Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Re: Wie gaat er naar de KreaDoe ?

Bericht door Sandra » vr 23 okt 2009 12:58

search.php?keywords=kreadoe+scheppen&te ... mit=Zoeken" onclick="window.open(this.href);return false; ;)

glashutte zie ik ergens onderaan...maar ik zie ook dat ze er vorig jaar niet waren.

Helina
Bead Interested

Bericht door Helina » vr 23 okt 2009 13:06

Ik dacht, nou wie weet ga ik daar ook eens heen, zie ik dat de kaartjes 13,50 zijn, dus met twee personen 27 euro :s (vantevoren bestellen doe ik niet, je weet maar nooit of je echt kan die dag) en voor dat bedrag kan je al heel wat materialen kopen gewoon in de winkel of in webshops.
Ik had ook ergens hier op het forum gelezen dat materialen daar over het algemeen best duur zijn, dus daarvoor hoef ik dan ook al niet te gaan.

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » vr 23 okt 2009 13:10

Sandra schreef:search.php?keywords=kreadoe+scheppen&te ... mit=Zoeken ;)

glashutte zie ik ergens onderaan...maar ik zie ook dat ze er vorig jaar niet waren.
O thanks!

Dan staan ze er dit jaar ook niet want ik zie die naam niet bij de deelnemers :(
Groetjes Ilona

Sjtal
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Sjtal » za 14 nov 2009 16:52

Wie is er al geweest en wat vonden jullie ervan??

Ik ga morgen! Ben benieuwd!
Don't be scared you'll be back on your feet again.

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » za 14 nov 2009 17:27

Sjtal schreef:Wie is er al geweest en wat vonden jullie ervan??

Ik ga morgen! Ben benieuwd!
Ik ben gisteren geweest. We zijn maar begonnen met een workshop, anders komt dat er gewoon niet meer van. Droog wolvilten, vond het erg leuk. Alleen ben ik nogal traag :oops: haha, voor de workshop stond ongeveer een kwartier, na een uur gingen we pas weg... :shock: We waren de eersten, de dames van de stand stelden gelijk de tijd maar wat bij naar 20 min. tot half uur. :mrgreen: Helaas was er geen workshop glaskralen branden, de vrouw van deze workshop en stand (die is er wel) heeft een ontstoken pees in haar hand. Het staat wel in het boekje, dat was blijkbaar al gedrukt toen ze het door hebben gegeven aan de organisatie.
Verder volgens mij weer veel van dezelfde standhouders als vorig jaar. Hier en daar wel wat leuke en aparte kralen gevonden en gekocht natuurlijk. Maar ook veel "gewoon" spul voor hoge prijzen. Hal 2 zijn we net als vorig jaar gewoon weer helemaal niet aan toe gekomen... :oops:
Nieuw is de Hotpot, dat vond ik persoonlijk een aanfluiting. Een ronde doos waarin je, in je eigen magnetron, op een soort fusion manier glaskralen maakt. Je legt dan stukjes glas op elkaar, in de hotpot, in de magnetron en na 20 min. heb je een samengesmolten glasstuk. Maar daar is geen kunst aan, de magnetron doet het werk. Vond het persoonlijk maar niets en erg duur om zo'n pakket aan te schaffen.
Ik heb me verder wel prima vermaakt en een leuke dag gehad. Maar ja, die moet je zelf maken! :wink: Veel plezier morgen!!

Fia
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Fia » za 14 nov 2009 21:28

Dit bericht is verwijderd!

Met dank aan Sandra van Kralen.com
Laatst gewijzigd door Fia op do 03 dec 2009 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » za 14 nov 2009 23:17

Ik vind het wel grappig om hier 2 hele verschillende reacties over de hotpot te lezen.

Ik ga morgen. Allereerst naar de stand van Hoooked voor het Zpagetti garen. Verder zie ik wel. Ik ga niet speciaal voor kralen, want daar heb ik nog genoeg van, maar ik vind het gewoon leuk om overal rond te kijken. Natuurlijk ook nog andere wolstands bekijken om eventueel garen in te slaan voor de ami's.
Groetjes van Monica

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » zo 15 nov 2009 08:20

Moon schreef: Ik ga morgen. Allereerst naar de stand van Hoooked voor het Zpagetti garen. Verder zie ik wel. Ik ga niet speciaal voor kralen, want daar heb ik nog genoeg van, maar ik vind het gewoon leuk om overal rond te kijken. Natuurlijk ook nog andere wolstands bekijken om eventueel garen in te slaan voor de ami's.
Ooooh leuk, dat garen. heb er ook al een paar keer verlekkerd naazitten kijken op internet. Ben benieuwd wat je ermee gaat maken :D :idea: :D
Groetjes Ellen.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 15 nov 2009 10:53

Het is me gelukt, ik heb me in kunnen houden, ik ben niet gegaan :lol: Er liggen nog zoveel pakketjes die ik vorig jaar heb gekocht....eerst daar maar wat van opmaken zeg maar... :oops: Wel ga ik waarschijnlijk naar de hobbybeurs in Zwolle, ergens in februari, die vooral over handwerken / stofjes gaat, die was erg leuk vorig jaar, en wat minder massaal.

