25 & 26 augustus Breda
-
- Bead Starter
-
- Bead Starter
- Zweefje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
@jammie: heb ik de laaste keer ook gedaan, maar had nog zoveel liggen thuis dat ik echt alleen heb gekeken naar spullen die ik echt nodig had.
Vind het zonde om heel veel voorraad te hebben.
Ik ken mezelf en stel dat ik spontaan wil stoppen dan heb je nog voor 100den euro's aan spullen liggen, en dat vind ik ook weer zonde.

Ik ken mezelf en stel dat ik spontaan wil stoppen dan heb je nog voor 100den euro's aan spullen liggen, en dat vind ik ook weer zonde.

naja, ik heb vooral veel roze en groene kralen en wilde nu echt andere kleuren, was aan het kijken voor bruin en blauw maar ik had op de beurs in den bos kralen gekocht en daar was ik eigenlijk naar op zoek. nu heb ik zwart en wit en blauwe gekocht
denk tog al gauw een zakje of 20 dat ik hier heb liggen 

groetjes,
samantha
samantha
- Daantjuhhh
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Uhh ja... ik ookZweefje schreef:@jammie: heb ik de laaste keer ook gedaan, maar had nog zoveel liggen thuis dat ik echt alleen heb gekeken naar spullen die ik echt nodig had.

Vond t best wel een goed gevulde beurs trouwens

Ben weer helemaal blij en kan nou de armband voor me schoonzussie afmaken en een ketting voor morgen

...zoekt een geldboom