Iemand geweest naar kreadoe vandaag?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Liesbeth
Bead Starter

Bericht door Liesbeth » wo 03 nov 2004 16:34

Ik ga er al heel lang elk jaar heen, alleen de eerste 3 x ben ik niet geweest. Het is echt het ,Mekka' als je van meerdere hobbies houdt ! :D
Ben er idd ook altijd voor 10 uur en ga dan door tot 5 uur.
Heerlijk, heb er alweer zo'n zin in ! Zaterdag of zondag gaan we, afhankelijk van mijn werk.
Iedereen die ook nog gaat: veel plezier !! :D

mir
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door mir » wo 03 nov 2004 17:08

IK ben vandaag geweest en oooooooo wat was het moeilijk omniet alles te kopen.Stond op een gegeven moment bij die kraam 20cent per gram.
Ik me bakje vullen, wat denk je had ik voor 73euro in me bakje zitten en zoveel zat er niet in.Maar had vrij grote kralen uitgezocht en ja die zijn natuurlijk zwaarder als je denkt.Mijn schoonmoeder lag zowat op de grond van het lachen.Ik heb natuurlijk nog ff gekeken of ik goedkoper uit kon komen.En dat is gelukkig gelukt :oops: :oops: Ik vnd het zeker de moeite waard om naar de kreadoe te gaan voor de liefhebbers
Gr mirjam

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » do 04 nov 2004 07:22

Haha, dat was me een duur dagje geweest dan..
je hebt met gewicht ook nooit echt een idee hoeveel het is.. maar nu weet ik dus dat ik daar dan neit ga scheppen ;-)
20 cent per gram, ppffff...

Ik ga nu zo naar de trein met mams.. want we gaan er heen!! jaja!!
Doei! wie weet tot daar!

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 04 nov 2004 10:40

Alle zakjes van het scheppen zijn uitgesorteerd toen even gewogen :| 3,5 kilo....pfffff
Liefs
Linda

Maxime
Bead Starter

Bericht door Maxime » do 04 nov 2004 11:45

FOTO'S ?!
Afbeelding

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 04 nov 2004 13:49

Bij de ANWB-VVV kantoor heb je ook ? 1,00 korting als je daar de kaartjes haalt en daarbij is er een aparte rustige ingang voor mensen die al een kaartje hebben.
Veel liefs,
Marlies

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » do 04 nov 2004 20:22

Mooi! Dat klinkt al erg goed! En hoe heet die geweldige schepkraam?
liefs,

Naomi

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » do 04 nov 2004 21:46

Hoihoi!!!

Waahh ik ben er weer het was super!!
Ik heb nog nooit zoveel kralen gekocht in 1 keer ;-)
Ik heb 10 zakjes vol geschept bij die kraam en zonet lekker op de bank zitten uitzoeken..
ik ging even terug rekenen wat ik normaal kwijt zou zijn geweest (webwinkelprijs) voor al deze kralen.. en dat kwam op zon 200 euro! nu dus 30 euro betaald..

Verder kan ik ook een kraam aanraden weet niet hoe die heet op kralen gebied hadden ze niet veel soeps alleen wat rommelmandjes waaronder een mandje met armbandjes van 8mm glaskralen.
hele mooie met een streep of lekkere knal kleuren 21 kralen (en 2 eindkralen) op een armbandje, en ze kosten 4 armbandjes voor 2 euro.!
dus 2,5 cent per kraal (die 2 eindkralen niet meegerekent!). en kom ik thuis wat denk je zijn ze nog mooier dan ik dacht!! ze zijn bijna allemaal glow in the dark van glas!! echt super mooi! voor 2,5 cent per kraal!!!
ben helemaal happy.. (heb daar 40 armbandjes gekocht ;-) die vrouw keek me raar aan. Deze kraam stond in de rechter hal buitenste rij rechts.
Verder 4 lange splitsnoeren (rodoniet, dalmatier jaspis, tijgeroog, en rozekwarts.. mooie grote chipjes..) 5 euro per snoer.
Verder bij kralenpost nog 10 zakjes voor 10 euro gesnuffeld.. en hier en daar nog wat kleine dingentjes..
Ook bij een kraam met een soort bloemschik achtig iets stond een mand met busjes kralen.. 0,95 per busje.. van kunstof erg vrolijk.. ik heb er 10 meegenomen voor de hobbclubjes op school.

