tja als het waar is dan is het zo héErica schreef:hadewijch schreef:... en de nederlanders zijn toch wel creatiever dan de belgjes...![]()
Hobby creatief salon
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
- Kaatje Kraal
- Bead Producer
- Contacteer:
Re: Hobby creatief salon
Is er al iemand van jullie geweest? Is het de moeite waard?
Ik wil morgen eigenlijk gaan met de kids. Is er opvang voor de kids? Of workshops waar ze ook aan deel kunnen nemen?
Ik wil morgen eigenlijk gaan met de kids. Is er opvang voor de kids? Of workshops waar ze ook aan deel kunnen nemen?
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal
ik ben woensdag geweest
ik vond het gene vette eigenlijk
maar das ook misschien omdat ik nog zelden kralen koop omdat ik hier nog een heel verzameling heb liggen
en er ook zelf brand
er was heel veel scrapbook
en workshop voor de kids is er wel hoor
mijn zoon heeft keramiek geschilderd
maar je kan ook de workshops op de site bekijken
ik vond het gene vette eigenlijk
maar das ook misschien omdat ik nog zelden kralen koop omdat ik hier nog een heel verzameling heb liggen
en er ook zelf brand
er was heel veel scrapbook
en workshop voor de kids is er wel hoor
mijn zoon heeft keramiek geschilderd
maar je kan ook de workshops op de site bekijken
maak zelf juwelen sinds juli 2004
Ik ben vorige week donderdag gegaan. Maar ik heb zelf ook niet veel kralen gekocht, gewoon omdat ik op dat moment niet goed weet wat ik zal maken of hoeveel je zal nodig hebben. Wel een paar kralenmixjes die tot nu toe al heel bruikbaar zijn geweest.
Er was idd veel scrapbook. Ik heb meer mijn geld uitgegeven aan dingen die ik kan gebruiken zoals een goeie lamp, nog een tangetje, matjes om op te kralen, patroontjes, ...
Maar volgend jaar ga ik zeker weer terug
Ik vind het gewoon leuk om daar rond te lopen en ideetjes op te doen!
Er was idd veel scrapbook. Ik heb meer mijn geld uitgegeven aan dingen die ik kan gebruiken zoals een goeie lamp, nog een tangetje, matjes om op te kralen, patroontjes, ...
Maar volgend jaar ga ik zeker weer terug
Groetjes,
Inge
Inge