Wanneer de volgende Kralenshop?
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Haha ja hoor!! Ik wijs jullie wel rond hahaChristina schreef:Ja wat Ria zei is het beste zo'n creaweekend die pinautomaten hebben ze goed geplaatst daar {slik}..kan alleen niet
krijg visite uit Brabant
![]()
Amersfoort lijkt me zeker super!!!!! wilde ik eerst al![]()
Enne onze gids Marije laat ons de stad wel zien
ik vind het leuk!
Ooh enne Christina...jij vind die gozer van me avatar toch leuk?
Die ga ik waarschijnlijk ontmoeten dinsdag
- Bead Monster
- Contacteer:
Daar komt de bemoeial weer......
Utrecht is niks bijzonders. Je hebt er Beadies maar die is niet leuk (walchelijke meiden), en Door 't oog van de Kraal (klein beetje ouderwets). Klinkt allebei leuk, en is best leuk als je in de buurt bent, maar geloof me nou.... Amersfoort is echt STUKKEN leuker!!! Ik woon op een steenworp afstand van Utrecht, maar als ik kralen ga kopen dan ga ik echt naar Amersfoort, Utrecht sla ik 9 van de 10 keer over. En nee, ik heb geen aandelen
Kijk anders eens op de site van Kraaloog, of op mijn site bij Adressen. Daar heb ik een paar foto's geplaatst van Kraaloog, dan krijg je een redelijke indruk van de omvang van de winkel.
Utrecht is niks bijzonders. Je hebt er Beadies maar die is niet leuk (walchelijke meiden), en Door 't oog van de Kraal (klein beetje ouderwets). Klinkt allebei leuk, en is best leuk als je in de buurt bent, maar geloof me nou.... Amersfoort is echt STUKKEN leuker!!! Ik woon op een steenworp afstand van Utrecht, maar als ik kralen ga kopen dan ga ik echt naar Amersfoort, Utrecht sla ik 9 van de 10 keer over. En nee, ik heb geen aandelen
Kijk anders eens op de site van Kraaloog, of op mijn site bij Adressen. Daar heb ik een paar foto's geplaatst van Kraaloog, dan krijg je een redelijke indruk van de omvang van de winkel.
- Bead Monster
- Contacteer:
Van die meiden bij Beadies krijg ik altijd spontaan braakneigingen. Ze praten allemaal met een hete aardappel in hun strot, en behandelen je als een klein kind.
In Amersfoort zitten voor zover ik weet 2 winkels, namelijk Kraaloog (echte kralenwinkel) en een hobbywinkel met een kralenassortiment. Maar die is best ver lopen, en ik vind hem persoonlijk niet de moeite waard. Dan kan je inderdaad beter doorreizen naar Hilversum (Beadazzled), die is ook erg leuk.
In Amersfoort zitten voor zover ik weet 2 winkels, namelijk Kraaloog (echte kralenwinkel) en een hobbywinkel met een kralenassortiment. Maar die is best ver lopen, en ik vind hem persoonlijk niet de moeite waard. Dan kan je inderdaad beter doorreizen naar Hilversum (Beadazzled), die is ook erg leuk.
- Caviaplanet
- Bead Interested
- Contacteer:
Laat ik nou net bij Beadies werken.....
Nee hoor, geintje
LOL !!!!
Ben maar 1 keer bij Beadies geweest en vond het een beetje sfeerloos.
Jolanda
Nee hoor, geintje
Ben maar 1 keer bij Beadies geweest en vond het een beetje sfeerloos.
Jolanda
Laatst gewijzigd door Caviaplanet op vr 20 feb 2004 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.