hoihoi.. de krea doe is weer in aantocht..
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Je wil niet weten hoeveel kaarten ik iedere keer heb
maar de interesante is echt in het voorjaar. Valt trouwens ook stom dit jaar gelijk met de najaarsbeurs in Utrecht! kan je daar beter heen gaan trouwens!!

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Ik vind het toch ook wel behoorlijk veel geld hoor. Het is niet alleen de toegang, maar ook je reiskosten. Volgens mij moet je heel wat kralen scheppen om dat er echt uit te halen, dan moeten ze al wel heel veel goedkoper zijn dan normaal... En dan nog, denken jullie allemaal wel om de nekken en schouders?
Maar het is natuurlijk wel gewoon een leuk dagje uit, en dat is ook wat waard.

Kralen geven kleur aan het leven!
- joyas
- Bead Professional
- Contacteer:
Ria schreef:Je wil niet weten hoeveel kaarten ik iedere keer hebmaar de interesante is echt in het voorjaar. Valt trouwens ook stom dit jaar gelijk met de najaarsbeurs in Utrecht! kan je daar beter heen gaan trouwens!!
ok dus die in het voorjaar moet ik in de gaten houden.
wat is dan de najaarsbeurs in utrecht?
eyes are the windows of your soul
Ik ben het wel met jou eens hoor. Ik begrijp niet wat mensen met kiloos kralen moeten. Als ik een zak kralen van een kilo voor 20 euro op mijn site heb staan krijg ik allerlei vragen van klanten of ze ook 100 gram daarvan mogen omdat 20 euro wel veel is om in één keer uit te geven en een kilo kralen vinden ze dan wel erg veeljoyas schreef:hihi ik ga toch maar niet. vind 12 euro echt te gek eigenlijk, met zijn 2en 24 euro, dat is echt te gek hoor! mijn moeder riep gelijk, weet je wel hoeveel kralen je daar van kan kopen?? Jaaaa een hele kilo op de beurs!! Nou dat doe ik dus niet he hihi

groetjes Sannie.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Misschien komt het omdat sommige er hier een sport van maken wie de meeste zakjes kan scheppen
LOL en zowiezo krijg je daar de kralen in je handen te zien. En iets anders de meeste die zoveel zakjes gaan scheppen geven workshops en vullen zo hun bakken aan.
Niet alle kralen daar zijn mooi, dat is gewoon zo maar er zitten afentoe echt mooie dingen tussen.
Ieder jaar zeggen we toch ook met zijn allen we gaan niet meer naar de Femina en puntje paaltje gaan we allemaal toch want we zijn toch wel nieuwsgierig wie en wat er staat! Stel dat je het mist!!!

Niet alle kralen daar zijn mooi, dat is gewoon zo maar er zitten afentoe echt mooie dingen tussen.
Ieder jaar zeggen we toch ook met zijn allen we gaan niet meer naar de Femina en puntje paaltje gaan we allemaal toch want we zijn toch wel nieuwsgierig wie en wat er staat! Stel dat je het mist!!!

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
-
- Bead Designer
- Contacteer:
- joyas
- Bead Professional
- Contacteer:
hahahahhahah ik zou wel voor de kilo gaan hoor, die komen wel op.sanny schreef:Ik ben het wel met jou eens hoor. Ik begrijp niet wat mensen met kiloos kralen moeten. Als ik een zak kralen van een kilo voor 20 euro op mijn site heb staan krijg ik allerlei vragen van klanten of ze ook 100 gram daarvan mogen omdat 20 euro wel veel is om in één keer uit te geven en een kilo kralen vinden ze dan wel erg veeljoyas schreef:hihi ik ga toch maar niet. vind 12 euro echt te gek eigenlijk, met zijn 2en 24 euro, dat is echt te gek hoor! mijn moeder riep gelijk, weet je wel hoeveel kralen je daar van kan kopen?? Jaaaa een hele kilo op de beurs!! Nou dat doe ik dus niet he hihi. Op de kreadoe gaat iedereen uit zijn dak en maakt het niet meer uit hoeveel kilo je moet kopen.
maar vind de prijs het niet waard!
eyes are the windows of your soul