idee...
Ik heb een grote zaal gevonden voor nietzo heel duur!
Het is wel in Den Haag en is met openbaar vervoer zo te bereiken!
Ik heb al een mailtje gestuurd wat de kosten ongeveer zullen zijn.
Groetjes Rianne
Ria heb je al wat gevonden?
Als dit je wat lijkt moet je het me maar laten weten!
Groetjes Rianne
Het is wel in Den Haag en is met openbaar vervoer zo te bereiken!
Ik heb al een mailtje gestuurd wat de kosten ongeveer zullen zijn.
Groetjes Rianne
Ria heb je al wat gevonden?
Als dit je wat lijkt moet je het me maar laten weten!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!
idee
hallo Rianne
fijn dat je je inzet om te helpen, maar Den Haag lijkt ons niet zo'n goede locatie.
wij zoeken het zo'n beetje ergens in het midden van het land, wel zo dat het voor iedereen goed te bereiken is, want de mensen komen van uit het hele land.
wij zijn bezig met iets.
groetjes Ria
fijn dat je je inzet om te helpen, maar Den Haag lijkt ons niet zo'n goede locatie.
wij zoeken het zo'n beetje ergens in het midden van het land, wel zo dat het voor iedereen goed te bereiken is, want de mensen komen van uit het hele land.
wij zijn bezig met iets.

Ik vind een eigen kralenbeurs werkelijk een fantastisch idee!!!!!!!
Als ik kan, kom ik graag....
Irene
Irene's Sieraden en Kralen
http://www.ireneskralen.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik kan, kom ik graag....
Irene
Irene's Sieraden en Kralen
http://www.ireneskralen.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanuit Noord-Nederland is het 2 uur met de trein naar Utrecht (redelijk centraal toch?) Brabant lijkt me geen optie (het is dan 4 uur met de trein naar bijv. Helmond...pffff)
Het lijkt me handig om het wel in een grote stad te doen, want anders krijg je snel nog extra reistijd. Daarmee bedoel ik, zoals bij de kralenmeeting, dat je zo 30 ? 45 minuten extra reistijd kwijt bent om van Utrecht weer naar Nieuwegein te gaan.
(Voordat er een misverstand ontstaat; het was hartstikke goed geregeld en het was geen enkel probleem, maar als we het kunnen voorkomen is dat toch mooi?)
Utrecht? Amersfoort is ook wel heel centraal.....
Nou goed, heb maar even meegedacht. Leuk idee trouwens!
groetjes
Marike
Het lijkt me handig om het wel in een grote stad te doen, want anders krijg je snel nog extra reistijd. Daarmee bedoel ik, zoals bij de kralenmeeting, dat je zo 30 ? 45 minuten extra reistijd kwijt bent om van Utrecht weer naar Nieuwegein te gaan.
(Voordat er een misverstand ontstaat; het was hartstikke goed geregeld en het was geen enkel probleem, maar als we het kunnen voorkomen is dat toch mooi?)
groetjes
Marike
ik snap wat je bedoel marike.Marike schreef:Vanuit Noord-Nederland is het 2 uur met de trein naar Utrecht (redelijk centraal toch?) Brabant lijkt me geen optie (het is dan 4 uur met de trein naar bijv. Helmond...pffff)
groetjes
Marike

misschien is het inderdaad te doen, de beurs in utrecht centraal te houden. ik moet wel helaas zeggen dat het huren daar stukken duurder is dan bv nieuwegein, vandaar dat we ook voor nieuwegein kozen. maar wie weet is dat wel te doen, de bedrijven die komen verkopen mogen bv best wat betalen voor de stands.
Hoi meiden,
Ik ben echt heeeeel benieuwd of het gaat lukken allemaal.
Ik denk toch dat we het in of om Utrecht moeten zoeken. Is het meest centraal, en bovendien goed met de trein te doen zonder al te veel overstappen, vanuit de meeste delen van het land.
Als Ria straks aangeeft dat er hulp nodig is stel ik mezelf uiteraard ook beschikbaar !! En kan ik hier in het zuiden des lands reclame maken
Ik vind het wel spannend hoor ! Hoop echt dat het gaat lukken !!
Groetjes Karin
Ik ben echt heeeeel benieuwd of het gaat lukken allemaal.
Ik denk toch dat we het in of om Utrecht moeten zoeken. Is het meest centraal, en bovendien goed met de trein te doen zonder al te veel overstappen, vanuit de meeste delen van het land.
Als Ria straks aangeeft dat er hulp nodig is stel ik mezelf uiteraard ook beschikbaar !! En kan ik hier in het zuiden des lands reclame maken

Ik vind het wel spannend hoor ! Hoop echt dat het gaat lukken !!
Groetjes Karin