glashutte zie ik ergens onderaan...maar ik zie ook dat ze er vorig jaar niet waren.
O thanks!Sandra schreef:search.php?keywords=kreadoe+scheppen&te ... mit=Zoeken
glashutte zie ik ergens onderaan...maar ik zie ook dat ze er vorig jaar niet waren.
Ik ben gisteren geweest. We zijn maar begonnen met een workshop, anders komt dat er gewoon niet meer van. Droog wolvilten, vond het erg leuk. Alleen ben ik nogal traagSjtal schreef:Wie is er al geweest en wat vonden jullie ervan??
Ik ga morgen! Ben benieuwd!
Ooooh leuk, dat garen. heb er ook al een paar keer verlekkerd naazitten kijken op internet. Ben benieuwd wat je ermee gaat makenMoon schreef: Ik ga morgen. Allereerst naar de stand van Hoooked voor het Zpagetti garen. Verder zie ik wel. Ik ga niet speciaal voor kralen, want daar heb ik nog genoeg van, maar ik vind het gewoon leuk om overal rond te kijken. Natuurlijk ook nog andere wolstands bekijken om eventueel garen in te slaan voor de ami's.
Moon schreef:Ik vind het wel grappig om hier 2 hele verschillende reacties over de hotpot te lezen.
Ik ga morgen. Allereerst naar de stand van Hoooked voor het Zpagetti garen. Verder zie ik wel. Ik ga niet speciaal voor kralen, want daar heb ik nog genoeg van, maar ik vind het gewoon leuk om overal rond te kijken. Natuurlijk ook nog andere wolstands bekijken om eventueel garen in te slaan voor de ami's.
Grapje zeker? Ik ga nooit naar dit soort dingen want ik ken mezelf... dan geef ik veel te veel geld uitLa Bigiotteria di Esther schreef:Ik heb me ook over laten halen, ik ga met mijn moeder en een vriendin van haar, en misschien gaat er ook nog een collega van mij mee. Waarschijnlijk komen we met lege handen thuis, maar je weet nooit wat je tegenkomt.
In de Jaarbeurs in Utrecht, volgens mij is vandaag de laatste dag.Hannelies schreef:Waar is het eigenlijk en tot wanneer??
Shi.....! had ik makkelijk heen gekund vandaag... Maargoed, scheelt weer een hoop geldLa Bigiotteria di Esther schreef:In de Jaarbeurs in Utrecht, volgens mij is vandaag de laatste dag.Hannelies schreef:Waar is het eigenlijk en tot wanneer??