Kralenshoppen in Eindhoven?!
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/patricia schreef:jeetje Sylvia wat komen jouw smilies weer goe dvan pas...waar heb je die vandaan?

-
- Bead Starter
Tja sorry hoor, maar ik denk dat jullie ook niet op mij hoeven te rekenen. Zit dan net een week voor mijn vakantie en m'n portomonee wordt nu al leeggezogen. Vaccinaties, wereldstekkers, deetspray, zonnebrand, aftersun, uitzuigpomp, diarreeremmers, pijnstillers, Batterijenoplader en zo wil ik nog wel even doorgaan.......... Ik zie het somber in.......... Uiteraard geef ik jullie een paar dagen van te voren duidelijkheid of ik wel of niet meega!!
Veel liefs,
Marlies
Marlies
- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
Tjonge dan is kralen toch een stuk veiliger, whaahhaahaaMarlies schreef:Tja sorry hoor, maar ik denk dat jullie ook niet op mij hoeven te rekenen. Zit dan net een week voor mijn vakantie en m'n portomonee wordt nu al leeggezogen. Vaccinaties, wereldstekkers, deetspray, zonnebrand, aftersun, uitzuigpomp, diarreeremmers, pijnstillers, Batterijenoplader en zo wil ik nog wel even doorgaan.......... Ik zie het somber in.......... Uiteraard geef ik jullie een paar dagen van te voren duidelijkheid of ik wel of niet meega!!

Groetjes, Annemieke