ik natuurlijk ook niet maar verwacht wel dat we rond 16 u wel zullen rond zijn,...? Wie wil kan nog gaan shoppen daarna ook!

In ieder geval, ik heb er zin in!! Ik hoop dat er niet teveel mensen meer afhaken (kan je natuurlijk niks aan doen he!! :wink: ) Dus...tot zaterdag!!

sweety
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door sweety » di 17 feb 2004 21:22

Denk wel eens effe aan mij he, als jullie tussen de kralen staan! :(

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » di 17 feb 2004 21:25

Als jullie dit nog eens doen, wil ik wel mee gaan. Als het tenminste niet te ver weg is. Ik ga zaterdag op vakantie, dus ik kan dan niet.
Dat Elfenatelier in Leuven lijkt me zooo mooi. Ik heb al vaker op hun website gekeken. Daar wil ik zeker eens naar toe.
Veel kralenplezier allemaal! :wink:

Lies
Bead Fan

Bericht door Lies » wo 18 feb 2004 08:22

Hallo allemaal,

Helaas kan ik zaterdag niet mee.
Bij mijn schoonvader is kanker vastgesteld.
Geen goed nieuws dus. Momenteel zijn ze hem al aan het behandelen.
En ik probeer zoveel mogelijk mijn schoonmouders te helpen in deze moeilijke tijd.
Jullie zullen je wel amuseren, h?!

Lies

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » wo 18 feb 2004 19:30

Wat erg Lies. Veel sterkte voor iedereen en beterschap voor je schoonvader!

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » wo 18 feb 2004 19:46

Heel veel sterkte Lies !!!

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 18 feb 2004 20:01

Ben al een tijdje niet meer op internet geweest, en nu lees ik al deze berichtjes :? Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte in wat nog komen gaat!!! En maak je over die kralenwinkels maar geen zorgen, die lopen niet weg.
En Sweety, huur een rolstoel he, kzal je wel een hele dag voortduwen :wink: Nee, ik vind het jammer dat je niet meekan, ik zal ook wel kapot zijn, ben nu twee weken uit het gips, maar mijn voet doet nog steeds pijn. Maar ik weet dus hoe het voelt om nauwelijks te kunnen stappen :roll: en dan is het echt niet mogelijk om zoiets te doen.
Moeilijk om te zeggen om hoe laat je met zoiets stopt eigenlijk. Mijn vader (die woont in A'pen) vroeg al om om een bepaald uur ergens af te spreken (door omstandigheden kan ik niet naar zijn huis) maar ik heb hem al gezegd dat dat bijna onmogelijk is. Tiffany, de meeste treinen rijden bv. elk uur, dus als 16 u dan niet lukt dan kan je nog altijd een trein later nemen ofzo he. Maar 16 u lijkt me op zich wel een mooie schatting ja.

Ik zal morgen nog eens aan mijn collega vragen of ze nu mee wil, maar ik denk eigenlijk van niet. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik kijk er alvast wel naar uit!

sweety
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door sweety » vr 20 feb 2004 19:28

Ik zie je al mijn rolstoel voortduwen! Haha! En dan kom ik met men rolstoel over de snelweg naar Antwerpen gereden!
Nee, krukken vind ik al erg genoeg, laat dus maar uit die rolstoel! Dan doet mijn achterste veel te pijn van heel de dag te zitten.
Ach, ik bekijk het van de positieve kant. Heb ik weer wat geld gespaard! (ja, da ik dan meteen weer op koop aan iets anders :? )
Ga morgen toch wel is effe denken van shit! :(
Maar veel plezier he dames! :D

tiffany
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door tiffany » za 21 feb 2004 04:55

Hallo kralenvrienden :byebye

Voor ik vertrek nog even het forum nalezen. We zitten met de vlinders in de buik . Jammer voor alle mensen die hebben afgeblazen door een of andere reden. Ik had gehoopt meer nieuwe mensen te ontmoeten maar het mocht niet zijn.Maar toch gaat ik met een goed humeur en een koopdrang dus das ook belangrijk

groetjes Tiffany :hond:

tiffany
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door tiffany » za 21 feb 2004 20:07

Hallo eindelijk thuis, Onze dag was super tof.
Maar in de terug keer met de trein was om te pfffffffffff :?
We moesten niet anders doen dan overstappen en papa stondt van 17u30 aan het station te wachten en we zijn pas aangekomen om 19u15
Nu ben ik dood op. Dacht nog te beginnen aan mijn kralen maar het zal voor morgen zijn.

Slaaaaapwel iedereen Tiffany :ZZ:

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » za 21 feb 2004 20:59

Hehe, het was inderdaad een hele leuke dag. We waren maar met 5 , maar toch heb ik me super geamuseerd!! Ook aardig wat kralen gekocht!
Zeker voor herhaling vatbaar!! :wink:
Veel foto's heb ik niet genomen, 3 maar... :? :? Maar Tiffany heeft er ook nog enkele genomen!
Moe maar voldaan, straks vroeg naar bed denk ik... :wink:

Gesloten