Belgjes samen shoppen?
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
OK, we houden het dan op 21 februari ? Voor iedereen OK???
Ik denk dat de meeste van jullie met de trein komen? Anders spreken we af aan de Zoo?? Die is vlak naast het station... Ik zeg maar wat, als jullie andere suggesties hebben....
Spreken we rond 10.00 of zo af , of later/vroeger???
Ik denk dat de meeste van jullie met de trein komen? Anders spreken we af aan de Zoo?? Die is vlak naast het station... Ik zeg maar wat, als jullie andere suggesties hebben....
Spreken we rond 10.00 of zo af , of later/vroeger???
Kralengroetjes, Saartje 
- tiffany
- Bead Interested
- Contacteer:
Hallo
Ik weet wel dat jullie me niet vergeten waren met opzet hoor voor mij (ons) is 21febr. ook
. Wij komen met de trein vanuit Oostende . Mama en ik zullen voor het eerst met de trein reizen dus dat wordt dubbel uitkijken voor deze dag. Hoopelijk komen we aan in Antwerpen , maar ja alle wegen lijden naar Rome we gaan wel ergens terechtkomen zeker als we niet in Antwerpen aankomen. Voor de plaats waar jullie afspreken gaan jullie ons een planetje moeten doorsturen want we zijn nog nooit in Antwerpen geweest. Als ik er aan denk heb ik al kriebels, onze eerste avontuurlijke uitstap, dan jullie allemaal eens te ontmoeten , en dan op koopjesjacht joepi de poepie Zal terug veel klusjes moeten opknappen om een ? te verdienen om kralen te kopen.
Nu laat ik jullie maar want ik moet terug studeren want we zitten in de examen Bahhhhhhhhh
groetjes Tiffany
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
De Zoo lijkt mij een goed idee, ook voor diegenen die nog nooit in A'pen zijn geweest moet dat vrij gemakkelijk te vinden zijn. En ik zou zeggen 10 - 11 uur, zeker niet vroeger. De winkels gaan volgens mij toch pas om 10 uur open en ik moet nog een dik uur op de trein zitten he! En ik ben niet zo goed in vroeg opstaan 
Lang geleden
Dag alle Belgjes,
Hoe ist met jullie ? Ik kom nog maar zelden op het forum. Heb er gewoon de tijd niet meer voor. Ik zag dat jullie berichtjes aan het sturen waren om samen te shoppen, en ik dacht: ik reageer even.
Op mij moeten jullie niet rekenen. Ik heb alle parel-shops van Belgie al gedaan en de enigste die ik een beetje de moeite vind is Het Elfenatelier bij Un Roen.
Ik ga nu ook meer in het buitenland shoppen, omdat ik zo goedkoop reis, door mijn werk. 2 weken geleden zijn we naar Amsterdam geweest en volgende maand ga ik voor de tweede keer naar New York. Ik zoek dan ook altijd een paar kralenwinkels uit, alhoewel mijn vriend er onnozel van wordt ! (hihi)
Ik wens jullie in ieder geval veel plezier toe die dag en niet teveel geld opdoen, ? !!!! Haha...
Ps Katrien, hoe ist het met jou ? Sta je weer op Creatieve Handjes ? Ik niet meer, heb er ook uitnodigingen van gehad, maar het publiek vond ik niet echt juwelen gericht !!!!
Groetjes
Caro
Hoe ist met jullie ? Ik kom nog maar zelden op het forum. Heb er gewoon de tijd niet meer voor. Ik zag dat jullie berichtjes aan het sturen waren om samen te shoppen, en ik dacht: ik reageer even.
Op mij moeten jullie niet rekenen. Ik heb alle parel-shops van Belgie al gedaan en de enigste die ik een beetje de moeite vind is Het Elfenatelier bij Un Roen.
Ik ga nu ook meer in het buitenland shoppen, omdat ik zo goedkoop reis, door mijn werk. 2 weken geleden zijn we naar Amsterdam geweest en volgende maand ga ik voor de tweede keer naar New York. Ik zoek dan ook altijd een paar kralenwinkels uit, alhoewel mijn vriend er onnozel van wordt ! (hihi)
Ik wens jullie in ieder geval veel plezier toe die dag en niet teveel geld opdoen, ? !!!! Haha...
Ps Katrien, hoe ist het met jou ? Sta je weer op Creatieve Handjes ? Ik niet meer, heb er ook uitnodigingen van gehad, maar het publiek vond ik niet echt juwelen gericht !!!!
Groetjes
Caro
I am an bead and juwel-addict !!!
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ha die Caro, eindelijk nog eens op het forum! Ik had eigenlijk wel gedacht dat Belgi? te klein was geworden voor jou
Ik doe wel weer mee aan creatieve handjes. Het publiek was inderdaad niet juwelengericht, ik vond het zelfs een grote flop vorige keer, maar dat hebben ze blijkbaar zelf ook gemerkt. Nu organiseren ze het samen met het hobbysalon, dus ik ga het nog ??n keer een kans geven. Als het nu niet lukt geef ik het op. Toch op creatieve handjes. Het zal nu alvast wel meer volk trekken denk ik, maar of er ook koopgericht ipv enkel kijkgericht publiek zal zijn daar ben ik nog niet uit. Ik probeer het nog een laatste keer.
Maar als het terug hetzelfde soort volk trekt (vooral bejaarden en kansarmen), dan hoeft het voor mij niet meer.
Ik doe wel weer mee aan creatieve handjes. Het publiek was inderdaad niet juwelengericht, ik vond het zelfs een grote flop vorige keer, maar dat hebben ze blijkbaar zelf ook gemerkt. Nu organiseren ze het samen met het hobbysalon, dus ik ga het nog ??n keer een kans geven. Als het nu niet lukt geef ik het op. Toch op creatieve handjes. Het zal nu alvast wel meer volk trekken denk ik, maar of er ook koopgericht ipv enkel kijkgericht publiek zal zijn daar ben ik nog niet uit. Ik probeer het nog een laatste keer.
Maar als het terug hetzelfde soort volk trekt (vooral bejaarden en kansarmen), dan hoeft het voor mij niet meer.
- tiffany
- Bead Interested
- Contacteer:
Hallo
Saartje, Mama en ik zullen zeker van de partij zijn. Om 10 uur aan het station . Als er geen vertragingen zijn . Maar ben zeker dat we vroeg genoeg zullen vertrekken mama gaat eens inlichtingen nemen.
Ik wou dat het al zo ver was.Iedereen die het horen wil weet het nu al van mijn avontuurlijk uitstapje.En dat bracht me al wat ? op zeker van mijn Opa en Peter . Nu alleen nog eens mooi kijken naar mijn Papa en dat zal flink in de portemonee zitten . Ik ben er klaar voor!
Ik wou dat het al zo ver was.Iedereen die het horen wil weet het nu al van mijn avontuurlijk uitstapje.En dat bracht me al wat ? op zeker van mijn Opa en Peter . Nu alleen nog eens mooi kijken naar mijn Papa en dat zal flink in de portemonee zitten . Ik ben er klaar voor!
- Contacteer:
Hahaha, goed bezig Tiffany!!! Doe zo voort!En dat bracht me al wat ? op zeker van mijn Opa en Peter . Nu alleen nog eens mooi kijken naar mijn Papa en dat zal flink in de portemonee zitten
Ik zal er ook zijn, mijne kameraad heeft speciaal een dj-avond verzet zodat ik vrijdag op tijd in mijn bedje kan liggen. Kben er klaar voor en ik verheug er me echt op!
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: