Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Nou het is dus inderdaad maar goed dat hier zoveel oplettende mensen zitten want ik was er anders dus ook donderdag heen gegaan he.....belde net mijn vriendin op en die lag helemaal in een deuk, dit is dus echt weer zoon blunder die alleen Kim en ik kunnen maken.........
Oke tot VOLGENDE week donderdag dan!
Groetjes!
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!
Ben ook best benieuwd hoe de Kreadoe zal zijn, hoeveel hebben jullie vorig jaar daar aan geld uitgegeven ? Heb zelf een max. van 100 euro. De laatste tijd heb ik ook weinig via internet besteld omdat ik de Kreadoe af wil wachten.
Toen ik eerder nog eigenlijk allerlei hobbys geweldig vond (nu nog wel maar van de andere hobbys heb ik nog geneoeg) gaf ik echt misschien wel 300 gulden ofzo uit.. maar de afgelopen jaren heb ik me ingehouden en had over van 100 euro goed he
Ik weet niet hoeveel ik nu zal uitgeven.. ik denk zelf nog minder.. omdat ik dan steeds in mijn hoofd heb wacht nu maar even af tot je je winkel en alles helemaal klaar hebt.. dan kun je bij de groothandels komen maar kralenscheppen laat ik zeker niet aan mijn neus voorbij gaan..
Voor de mensen die morgen gaan: heel veel plezier! Enne, rustig aan hè bij die schepkraam . En laten jullie ook nog wat over voor woensdag, want dan ga ik.
Hoe herkennen we elkaar??
Ik heb een knal oranje broek aan dat moet zowiezo opvallen
Met een rolkarretje erbij voor als ik nog iets zwaars ga kopen haha.. en samen met mijn moeder.