kreadoe beurs Utrecht 2010

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Love-beadies
Bead Producer
Re: kreadoe beurs Utrecht 2010

Bericht door Love-beadies » zo 14 nov 2010 19:15

Ik vond het leuk! Ben vandaag geweest en heb ik weer veel leuke dingen gezien.
Waren veel kralen, maar daar heb ik eigenlijk niet eens zo naar gekeken.
Wel kralen per ons gekocht bij een kraampje in het begin gelijk omdat ik daar een kortingsbon van had.

Heb ook wat leuke dingen gekocht om kaarten te maken, want daar kom je bijna niet onderuit als je daar bent ;)
Groetjes Ilona

Kralina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Kralina » zo 14 nov 2010 23:10

Nou Hilde, mijn stem lag niet onder de kraam, en ook niet onder het tapijt. Hij zal nog wel terugkomen, kon me vandaag al wat makkelijker verstaanbaar maken maar was in dat opzicht blij dat het gedaan was.
Verder een hele leuke beurs gehad, volgend jaar dezelfde plek, dat staat alvast op papier :D

.....en laten wij nu vinden dat er wel heel veel op het gebied van kralen stond. Misschien omdat het onze branche is, dat zou kunnen. Was wel veel van hetzelfde, dat is waar, en dan moet je dat natuurlijk ook maar net zoeken.

Druk bij kramen....dat kun je niet echt vermijden denk ik. Zo een kraam is maar net 4 meter lang, en als daar dan een aantal mensen voor staan dan is het al snel vol. Ik liet ook mensen achter de kraam wanneer ze rocailles aan het uitzoeken waren van de molentjes die achterop de kraam stonden. Mensen konden er makkelijker bij en ik kon makkelijker met ze communiceren.
Heb ook wel een sneer van mensen gehad van waarom ik ze niet verder naar voren had staan want ik wilde toch verkopen, maar als ik hoge dingen voorop zet dan zie je niet meer wat erachter staat en/of heb je veel loze ruimte op de kraam.
Anyway, ideaal zal het nooit zijn en helemaal goed ook niet, maar als we allemaal ons best blijven doen kunnen we het wel leuk hebben en houden met zijn allen.

Leuk je gezien te hebben Hilde, en bedankt voor het helpen zoeken :byebye
Als U werk maakt van Uw hobby.

DZG
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door DZG » do 18 nov 2010 22:12

Ik vond juist ook wel veel kralenaanbod, al heb ik lang nog niet alles gezien. Inderdaad sommige kramen waren wel heel erg druk. Vooral rondom de zeepjes, heb ik gemerkt, want ik wilde daar eigenlijk ook voor kijken, maar ben ook geen ellebogenwerker, dus ik heb het bij de meeste kralen maar gelaten voor wat het was, en ben op de rustigere plekken gaan neuzen. Wel nog wat zeepjes ingekocht uiteindelijk, dus ik ga eens kijken of ik er wat leuks van kan maken.

Volgend jaar hoop ik toch ook wel weer van de partij te zijn, en dan wil ik eerder in de week heen, gezien sommige kramen nu toch wel verdacht leeg begonnen te raken op de zondag.

Nightvamp
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Nightvamp » ma 22 nov 2010 21:32

Jammer dat ik deze beurs gemist heb :(

Siekra
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Siekra » di 30 nov 2010 20:09

Dit jaar was het heel erg leuk, mensen die de beurs hebben gemist: ik weet dat de entree 10 euro kost, maar het is de moeite waard.

Datum van volgend jaar is 2 t/m 6 november (info is te vinden op hun website). Nu al ontzettend veel zin in!
Hieronder alvast wat tips voor mensen die ook eens heen willen, of gewoon, omdat ze zo handig zijn!

Auto vriendelijke tips:
1) Ga met de NS herfst toer, die zet je af op Utrecht CS en dan is het 10 minuten lopen. Die toer kost vaak 35 euro voor 2 personen, 1e klas reizen. Maakt niet uit of je in Den Helder opstapt, of in Maastricht!
2) Zet je auto op een P+R (ik heb mijn auto 4 dagen op P+R Papendorp gezet), dit kost je 4 euro voor een dag met gratis vervoer naar de jaarbeurs (tot 5 personen).
3) Koop je parkeerkaart via de website van Kreadoe, dat scheelt een euro per dag!

Gesloten