hobbysalon mechelen

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
dafkapin
Bead Interested

Bericht door dafkapin » di 19 sep 2006 12:41

ik ga met de mama :lol:

zij is totaal niet into hobby's maar ik heb haar ook meegesleurd naar antwerpen en ze had er toen eigenlijk wel van genoten, dus gaat ze nu ook weer mee

patchwork interesseert haar wel, maar niet om zelf te doen, wel om naar te kijken :lol:

en ze gaat ook mee als uitgaven-begrenzer lachen1

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 19 sep 2006 12:43

hoop dat er ook een hoop vilt te koop is, maar dat zal toch wel? heb zaterdag namelijk een hoop nodig om een das te maken....
Liefs
Linda

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » di 19 sep 2006 12:59

dafkapin schreef:ik ga met de mama :lol:

zij is totaal niet into hobby's maar ik heb haar ook meegesleurd naar antwerpen en ze had er toen eigenlijk wel van genoten, dus gaat ze nu ook weer mee

patchwork interesseert haar wel, maar niet om zelf te doen, wel om naar te kijken :lol:

Ik speel zelf uitgaven-begrenzer, ik neem maar een bepaald bedrag mee en als dat op is ist gedaan :lol:

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » di 19 sep 2006 14:15

Fieke schreef:
dafkapin schreef:ik ga met de mama :lol:

Ik speel zelf uitgaven-begrenzer, ik neem maar een bepaald bedrag mee en als dat op is ist gedaan :lol:
ik doe het ook zo
vandaag mijn geld afgehaald dat ik had bijeen had gespaard. Dat het maar vlug donderdag is!

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » di 19 sep 2006 15:38

Donderdag , ik ga pas zaterdag dus ik moet nog wat langer wachten dan jij Sofieke!
Maar dan kan je al verslag uitbrengen :P

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » di 19 sep 2006 15:39

Fieke schreef: Maar dan kan je al verslag uitbrengen :P
zal ik zeker doen!
Ik ga zeker eens naar Fanny en Saartje een bezoekje brengen, enkele workshops volgen, ... ooooooh, dat het maar vlug zover is!

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 19 sep 2006 16:46

ik ga waarschijnlijk donderdagnamiddag of vrijdag .
ik heb goed verkocht de laatste tijd dus weer wat eurotjes om uit te geven :lol:
liefs frietje :wink:
kralengek

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » di 19 sep 2006 17:05

Ik geloof niet in uitgaven begrenzen. Levert alleen maar spijt op :lol:

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » di 19 sep 2006 17:19

ik ga alleen (gezellig hé) maar dan kan ik natuurlijk bij die kramen blijven staan waar ik wil! Ik wil misschien ook workshops volgen, maar mijn tijd is beperkt, ik kan niet een hele dag gaan... dus vooral kopen en kijken en als het kan nog iets leren ook :wink:
En Pienjo, ik hoop ook viltwol te vinden!! Woehoe, voor mij is het morgen al zover!! :D

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 19 sep 2006 19:46

Ik ga waarschijnlijk zaterdag. Mijn moeder gaat misschien mee, en anders ga ik wel alleen. Moet helaas mijn budget goed in het oog houden, want ik lijk de laatste tijd altijd krap bij kas te zitten :oops:

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 19 sep 2006 19:46

Madelief schreef:ik ga alleen (gezellig hé) maar dan kan ik natuurlijk bij die kramen blijven staan waar ik wil! Ik wil misschien ook workshops volgen, maar mijn tijd is beperkt, ik kan niet een hele dag gaan... dus vooral kopen en kijken en als het kan nog iets leren ook :wink:
En Pienjo, ik hoop ook viltwol te vinden!! Woehoe, voor mij is het morgen al zover!! :D
dan hoor ik wel of het er te koop is anders ga ik donderdag nog even snel naar de hobbywinkel hier in de buurt....
Liefs
Linda

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » di 19 sep 2006 19:50

Pienjo schreef:
Madelief schreef:ik ga alleen (gezellig hé) maar dan kan ik natuurlijk bij die kramen blijven staan waar ik wil! Ik wil misschien ook workshops volgen, maar mijn tijd is beperkt, ik kan niet een hele dag gaan... dus vooral kopen en kijken en als het kan nog iets leren ook :wink:
dan hoor ik wel of het er te koop is anders ga ik donderdag nog even snel naar de hobbywinkel hier in de buurt....
Het staat op de site van wel :D
ipoingtudut

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » wo 20 sep 2006 07:25

ik ga vandaag :lol: ipv zondag
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » wo 20 sep 2006 10:14

Pienjo schreef:
kennen juyllie zo wat de prijzen van de wolvilt
misschien koop ik ook vandaar
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 20 sep 2006 17:06

ennnn????
Liefs
Linda

Gesloten