kralenstands op de kreadoe?
-
- Bead Believer
- Contacteer:
H? Ria,
Heb de les van de shade tex gezien op je site, handy man!
Na de party maandag ga ik heerlijk rotzooien met mijn nieuwe aanwinsten.
Tja, altijd fijn de NS. Wat ik zo raar vind, ik ben gisteren met de interliner gegaan (naar Utrecht) en dat kost meer dan de helft dan wat je bij de NS betaald. Bovendien zou ik er met de trein veel en veel langer over gedaan hebben. Raar toch!
Jammer dat ik Fester en Pi?rra niet gezien heb, was ik waarschijnlijk al weg. Enneh jou overtreffen gaat mij niet lukken hoor, dat weet je wel, vind het gewoon leuk om te kneuteren.
Heb echt gigaaaa zin in de kralen maak workshop! Kei gaaf gewoon!
Ga nu stoppen want ik moet straks nog ff werken.
Doei Mieke
Heb de les van de shade tex gezien op je site, handy man!
Na de party maandag ga ik heerlijk rotzooien met mijn nieuwe aanwinsten.
Tja, altijd fijn de NS. Wat ik zo raar vind, ik ben gisteren met de interliner gegaan (naar Utrecht) en dat kost meer dan de helft dan wat je bij de NS betaald. Bovendien zou ik er met de trein veel en veel langer over gedaan hebben. Raar toch!
Jammer dat ik Fester en Pi?rra niet gezien heb, was ik waarschijnlijk al weg. Enneh jou overtreffen gaat mij niet lukken hoor, dat weet je wel, vind het gewoon leuk om te kneuteren.
Heb echt gigaaaa zin in de kralen maak workshop! Kei gaaf gewoon!
Ga nu stoppen want ik moet straks nog ff werken.
Doei Mieke
-
- Bead Believer
En Pierra ik vindt dat jij een grandioze glimlach hebt meid kan er niks aan doen maar je lacht echt hartstikke leuk volgens mij kan jouw gezicht niet boos staan!!
Ha ha ha.... wat leuk om te horen Ria!!! Maar als je mij soms in mijn klas ziet, zul je zien dat ik ook boos kan kijken, grr.... Maar ik had het erg naar mijn zin woensdag en vond het ook wel geslaagd, vandaar mijn smile
.
Ik vond de krea-doe dit jaar wel leuk (tja smaken verschillen
). Of misschien is mijn kinderhand snel gevuld
. Dat zal het wel zijn denk ik. Ik ben lekker bij Ria langs geweest en daar een leuk pakketje gekocht. Mijn vriendin heeft een ander pakketje gekocht, dus dat gaan we lekker uitproberen. Voor de rest heel wat kralen geschept. Er zaten wel leuke dingen tussen. Maar meer voor tussenkralen dan voor echt opvallend mooie kralen. Precies wat ik zocht eigenlijk. Ondertussen alle zakjes al weer lekker uitgezocht en in doosjes gedaan. Ik heb ondertussen al veel kralendozen
.
Heb ook nog wat leuke kralen gekocht bij kralenpost en eindelijk weer de knijpkralen gevonden die ik zocht.... jippiee!!!!
Ook was ik op zoek naar iets grotere kralen en zelfs die hadden we gevonden bij kralen & zus een dochteronderneming van een stoffen en wol winkel of zo iets. Heel leuk!
Ik kan mij trouwens wel voorstellen dat het voor velen nogal tegenviel. Het is net wat je zoekt en echt iets bijzonders was hier (voor mij wel) niet te vinden. In vergelijking met alle 270 kaartenstands, komen de kralen er wel erg bekaait (?) af. Maar ja...
Daarnaast gaan mijn vriendin en ik een nieuw project doen, namelijk: een mand in de vorm van een ster opmaken voor de herfst/winter. Heb ik ook wel zin in.
Genoeg te doen dus de komende tijd!
Jammer dat ik Rianne, Esther en Annemieke niet gezien heb. Nou, misschien de volgende keer?!!!
Zo is het wel genoeg dacht ik.... See you!

Ik vond de krea-doe dit jaar wel leuk (tja smaken verschillen

Heb ook nog wat leuke kralen gekocht bij kralenpost en eindelijk weer de knijpkralen gevonden die ik zocht.... jippiee!!!!

