Bericht
door Kikkertje » ma 02 nov 2015 09:42
Tjonge wat een drukte, niet leuk meer. Veel mensen met van die trolleys die ze gerust over je voeten trekken. Auw. Veel wol en haken, veel vilt, veel cupcake. Ik heb weinig echt originele, bijzondere producten gezien, weinig nieuwe dingen. De sieradenkramen inderdaad veel imitatie leerbandjes, en verder vrij veel van hetzelfde in vele prijsvariaties, zoals Moniek al zei. En heel veel rommelige uitzoekbakken, viel me op. Bij de workshops was het eigenlijk veel te druk om die te doen, zeker die voor de kinderen daarvoor stonden ze in de rij, en sommige daarvan waren ook best prijzig vond ik, in verhouding tot wat je ervoor kreeg.
De kinderen vonden het ijsje en de bijbehorende chocoladefontein erg leuk. Ikzelf heb wel een paar ideetjes opgedaan, en een paar kleinigheden gekocht.
Ik snap Esther dat je er vanwege je vermoeidheid vanaf gezien hebt, want wij waren gesloopt. We hebben best een leuke middag gehad, maar voor mij persoonlijk heeft de Kreadoe geen toegevoegde waarde. Ik snuffel toch liever op mijn gemak op het internet.
Groetjes, Marjan