kralenstands op de kreadoe?
Ja Riantje, dat is ook wat ik je net pb'de. Misschien vind jij het wel helemaal geweldig
!
Ooooooh wat vind ik dat erg dat ik dat kralen scheppen gemist heb
. Ik was zeker te druk bezig om te kijken of jij niet te druk was om met mij te praten en heb het helemaal gemist
. Riantje, je bood het net al aan, wil jij misschien voor mij (als ze het hebben) in rood, oranje en geel scheppen
?
Ooooooh wat vind ik dat erg dat ik dat kralen scheppen gemist heb
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
Route naar het kralenscheppen:
Loop als je binnen komt helemaal door naar de achterste hal (hal 7) en hou daar het meest linkse gangpad aan, door lopen tot bijna achteraan en bij de groene borden en veel glas daar moet je zijn!
Ik heb een leuke dag gehad en heb t langer uitgehouden dan verwacht (van half 12 tot 3) Je kon niet heel rustig kijken bij de ralenstands maar wel leuke dingen. Het waren er natuurlijk weinig in verhouding tot al die 3d stands maar ik heb t naar mn zin gehad.
Het enige wat me opviel(niet tegenviel) is dat er winig tussenstukken en verdelers waren.
Maar ik heb genoeg te doen. te beginnen met het sorteren van mijn schepkralen... (want die zitten allemaal door elkaar)
Als je van snoepscheppen houdt is dit helemaal een paradijsje. Op naar hal 7 meest linkse gangpad...
Voor iedereen die nog gaat: Heel veel plezier!!!
Voor iedereen die twijfelt: Gaan!!!
Patries
Loop als je binnen komt helemaal door naar de achterste hal (hal 7) en hou daar het meest linkse gangpad aan, door lopen tot bijna achteraan en bij de groene borden en veel glas daar moet je zijn!
Ik heb een leuke dag gehad en heb t langer uitgehouden dan verwacht (van half 12 tot 3) Je kon niet heel rustig kijken bij de ralenstands maar wel leuke dingen. Het waren er natuurlijk weinig in verhouding tot al die 3d stands maar ik heb t naar mn zin gehad.
Het enige wat me opviel(niet tegenviel) is dat er winig tussenstukken en verdelers waren.
Maar ik heb genoeg te doen. te beginnen met het sorteren van mijn schepkralen... (want die zitten allemaal door elkaar)
Voor iedereen die nog gaat: Heel veel plezier!!!
Voor iedereen die twijfelt: Gaan!!!
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
-
Piërra
- Bead Believer
Ik ga zo meteen weg samen met mijn vriendin. Maar was even nieuwsgierig hoe jullie het gehad hadden en wilde weten of die kralenschepkraam er was dit jaar. Vorig jaar ben ik hem voorbij gelopen.
Hoop dat ik hem nu kan vinden. Met jouw uitleg Patricia moet het volgens mij wel lukken. Gaan we daar eerst heen. Ben wel benieuwd....... Laat jullie vanmiddag/vanavond wel weten wat ik er van vond. En Ria......here we come!!!! 
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...
Piërra
With every bead of my heart...
Hoi hoi,
Ben ook 2day geweest maar vond het tegenvallen !! Het kralenscheppen ook want ik vond het een beetje een plastic fantastic gedoe, ik vond de kralen niet mooi dus heb niet geschept. Tja ieder z'n smaak toch.....Verder erg duur, zeker het swarovski voor 30 cent per gram en verder weinig op kralengebied en dringen bij de beperkte bakjes met kralen.....Nee, ik vond het leuk de sfeer geproefd te hebben, maar zal geen tweede keer gaan.....
Trouwens wel nog leuke reacties op mijn schelpjesarmband (de rode) gekregen, dus dat was wel grappig....
Groetjes Karin
Ben ook 2day geweest maar vond het tegenvallen !! Het kralenscheppen ook want ik vond het een beetje een plastic fantastic gedoe, ik vond de kralen niet mooi dus heb niet geschept. Tja ieder z'n smaak toch.....Verder erg duur, zeker het swarovski voor 30 cent per gram en verder weinig op kralengebied en dringen bij de beperkte bakjes met kralen.....Nee, ik vond het leuk de sfeer geproefd te hebben, maar zal geen tweede keer gaan.....
Trouwens wel nog leuke reacties op mijn schelpjesarmband (de rode) gekregen, dus dat was wel grappig....
Groetjes Karin
- Fester
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik vond de Kreadoe een beetje tegenvallen t.o.v. vorig jaar. Minder standjes vooral de mozaiek miste ik en een bepaald deco-standje met kalebassen. Wilde er graag kopen maar niets hoor!
