Groetjes Baukje
Sandra schreef:![]()
ik ben vandaag geweest....was erg leuk! wel moe nu....zoveel gezien!
kon me vooral niet inhouden bij al die leuke stempels....
er is ook 'n speciale manier van kaartjes verven, wordt door chinees voorgedaan, vond ik ook leuk, ook wat van gekocht!
verder paar van die vilt pakketjes gekocht: 2 papegaaitjes, 2 kerst rendieren, en 'n soort verzameling van kerstdingen die je dan aan een sliert opahngt.heb me dus niet echt ingehouden.
maar vooral de stempels vind ik erg leuk..word je zo hebberig van als je ze allemaal ziet! qua kralen alleen paar gouden slotjes gekocht, heb toch al genoeg op voorraad thuis.
nee die heb ik niet gezien, terwijl we wel vrijwel overal langs hebben gelopen...Kaatje Kraal schreef:Staat die mevrouw met die Duitse kralen er ook weer? Dat je mag scheppen en een zakje een vaste prijs heeft????
Hadewijch, als je de auto in het transferium zet, vlakbij Ikea, je ziet het vanzelf, kost het parkeren € 3,50 en voor max 5 personen retour naar het centrum.hadewijch schreef:hebben jullie je auto gewoon geparkeerd aan de hallen zelf
of hoe zijn jullie gegaan
Nee, daar heb ik speciaal naar gezocht, maar niet gevonden. En ik heb de hele beurs gehad.Kaatje Kraal schreef:Staat die mevrouw met die Duitse kralen er ook weer? Dat je mag scheppen en een zakje een vaste prijs heeft????
Zus schreef:Hadewijch, als je de auto in het transferium zet, vlakbij Ikea, je ziet het vanzelf, kost het parkeren € 3,50 en voor max 5 personen retour naar het centrum.hadewijch schreef:hebben jullie je auto gewoon geparkeerd aan de hallen zelf
of hoe zijn jullie gegaan
Zie http://www.utrechtpenr.nl/location.php?id=1