Hoihoi!!!
Waahh ik ben er weer het was super!!
Ik heb nog nooit zoveel kralen gekocht in 1 keer

Ik heb 10 zakjes vol geschept bij die kraam en zonet lekker op de bank zitten uitzoeken..
ik ging even terug rekenen wat ik normaal kwijt zou zijn geweest (webwinkelprijs) voor al deze kralen.. en dat kwam op zon 200 euro! nu dus 30 euro betaald..
Verder kan ik ook een kraam aanraden weet niet hoe die heet op kralen gebied hadden ze niet veel soeps alleen wat rommelmandjes waaronder een mandje met armbandjes van 8mm glaskralen.
hele mooie met een streep of lekkere knal kleuren 21 kralen (en 2 eindkralen) op een armbandje, en ze kosten 4 armbandjes voor 2 euro.!
dus 2,5 cent per kraal (die 2 eindkralen niet meegerekent!). en kom ik thuis wat denk je zijn ze nog mooier dan ik dacht!! ze zijn bijna allemaal glow in the dark van glas!! echt super mooi! voor 2,5 cent per kraal!!!
ben helemaal happy.. (heb daar 40 armbandjes gekocht

die vrouw keek me raar aan. Deze kraam stond in de rechter hal buitenste rij rechts.
Verder 4 lange splitsnoeren (rodoniet, dalmatier jaspis, tijgeroog, en rozekwarts.. mooie grote chipjes..) 5 euro per snoer.
Verder bij kralenpost nog 10 zakjes voor 10 euro gesnuffeld.. en hier en daar nog wat kleine dingentjes..
Ook bij een kraam met een soort bloemschik achtig iets stond een mand met busjes kralen.. 0,95 per busje.. van kunstof erg vrolijk.. ik heb er 10 meegenomen voor de hobbclubjes op school.
Verder heb ik ook nog mooie en leuke kaartspulletjes gekocht. en vast nog wel dingen die ik vergeten ben te noemen.
ik heb voor zon 200 euro uitgegeven!! haha!!! was echt te erg!!
Gezellig samen met mams..
Allebei een rugtas stampende vol.. en nu zere rug en voeten..
we hadden geen puf meer om de stad in te gaan dus maar meteen naar huis we waren 6 uur weer thuis.. en vanmorgen om 8 uur al van huis weg gegaan. een lange lange dag dus
Nu ga ik naar bed.. morgen weer vroeg op en morgen middag het kinderfeestje!!!
GRoetjes Eelke