Ook was ik op zoek naar iets grotere kralen en zelfs die hadden we gevonden bij kralen & zus een dochteronderneming van een stoffen en wol winkel of zo iets. Heel leuk!
Ik kan mij trouwens wel voorstellen dat het voor velen nogal tegenviel. Het is net wat je zoekt en echt iets bijzonders was hier (voor mij wel) niet te vinden. In vergelijking met alle 270 kaartenstands, komen de kralen er wel erg bekaait (?) af. Maar ja...
Daarnaast gaan mijn vriendin en ik een nieuw project doen, namelijk: een mand in de vorm van een ster opmaken voor de herfst/winter. Heb ik ook wel zin in.

Genoeg te doen dus de komende tijd!

Zo is het wel genoeg dacht ik.... See you!
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...
Piërra
With every bead of my heart...
Hoi,
Ik ben vandaag naar de kreadoe geweest en ik ben echt kapot. We hebben er zo lang gelopen dat ik nu zowat niet meer kan lopen. Heb een hele lading kralen ingeslagen.ik vond dat ze ook maar weinig aanbiedingen hadden en wat ze wel hadden was vaak maar een beetje troep. Toch vond ik het erg leuk en gezellig. Op naar volgend jaar.
Ik ben vandaag naar de kreadoe geweest en ik ben echt kapot. We hebben er zo lang gelopen dat ik nu zowat niet meer kan lopen. Heb een hele lading kralen ingeslagen.ik vond dat ze ook maar weinig aanbiedingen hadden en wat ze wel hadden was vaak maar een beetje troep. Toch vond ik het erg leuk en gezellig. Op naar volgend jaar.
Liefs Carola
Ik ben ook vandaag geweest en vond de beurs wel leuk maar ik zag in het begin alleen maar kaarten, kaarten en nog eens kaarten. Ik dacht eerst jeetje ben ik helemaal met de trein voor niets gekomen en ik dacht laat ik op mijn gemak even rondsnuffelen en daar kwamen de kralenstands
. Niet veel maar toch. EN ik heb vandaag wel kralen geschept. Vond de meeste kralen niet zo bijzonder maar heb toch maar geschept want je weet maar nooit. Je bent Nederland of niet. (hahaha)
Ik heb wel een leuke grote stand van een groothandel gezien en natuurlijk wat gekocht het is van Union..... Uithoorn B.V. Het was daar ook wel dringen.
Ik heb hun adres bij de adressen vermeldt. Ik vond het een leuke stand met veel keus. Ze zijn een groothandel en zijn een aantal dagen in de week voor partikulieren open.
Enne Ria bedankt doordat jij de margrietkraaltjes had gezien ben ik toch maar de beurs gegaan want ik dacht ik ga in november wel weer naar de creabeurs in Rijswijk. Sta je daar?
Groetjes en veel liefs, Sandra (ik heb vandaag een goede bui)

Ik heb wel een leuke grote stand van een groothandel gezien en natuurlijk wat gekocht het is van Union..... Uithoorn B.V. Het was daar ook wel dringen.
Ik heb hun adres bij de adressen vermeldt. Ik vond het een leuke stand met veel keus. Ze zijn een groothandel en zijn een aantal dagen in de week voor partikulieren open.
Enne Ria bedankt doordat jij de margrietkraaltjes had gezien ben ik toch maar de beurs gegaan want ik dacht ik ga in november wel weer naar de creabeurs in Rijswijk. Sta je daar?
Groetjes en veel liefs, Sandra (ik heb vandaag een goede bui)
Ik ben ook gister geweest en heb het ook reuze naar m'n zin gehad. Sommige gaan misschien met het idee heel veel kralen te vinden en komen misschien ook alleen maar voor de kralen. Ik vind het juist ook leuk om andere hobby's te bekijken en/of misschien uit te gaan voeren. Ben samen met ons moeder geweest en heeft het ook kei leuk gehad. Ik heb bij de 1 euro stand maar liefst 10 buisjes glaskralen gekocht in verschillende kleuren voor maar 1 euro!! Geen geld toch!! Ook 2 zakjes vol geschept en er zitten redelijk leuke kralen bij, verder heb ik nog best wel wat bij t'ketteltje gekocht en ook nog bij kralenpost. Ria ik ben ook nog bij de kraam geweest waar jij hebt gestaan, heel leuk. Er was nu een man uitleg aan het geven. Die sculpey is bij hun veel duurder zag ik!!
Veel liefs,
Marlies
Marlies
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik heb een wereldoma!!!! Komt ze gisteren langs heeft ze zaterdag op de kreadoe nog meer kralen voor me geschept. en ik had er niet eens om gevraagd. Wel 3 zakjes vol!!!!
Laatst gewijzigd door patricia op wo 22 okt 2003 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!