Heb idd Riantje gezien en Ria. Heb eigenlijk alleen maar vluchtig hallo tegen Rianne kunnen zeggen, we stonden allebei tegelijk bij Ria. Ging allemaal een beetje snel. Heb een pukkelkralen knutselsetje gekocht bij Ria.
Ik heb wel een duffe kop van de hele dag door die hallen slenteren tussen duizenden vrouwen. Was blij toen ik buiten de frisse lucht kon opsnuiven.
Bij het kralenscheppen was het echt superdruk, een ouder vrouwtje werd zelfs wat agressief van het lange wachten, ik was haar niet voorgekropen hoor! Ik vond de kralen redelijk, heb vooral voor de Sesamstraat-figuurtjes te maken kralen geschept. Verder denk ik dat je beter naar een kralenwinkel kunt gaan of via internet kunt bestellen, kun je tenminste rustig op je gemak doen! 
-
Annemieke
- Bead Believer
- Contacteer:
Tja, ik vond de kreadoe ook behoorlijk tegen vallen.
Ik vond het wel heel erg leuk Ria weer eens te zien en bij te beppen, gelukkig lag ik gelijk om 10 uur al op de stoep dus was er nog even tijd voor.
Maar daarna werd het al snel gruwelijk druk. vreselijk gewoon al die mensen. De paar kraampjes die me interessant leken kon ik niet zien omdat er al een hele kudde duwende en trekkende vrouwen voor stond.
Nee hoor, leuk kraaltjes geschept en me te buiten gegaan bij het kraampje van Ria en dat was het.
Leuk om een keer gezien te hebben maar volgende jaar niet meer.
Ik vond het wel heel erg leuk Ria weer eens te zien en bij te beppen, gelukkig lag ik gelijk om 10 uur al op de stoep dus was er nog even tijd voor.
Maar daarna werd het al snel gruwelijk druk. vreselijk gewoon al die mensen. De paar kraampjes die me interessant leken kon ik niet zien omdat er al een hele kudde duwende en trekkende vrouwen voor stond.
Nee hoor, leuk kraaltjes geschept en me te buiten gegaan bij het kraampje van Ria en dat was het.
Leuk om een keer gezien te hebben maar volgende jaar niet meer.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Nou het was vandaag 10x drukker als gisteren!! Echt gekkenhuis is het geweest en ik heb er een extra werkdag bijgehad ben morgen ook aanwezig op de kreadoe!! ook ik moet nu zeggen dat het best wel tegenvalt wat er eigenlijk staat! Ik had gisteren niet echt rond kunnen neuzen en vandaag heb ik om half 5 gezegd ik ga even wandelen
ik heb wel hele mooie mallen gezien en niet gekocht!! zijn jullie nu niet trots op me
hahaha
maarja wat ik dus even wilde zeggen tegen degene die de shade tex hebben gekocht voor de relief kralen! ik ben een les aan het schrijven op mijn site en als het meezit kan je die vanavond nog even nalezen zodat je het niet vergeet! Er zijn wel nog geen foto's!! maar dat komt nog!!
oh en ik haat de NS!
stomme trein was te laat en moest weer staan! Je zal toch een duur abonnement kopen en dan nog moet je staan! niet normaal dus mazzel dat ik niks betaal ervoor maar anders zou ik goed pissed zijn
Ik vondt het leuk om jullie allemaal te zien die vandaag geweest zijn
vooral Fester want ik kon me haar niet meer voor de geest halen van de meeting
en Annemiek en ik hebben lekker zittten beppen en jullie moeten niet verbaast zijn als ze binnenkort met sieraden komt die mij gaan overtreffen! want ze heeft een leuk setje spullen gekocht
maar eerst gaan we naar de glazen kralen maken workshop he miekie 
En Pierra ik vindt dat jij een grandioze glimlach hebt meid
kan er niks aan doen maar je lacht echt hartstikke leuk volgens mij kan jouw gezicht niet boos staan!!
hugss allemaal
maarja wat ik dus even wilde zeggen tegen degene die de shade tex hebben gekocht voor de relief kralen! ik ben een les aan het schrijven op mijn site en als het meezit kan je die vanavond nog even nalezen zodat je het niet vergeet! Er zijn wel nog geen foto's!! maar dat komt nog!!
oh en ik haat de NS!
En Pierra ik vindt dat jij een grandioze glimlach hebt meid
hugss allemaal
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Oh San ik ben zo moe dat ik niet eens kan slapen nu
dus ga maar een beetje spelen met de computer wat moet je anders doen toch?
Ik geef mensen foldertjes voor de workshops en daar staat toch alles in
LOL
Ik geef mensen foldertjes voor de workshops en daar staat toch alles in
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
-
Caroline