15/16 mei sieradenbeurs spijkenisse

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » vr 13 mei 2005 21:39

patericia schreef:Hoop trouwens dat we een beetje dicht bij elkaar zitten :) Is wel zo makkelijk als we cheesburgers gaan gooien :D
Tja dan is de kans groot dat ik hem niet eens ontvang :( Misschien zijn we wel buren!! Dat lijkt me wel leuk! :) Zeker omdat we allebei alleen sieraden verkopen. :)

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » vr 13 mei 2005 21:46

Oh het lijkt me echt minder als je naast een grote onderdelen shop staat :( Kijken ze bij jouw de ketting af en bij de buurman gaan ze de onderdelen halen :(

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » vr 13 mei 2005 21:48

patericia schreef:Oh het lijkt me echt minder als je naast een grote onderdelen shop staat :( Kijken ze bij jouw de ketting af en bij de buurman gaan ze de onderdelen halen :(
Yep daar ben ik dus heeel erg bang voor... Ik heb namelijk afgesproken dat als ik niet verkoop op de beurs ik stop met het maken van sieraden.. vandaar die knoop in mijn maag... Ik wil niet stoppen!!!

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » vr 13 mei 2005 21:52

:? Dan hoop ik helemaal dat we naast elkaar komen te staan, hebben we een gezellige dag samen want als e naast een shop komt te staan zit je daar de hele dag met het ide dat je gaat stoppen met sieraden maken :(

Ik stop ermee voor vandaag, nog ff tv kijken en dan naar bed.

Als ik je niet meer spreek dan tot zondag en (ik weet niet waar ik jouw aan kan herkennen? ) maar als je mij ziet, ik heb visitekaartjes op tafel liggen, moet je maar gewoon komen kletsen hoor !!!!!

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » vr 13 mei 2005 21:55

patericia schreef::? Dan hoop ik helemaal dat we naast elkaar komen te staan, hebben we een gezellige dag samen want als e naast een shop komt te staan zit je daar de hele dag met het ide dat je gaat stoppen met sieraden maken :(

Ik stop ermee voor vandaag, nog ff tv kijken en dan naar bed.

Als ik je niet meer spreek dan tot zondag en (ik weet niet waar ik jouw aan kan herkennen? ) maar als je mij ziet, ik heb visitekaartjes op tafel liggen, moet je maar gewoon komen kletsen hoor !!!!!
Mij herken je aan... tja... heb een zwart brilletje.. sta met een wat oudere vrouw achter de kraam *super grijs ;)* Mijn visite kaartjes liggen uiteraard ook op tafel ;) Morgana-Juwelen. We zien elkaar zondag! *als je een zenuwpees ziet rondlopen?... that will be me ;)*

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » za 14 mei 2005 08:38

Ik zag net op de site staat dat Art Clay er ook zal zijn en workshops geeft :? Baal er best van want die zou ik dolgraag willen volgen :(
*hoop* dat hun dichtbij me staan en dat ik dan even bij hun kan gaan zitten om een workshop te volgen :)

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » za 14 mei 2005 09:07

hihihi ik ken ze niet? wie zijn dat dan? of nou ja nog beter wat doen ze dan?

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » za 14 mei 2005 09:46

patricia ik sprak net me tante en die zei dat er wel iets is om eten en drinken te halen. Heb er gewoon over heen gekeken. Maar bij deze je kan er dus wel eten en drinken kopen

Serena
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Serena » za 14 mei 2005 09:48

Naatjuh schreef:patricia ik sprak net me tante en die zei dat er wel iets is om eten en drinken te halen. Heb er gewoon over heen gekeken. Maar bij deze je kan er dus wel eten en drinken kopen
maar het stelt niet veel voor hoor, ik zou vandaag nog ff naar
de supermarkt gaan voor broodjes met lekker beleg en wat fruit,
snoep, wat drinken!!

ze hebben daar alleen bolletjes met ham of kaas of kroket
en koffie, thee of fris.
Afbeelding *SHABBY**

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » za 14 mei 2005 10:11

Was toch wel van plan om lekkers te halen zelf :wink: Zo ff snoepjes inslaan :D

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » za 14 mei 2005 11:05

patericia schreef:Was toch wel van plan om lekkers te halen zelf :wink: Zo ff snoepjes inslaan :D
Dan kom ik wel ffies kijken bij je ;)

Janneke
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Janneke » za 14 mei 2005 11:10

Kan iemand me vertellen waar en wanneer die beurs precies is? Ik wil denk ik ook wel heen.
groetjes! Janneke

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » za 14 mei 2005 11:11

Janneke schreef:Kan iemand me vertellen waar en wanneer die beurs precies is? Ik wil denk ik ook wel heen.
morgen en overmorgen en het is in het racketcentrum halfweg aan de einsteinweg :)

Janneke
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Janneke » za 14 mei 2005 20:13

Ok dames, ik denk dat ik morgen ook wel even ga kijken. Dus als iemand me herkent, even aan mijn haar trekken hoor! Ik zal kijken of ik de jullie kan vinden met je kraampjes.

En veel plezier en (verkoop)succes alvast!
groetjes! Janneke

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » za 14 mei 2005 20:25

Janneke schreef:Ok dames, ik denk dat ik morgen ook wel even ga kijken. Dus als iemand me herkent, even aan mijn haar trekken hoor! Ik zal kijken of ik de jullie kan vinden met je kraampjes.

En veel plezier en (verkoop)succes alvast!
Het leuk! :) Misschien zie ik je morgen!!

Gesloten