Hobbybeurs Mechelen
naar beurs in gent geweest pffffffff, tegen, gevallen; wel verschillende kralenstanden vnl met juwelen maar niet groots qua keuze. Dus plaats ik mijn hoop op mechelen; ik ga nog steeds de eerste dag tegen 10 u op dinsdag 14 september speciaal geruild met collega om te kunnen gaan. Wel kunststoffeslotjes gevonden voor mensen met een allergie leuk en
in allerhande kleuren

- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Madelief, ik ga morgen al (eerste dag) en ik moet zeggen aan de deelnemerslijst te zien, is het de meoite. Ik ben vorig jaar ook geweest en dat was echt zalig. Je kan wel een bon van de website halen van ?1.50 koring, dan betaal je ?7.50 in plaats van ?9!!
Maar ik zal het je in ieder geval laten weten morgen!!
Maar ik zal het je in ieder geval laten weten morgen!!

Kralengroetjes, Saartje 

Wat bedoelen jullie met die schepkraam?
Een duits kraam.
Als het interessant is laten jullie dan weten hoe het heet ga namelijk donderdag.
Ga waarschijnlijk niet veel kralen kopen daar ik op 24 sept voor een weekendje naar Praag ga en daar een voorraad ga opslaan.
Maar zo kan ik in Mechelen weer wat ideeen opdoen.
Kan haast niet wachten.
Een duits kraam.
Als het interessant is laten jullie dan weten hoe het heet ga namelijk donderdag.
Ga waarschijnlijk niet veel kralen kopen daar ik op 24 sept voor een weekendje naar Praag ga en daar een voorraad ga opslaan.
Maar zo kan ik in Mechelen weer wat ideeen opdoen.
Kan haast niet wachten.
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoi Iedereen, ik ben vandaag naar het hobbysalon geweest. En het was weer de moeite. Ik heb weer enorm ingeslagen, leuke originele dingen soms...
En ik heb goed nieuws : HET DUITSE SCHEPKRAAM STAAT ER!!! Het was wel dringen voor een plaatsje, ik kreeg der bijna een oude mevrouw haar hmm hmm boezem in mijn nek, maar verder gouden zaakjes gedaan --> ?3 voor een zakje VOL te scheppen!
Verder ook het Elfenatelier met een MEGAstand , echt fantastisch.
We waren er om 11u en zijn om 17 u de auto ingestapt, het was zeeeeeeer de moeite!!

Verder ook het Elfenatelier met een MEGAstand , echt fantastisch.
We waren er om 11u en zijn om 17 u de auto ingestapt, het was zeeeeeeer de moeite!!
Kralengroetjes, Saartje