creatief salon
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik heb me heel erg geamuseerd op de beurs vandaag, mijn vriend iets minder
. Ik heb zelfs mijn moeder aangestoken met het creatieve virus, die zit hier nu te rijgen om straks te gaan haken.
Ik heb ook Saartje ontmoet, leuke stand dat ze had! Bij sommige kraampjes kon je amper zien wat ze hadden maar dit was echt mooi gedaan.
De schepkramen vond ik ook heel tof, van men ma en men vriend heb ik een zakje mogen vullen waardoor ik nu een heel doosje heb vol kralen. Ook het kraam met de edelsteenhangers was mooi om te zien.

Ik heb ook Saartje ontmoet, leuke stand dat ze had! Bij sommige kraampjes kon je amper zien wat ze hadden maar dit was echt mooi gedaan.
De schepkramen vond ik ook heel tof, van men ma en men vriend heb ik een zakje mogen vullen waardoor ik nu een heel doosje heb vol kralen. Ook het kraam met de edelsteenhangers was mooi om te zien.
ik ben ook geweest
de schepkramen vond ik niet zo de moeite heb 1 zakje bij zuncrea gevuld en 1 zakje bij bezige bijtje bij de kralenwikel vond ik de zakjes dan weer te duur
en heb bij Saartje de derde 100 procentkraal gekocht en de viltbollekes
de schepkramen vond ik niet zo de moeite heb 1 zakje bij zuncrea gevuld en 1 zakje bij bezige bijtje bij de kralenwikel vond ik de zakjes dan weer te duur
en heb bij Saartje de derde 100 procentkraal gekocht en de viltbollekes
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen