Nou Hilde, mijn stem lag niet onder de kraam, en ook niet onder het tapijt. Hij zal nog wel terugkomen, kon me vandaag al wat makkelijker verstaanbaar maken maar was in dat opzicht blij dat het gedaan was.
Verder een hele leuke beurs gehad, volgend jaar dezelfde plek, dat staat alvast op papier
.....en laten wij nu vinden dat er wel heel veel op het gebied van kralen stond. Misschien omdat het onze branche is, dat zou kunnen. Was wel veel van hetzelfde, dat is waar, en dan moet je dat natuurlijk ook maar net zoeken.
Druk bij kramen....dat kun je niet echt vermijden denk ik. Zo een kraam is maar net 4 meter lang, en als daar dan een aantal mensen voor staan dan is het al snel vol. Ik liet ook mensen achter de kraam wanneer ze rocailles aan het uitzoeken waren van de molentjes die achterop de kraam stonden. Mensen konden er makkelijker bij en ik kon makkelijker met ze communiceren.
Heb ook wel een sneer van mensen gehad van waarom ik ze niet verder naar voren had staan want ik wilde toch verkopen, maar als ik hoge dingen voorop zet dan zie je niet meer wat erachter staat en/of heb je veel loze ruimte op de kraam.
Anyway, ideaal zal het nooit zijn en helemaal goed ook niet, maar als we allemaal ons best blijven doen kunnen we het wel leuk hebben en houden met zijn allen.
Leuk je gezien te hebben Hilde, en bedankt voor het helpen zoeken

Als U werk maakt van Uw hobby.