Zoooo ook ik ben terug. al een paar uurtjes hoor maar was zooo moeeeeeeee. Op het laatste moment besloot mijn schoonmoeder dat ze het toch wel leuk vond om weer eens mee te gaan! Ikke met me grote mond! maar het was best gezellig alleen een 70+ die heeft het snel gezien. Ze maakt kaarten en zelfs zij vondt dat er VEEL TE VEEL kaartentroep staat

Ik heb lekker staan scheppen om de kralendozen aan te vullen, net was Pee zegt tussen mooie kralen staan ze goed! Als je gaat scheppen er is een bruine facetkralen mix die is erg mooi! Weinig breuk ertussen, de zwarte facetkralen zijn ook erg mooi dit jaar! Als eerst heb ik Pee en Pienjo gezien die al hadden staan scheppen

Er waren best wel een aardig wat kralenstands maar om nou te zeggen dat ik dingen heb gezien die ik nog niet ergens anders had gezien nee niks bijzonders. wel 2 boekjes gekocht het elfenatelier boekje voor 12,50 en voor 9,50 Sieraden en accessoires van strass- leuke boekjes (ik verzamel boeken) wat wel grappig is was dat ik een paar weken toevallig erachter kwam dat ik in het boekje De mooiste sieraden van Hobbythuis sta

het is het artikel wat begin van het jaar in het Hobbyblad stond. Dat had mijn schoonmoeder nog niet gezien en dat vertelde ik toen ik het zag ergens en je zag de mensen gelijk zo kijken van STA JIJ IN EEN BOEKKIE

yup hahahahah heb er geen cent voor gevangen maar ach ik sta er toch maar mooi in dat kan ook niet iedereen zeggen toch?? al met al fijne dag gehad maar errug moe.
Oh Miekel ik was niet op tijd thuis om het postkantoor te halen! ga morgenochtend vroeg voorje!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria