Hier de foto's van vandaag!
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
Nee patricia jij hebt gelijkpatricia schreef:dat is goed hoor! Ben benieuwd!Victoria schreef:Hoi patricia,
Ik ben nu op mijn werk, dus heb zo de adressen niet bij de hand. Maar vanavond zal ik wel ff de namen en adressen doorgeven, dan hoor ik het wel of jij ze kent en of het iets is.

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- Marcellalouise
- Bead Starter
- Contacteer:
In Eindhoven zit er toch ook maar een? Het Kralenatelier, toch?
Queens Kralenatelier zag er erg gesloten uit, terwijl ze volgens de openingstijden wel geopend zouden moeten zijn.
(Ik ben vandaag in Eindhoven geweest, maar ik vond het Kralenatelier ook nogal tegenvallen, en duur!
).
Queens Kralenatelier zag er erg gesloten uit, terwijl ze volgens de openingstijden wel geopend zouden moeten zijn.
(Ik ben vandaag in Eindhoven geweest, maar ik vond het Kralenatelier ook nogal tegenvallen, en duur!

Groetjes, Nicole.
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
wat raar, want ik heb maandag 3 november 2003 een mailtje van iemand gekregen, met de tekst
In eindhoven zit nog een kralenwinkel, Queens kralenatelier op de verwerstraat 104a, een zijstraat van de woenselsemarkt, langs de toko shanglee, maandag en woensdag gesloten.
Een leuke winkel die veeeeel goedkoper is dan de andere in eindhoven, zeker een keer gaan kijken.
Ze hebben ook hele leuke tassen en riemen en wat andere spulletjes.
groetjes
Misschien nu al failliet ofzo

In eindhoven zit nog een kralenwinkel, Queens kralenatelier op de verwerstraat 104a, een zijstraat van de woenselsemarkt, langs de toko shanglee, maandag en woensdag gesloten.
Een leuke winkel die veeeeel goedkoper is dan de andere in eindhoven, zeker een keer gaan kijken.
Ze hebben ook hele leuke tassen en riemen en wat andere spulletjes.
groetjes
Misschien nu al failliet ofzo

Groetjes Victoria,