Verder heb ik ook nog mooie en leuke kaartspulletjes gekocht. en vast nog wel dingen die ik vergeten ben te noemen.
ik heb voor zon 200 euro uitgegeven!! haha!!! was echt te erg!!
Gezellig samen met mams..
Allebei een rugtas stampende vol.. en nu zere rug en voeten..
we hadden geen puf meer om de stad in te gaan dus maar meteen naar huis we waren 6 uur weer thuis.. en vanmorgen om 8 uur al van huis weg gegaan. een lange lange dag dus ;-)

Nu ga ik naar bed.. morgen weer vroeg op en morgen middag het kinderfeestje!!!

GRoetjes Eelke

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 04 nov 2004 22:24

ohhh dan heb je nog niet genoeg zakjes geschept Eelke ;) hahahahha maar zo te horen heb je genoeg binnen gehaald ;) meer als ik !!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » vr 05 nov 2004 08:20

Haha, niet genoeg..?? het was toch aardig veel om te sjouwen..
Heb nu nog zere schouders.. en mijn moeder ook (hadden allebei een tas vol..)

Hoeveel zakjes hebben jullie allemaal vol geschept dan? hoeveel is het record?

Ik heb alles genomen wat ik mooi vond daar.. Kleine tip nog voor iemand die nog gaat.. ze hebben meer kralen dan wat er staat.. en als er een potje leeg is vullen ze weer bij met een andere soort vaak..
Dus ga eerst naar die kraam, bekijk dan de hele beurs en ga dan nog eens kijken.. heb ik ook gedaan en weer wat andere soorten gevonden ;-)

Ik ben zo blij met die glow in the dark kralen.. van glas.. wat kosten die normaal wel niet..?

Groetjes Eelke

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » vr 05 nov 2004 10:31

:shock: Wow, wat goedkoop! Ik wil er ook wel naartoe, maar ik denk niet dat we er nog naartoe gaan. Mijn tante wilde graag, maar we wisten niet wanneer het was. Is het deze week dus al :roll: .
Maar voor 200 euro :shock: :shock: Dan heb je echt wel zware tassen. 40 armbandjes wegen ook behoorlijk. Wat zal die vrouw blij zijn dat ze zoveel heeft verkocht :wink: .

Groetjes Baukje

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » vr 05 nov 2004 11:36

eelkehas schreef:Haha, niet genoeg..?? het was toch aardig veel om te sjouwen..
Heb nu nog zere schouders.. en mijn moeder ook (hadden allebei een tas vol..)

Hoeveel zakjes hebben jullie allemaal vol geschept dan? hoeveel is het record?

Ik heb alles genomen wat ik mooi vond daar.. Kleine tip nog voor iemand die nog gaat.. ze hebben meer kralen dan wat er staat.. en als er een potje leeg is vullen ze weer bij met een andere soort vaak..
Dus ga eerst naar die kraam, bekijk dan de hele beurs en ga dan nog eens kijken.. heb ik ook gedaan en weer wat andere soorten gevonden ;-)

Ik ben zo blij met die glow in the dark kralen.. van glas.. wat kosten die normaal wel niet..?

Groetjes Eelke
Het record houden we nog even geheim... kijken of iemadn eht overtreft....
Liefs
Linda

Chantal
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Chantal » vr 05 nov 2004 11:52

Staat die schepkraam ook op andere beurzen of braderien?
Of verkopen ze via een site?

Klinkt namelijk erg goed allemaal....
Groetjes,
Chantal

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » vr 05 nov 2004 12:12

Chantal schreef:Staat die schepkraam ook op andere beurzen of braderien?
Of verkopen ze via een site?

Klinkt namelijk erg goed allemaal....
ze staan alleen in Utrecht, in Mechelen (Belgie) en verschillende plaatsen in Duitsland... dus wil je kralenscheppen is dit je kans....
Liefs
Linda

Liesbeth
Bead Starter

Bericht door Liesbeth » za 06 nov 2004 23:00

Jaaa vandaag ook heerlijk staan scheppen, wat word je daar hebberig van !! Ik kon me toch redelijk inhouden en heb het gelaten bij 3 zakjes :D Nog wel bij andere kraampjes (te ;) ) veel mooie kralen gekocht, vooral facetkralen en strass, oa. Swarovski plakstrassen en kastjes.
Verder een hele serie 3mm facetkraaltjes in veel kleuren.
Ook voor m'n andere hobbies flink ingeslagen: stempels, multistencils voor kaarten en materialen voor een leuke kerst-kroon met lampjes.
Maar natuurlijk is de grootste berg geld weer opgegaan aan... kralen ! :D
Ik vond het een prachtige Kreadoe dit jaar !!
:(L)

Gesloten