Wel mooie draad de zpagetti's! Het lijkt of er tegenwoordig steeds meer leuke varianten zijn voor creatieve hobbies....vroeger zag je haast alleen 3d-kaarten bij kreadoe, nu heb je echt weer veel varianten.

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » zo 15 nov 2009 13:59

Moon schreef:Ik vind het wel grappig om hier 2 hele verschillende reacties over de hotpot te lezen.

Ik ga morgen. Allereerst naar de stand van Hoooked voor het Zpagetti garen. Verder zie ik wel. Ik ga niet speciaal voor kralen, want daar heb ik nog genoeg van, maar ik vind het gewoon leuk om overal rond te kijken. Natuurlijk ook nog andere wolstands bekijken om eventueel garen in te slaan voor de ami's.

Op het allerlaatste nippertje (na 5en dus al... :mrgreen:), heb ik deze stand nog bezocht, ohohoh, wat leuk!!!!! Ben ook redelijk aan de haak en dit kon ik dus echt niet weerstaan... :oops: :mrgreen:

@Fia: idd grappig dat we allebei zo verschillend over de Hotpot denken, vind je hanger wel heel mooi geworden en leuk verwerkt!!

Ris
Bead Starter

Bericht door Ris » zo 15 nov 2009 15:42

Ik ben gisteren geweest. Super. Veel kralen gezien. Art Clay workshop gevolgd. Wat kralen gekocht, als memories. We hadden leuke dag gehad.

Hannelies
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Hannelies » zo 15 nov 2009 15:54

La Bigiotteria di Esther schreef:Ik heb me ook over laten halen, ik ga met mijn moeder en een vriendin van haar, en misschien gaat er ook nog een collega van mij mee. Waarschijnlijk komen we met lege handen thuis, maar je weet nooit wat je tegenkomt :lol: .
Grapje zeker? Ik ga nooit naar dit soort dingen want ik ken mezelf... dan geef ik veel te veel geld uit :-(( Waar is het eigenlijk en tot wanneer :lol: ??

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 15 nov 2009 16:10

Hannelies schreef:Waar is het eigenlijk en tot wanneer :lol: ??
In de Jaarbeurs in Utrecht, volgens mij is vandaag de laatste dag.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Hannelies
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Hannelies » zo 15 nov 2009 16:13

La Bigiotteria di Esther schreef:
Hannelies schreef:Waar is het eigenlijk en tot wanneer :lol: ??
In de Jaarbeurs in Utrecht, volgens mij is vandaag de laatste dag.
Shi.....! had ik makkelijk heen gekund vandaag... Maargoed, scheelt weer een hoop geld :mrgreen:

Jeanette
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jeanette » ma 16 nov 2009 11:23

Ik ben gisteren geweest (de zondag). Ik vond het ten eerste erg gezellig! Ik was samen met mijn zusje als haar verjaardagscadeau. Het heeft me wel verschrikkelijk veel geld gekost....hahaha! Het leuke vind ik dat er zoveel te zien is! Dingen die ik wel mooi vind maar zelf nooit zou doen bijvoorbeeld! Zo waren er bijvoorbeeld hele leuke winterballen die je kon maken in een workshop. Ze leken me erg leuk om te maken en ze waren ook heel mooi, maar ik weet van mezelf dat ik zoiets toch niet ophang of neerzet, dus toch maar niet gedaan...
We hebben wel allebei een leuke waxinelicht houder gemozaïkt. Ik mag hem alleen pas morgen afmaken ivm drogen van de lijm.... (grrrr moeilijk!!!)
Ik vond het jammer dat er veel kralenkramen waren met hele cheape plastic kralen die ze wel erg duur verkochten! Of glaskralen in een zak en dan van die hele lelijke :s
Maar al met al een hele gezellige dag gehad, veel gekocht en inspi opgedaan, dus voor mij geslaagd!
Groetjes Jeanette

Gesloten