Donderdag Kreadoe

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » ma 01 nov 2004 18:50

Sorceress schreef:Patries ik ben echt een superbimbo!!!

Dus ik ga morgen maar naar de kreadoe dan !! dat is de enigste vrije dag die ik dan heb. want woensdag is er workshops en vrijdag doe ik niet omdat ik het hele weekend moet buggyracen op Ouddorp :) moet fit zijn en ik wil winnen (haal het toch niet maar who cares Ik was in ieder geval niet laatste!!) 1 na laatste hahahahaahahha
Hai Ria... Is allemaal goed hoor...Morgen kan ik niet want dan heb een afspraak dus ik ga nog steeds misschien donderdag!
En wat betreft rust voor het weekend... Ik zal ferdi eens voorbereiden :P
Groetjes Patries

Like the heart beads!

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 01 nov 2004 19:23

Okay nou heb je me! Ik ken een ferdi is dat dezelfde?? ;) zou wel heel toevallig zijn ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 02 nov 2004 12:42

Hoihoi,

Zouden diegenen die morgen gaan hier een verslagje neer willen zetten?
Want ik zit er ook over te denken om donderdag te gaan.. Maar wil wel even weten of het een beetje de moeite is....

In het boekje van de kreadoe staat idd dat dit de laatste crea doe zou zijn.. wel jammer want ik had net bedacht eens een jaartje niet te gaan ;-)

GRoetjes!

MoniqueG
Bead Interested

Bericht door MoniqueG » di 02 nov 2004 12:49

Das nieuws wat ik nog niet wist, wel dat de kreadagen weg zijn. Wat ik van Jorihobby vernam is dat Kreadoe volgend jaar in september gehouden wordt, maar dat nieuws is van een week of vijf terug. Zou kunnen misschien dat ze nu besloten hebben ermee op te houden. ER is nog maar weinig animo, teveel keuze qua hobbybeurzen en de kramen zijn te duur, minimaal 500 euro !!!

Ik had willen gaan maarja om nou op zaterdag alleen eroverheen te struinen...neh....

Ga eind november naar Kerst kreatief !

Zus
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Zus » di 02 nov 2004 14:41

Op de site van de Kreadoe staat dat de beurs volgend jaar in september gehouden wordt. Ik zit nog te twijfelen of ik vrijdag, zaterdag of zondag ga.
Groetjes, Zus

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » di 02 nov 2004 15:43

Nou ik ben weer terug, het was vooral VOL! haha Maar ik ben een mietje qua mensenmassa's. Erg veel kramen dus en ook best wat kralen. Ik zag er niet echt iets voor me bij. Ik heb wel gekocht bij een duitse mevrouw met edelstenen. Aan de prijs maar erg mooie kwaliteit.

PS de duitse schepkraam was er ook maar ik vond het niet zo bijzondere kralen.
Kralen make the world go round!

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » di 02 nov 2004 16:34

Ben ook net terug en ?100 lichter, dus ik heb wel het een of andere gekocht. Inderdaad de kralen zijn niet zooooo speciaal en ook niet heel veel goedkoper, maar ik heb bij de kraam van Beadies(zit in A'dam vlak bij mijn werk dus daar kom ik nog weleens...) 3 kralendoosjes voor ?20(in plaats van 7,50 het stuk) gekocht. Zijn niet voor mij maar als kado. En ik heb inderdaad ook nog wat kralen geschept! Het leukste von dik dat ze daar ook een paar kramen met boeken hadden dus is kon voor het eerst echt een aantal boeken met elkaar vergelijken(dit is in Amsterdam nog wel moeilijk!). Maar ik denk dat je er niet helemaal naartoe hoeft te gaan als het zeg maar "om" is...
PS: haal kaarten bij de ANBW hoef je geen 20 min in de rij te staan. Er zijn overigens 4 kassa's open dus hou even je ogen open voor je in de verkeerde rij staat...
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » di 02 nov 2004 16:38

Sorceress schreef:Okay nou heb je me! Ik ken een ferdi is dat dezelfde?? ;) zou wel heel toevallig zijn ;)
Ja dat is dezelfde!!!! :lol: De vriend van mijn vriendin! Its a smaal world afterall!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » di 02 nov 2004 17:58

Ik had net bij een ander topic al geschreven dat ik net terug ben! Ik heb Ria nog gezien die had het ook druk met scheppen!
Ik heb het wel naar mijn zin gehad, vele euro's lichter en ook veel geschept. Dit zijn niet echt supermooie kralen, maar erg handig om samen met je mooie kralen te verwerken.
Er stonden nog heel wat andere stands met kralen en daar ook even geneusd. Lekkere volle tas toen ik thuis kwam!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 02 nov 2004 20:27

patricia schreef:
Ja dat is dezelfde!!!! :lol: De vriend van mijn vriendin! Its a smaal world afterall!
Nou dat is zeker een kleine wereld ;) hahahaha

groetjes Ria

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 02 nov 2004 20:37

Zoooo ook ik ben terug. al een paar uurtjes hoor maar was zooo moeeeeeeee. Op het laatste moment besloot mijn schoonmoeder dat ze het toch wel leuk vond om weer eens mee te gaan! Ikke met me grote mond! maar het was best gezellig alleen een 70+ die heeft het snel gezien. Ze maakt kaarten en zelfs zij vondt dat er VEEL TE VEEL kaartentroep staat ;) Ik heb lekker staan scheppen om de kralendozen aan te vullen, net was Pee zegt tussen mooie kralen staan ze goed! Als je gaat scheppen er is een bruine facetkralen mix die is erg mooi! Weinig breuk ertussen, de zwarte facetkralen zijn ook erg mooi dit jaar! Als eerst heb ik Pee en Pienjo gezien die al hadden staan scheppen ;) Er waren best wel een aardig wat kralenstands maar om nou te zeggen dat ik dingen heb gezien die ik nog niet ergens anders had gezien nee niks bijzonders. wel 2 boekjes gekocht het elfenatelier boekje voor 12,50 en voor 9,50 Sieraden en accessoires van strass- leuke boekjes (ik verzamel boeken) wat wel grappig is was dat ik een paar weken toevallig erachter kwam dat ik in het boekje De mooiste sieraden van Hobbythuis sta ;) het is het artikel wat begin van het jaar in het Hobbyblad stond. Dat had mijn schoonmoeder nog niet gezien en dat vertelde ik toen ik het zag ergens en je zag de mensen gelijk zo kijken van STA JIJ IN EEN BOEKKIE ;) yup hahahahah heb er geen cent voor gevangen maar ach ik sta er toch maar mooi in dat kan ook niet iedereen zeggen toch?? al met al fijne dag gehad maar errug moe.

Oh Miekel ik was niet op tijd thuis om het postkantoor te halen! ga morgenochtend vroeg voorje!!

groetjes Ria

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » di 02 nov 2004 22:01

Sorceress schreef:Oh Miekel ik was niet op tijd thuis om het postkantoor te halen! ga morgenochtend vroeg voorje!!
Dan moet ik de ketting maar ff snel op de valreep afmaken, maakt niet uit :wink:
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Gesloten