Weekendje antwerpen of brussel?
Ja dat wil ik ook hoor! Ik ga ook geen geld voorschieten...we zouden gewoon moeten zeggen van voor een bepaalde datum moet t geld er zijn en dan gaan we boeken voor het aantal mensen van wie we t geld hebben....
Ik zit al een beetje voor hotels te kijken...ik heb hier een hotel...als je met 4 mensen op 1 kamer zit (zonder eigen douche of wc) dan kost het 18,50 euro per persoon...maar ik ga nog ff verder zoeken...
Als we nou een groepje van 4 mensen maken die willen helpen....ik en esther dan...welke 2 willen er nog meer helpen?
Ik ga proberen woensdagmiddag een lijstje van hotels te maken...
xxx Marije
Ik zit al een beetje voor hotels te kijken...ik heb hier een hotel...als je met 4 mensen op 1 kamer zit (zonder eigen douche of wc) dan kost het 18,50 euro per persoon...maar ik ga nog ff verder zoeken...
Als we nou een groepje van 4 mensen maken die willen helpen....ik en esther dan...welke 2 willen er nog meer helpen?
Ik ga proberen woensdagmiddag een lijstje van hotels te maken...
xxx Marije
klinkt lekker goedkoop, dat hotel! wat mij betreft hoeft het absoluut niet lux.
en misschien heeft saartje of een andere belg wat tips wat stad betreft?
ikzelf kan helaas niet hiermee helpen, ik kan wel altijd dit soort dingen vermelden op mijn site en bv mensen lokken via nieuwsbrief (hoewel er dan wildvreemden mee ga, weet niet of dat nou zo leuk is), maar voor de rest kom ik helaas tijd tekort. in ieder geval leuk idee!
en misschien heeft saartje of een andere belg wat tips wat stad betreft?
ikzelf kan helaas niet hiermee helpen, ik kan wel altijd dit soort dingen vermelden op mijn site en bv mensen lokken via nieuwsbrief (hoewel er dan wildvreemden mee ga, weet niet of dat nou zo leuk is), maar voor de rest kom ik helaas tijd tekort. in ieder geval leuk idee!
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Hoi Meiden,
Ik bied mij bij deze aan als hulp bij het zoeken en boeken enzo
Moet alleen het balletje nog even aan het rollen zetten bij mijn vriend.
Niet dat die zoiets niet goed vind maar dan kan die wennen aan het idee.
Misschien is het een slim idee om een beetje te inventariseren hoe iedereen zou willen slapen enzo. en wat men er aan verblijfs kosten aan zou willen uitgeven.
Ik bied mij bij deze aan als hulp bij het zoeken en boeken enzo
Moet alleen het balletje nog even aan het rollen zetten bij mijn vriend.
Niet dat die zoiets niet goed vind maar dan kan die wennen aan het idee.
Misschien is het een slim idee om een beetje te inventariseren hoe iedereen zou willen slapen enzo. en wat men er aan verblijfs kosten aan zou willen uitgeven.
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoi meiden, leuk idee zeg!!! Nu zou ik persoonlijk niet naar Brussel gaan, echt veel valt er niet te beleven en al zeker niet veel kralenwinkels (wel aan de rand, maar dan blijf je rondreizen) Antwerpen is wel leuk, maar zoals je in onze 'Belgjes samen shoppen' topic kan lezen, zijn er niet echt meer dan 4 winkels die de moeite zijn....
Nu in Luik en de Ardennen is denk ik wel meer te zien kwa kralenwinkels... Maar ja dan reis je ook weer rond.
Mochten jullie adressen nodig hebben van Antwerpen, Brussel of de Ardennen (of andere?) stuur me dan maar een pb en ik geef ze jullie.
Ik wil anders ook wel 'gids' spelen hoor als jullie beslissen om naar Antwerpen of Mechelen te gaan....

Nu in Luik en de Ardennen is denk ik wel meer te zien kwa kralenwinkels... Maar ja dan reis je ook weer rond.
Mochten jullie adressen nodig hebben van Antwerpen, Brussel of de Ardennen (of andere?) stuur me dan maar een pb en ik geef ze jullie.
Ik wil anders ook wel 'gids' spelen hoor als jullie beslissen om naar Antwerpen of Mechelen te gaan....
Kralengroetjes, Saartje 
Hoi,
Het klinkt inderdaad wel leuk. De data maakt mij niet zo uit. Vrij vragen moet ik toch wel. Zoals ik de vorige keer (wat overigens niet meer door is gegaan) aan had gegeven. Ik werk op een reisbureau en zou misschien wel voor wat korting kunnen regelen in het hotel. Dan moeten jullie wel meehelpen met hotels zoeken. Ik zal zelf ook wel wat gaan kijken als jullie al weten waar jullie willen verblijven. Ik hoor het wel en dan ga ik wel zoeken. Eigenlijk moet er een soort poll komen. Dan kun je het beste zien waar iedereen heen wil. Ik heb alleen geen idee hoe dat dat moet.
Het klinkt inderdaad wel leuk. De data maakt mij niet zo uit. Vrij vragen moet ik toch wel. Zoals ik de vorige keer (wat overigens niet meer door is gegaan) aan had gegeven. Ik werk op een reisbureau en zou misschien wel voor wat korting kunnen regelen in het hotel. Dan moeten jullie wel meehelpen met hotels zoeken. Ik zal zelf ook wel wat gaan kijken als jullie al weten waar jullie willen verblijven. Ik hoor het wel en dan ga ik wel zoeken. Eigenlijk moet er een soort poll komen. Dan kun je het beste zien waar iedereen heen wil. Ik heb alleen geen idee hoe dat dat moet.
Liefs Carola
ik kan wel een poll maken.
volgens mij zijn er maar een paar vragen:
- zo goedkoop mogelijk hotel (bv zonder eigen bad) of wel gewoon hotel maar wel beetje lux (bv eigen badkamer)
- antwerpen of andere stad, of staat antwerpen wel vast?
- rond welke maand (wat mij betreft het liefst voor 16 juli, scheelt veel reiskosten voor de studenten)
laat maar weten wat we allemaal moeten 'pollen', dan maak ik het wel.
groetjes,
Sandra
- zo goedkoop mogelijk hotel (bv zonder eigen bad) of wel gewoon hotel maar wel beetje lux (bv eigen badkamer)
- antwerpen of andere stad, of staat antwerpen wel vast?
- rond welke maand (wat mij betreft het liefst voor 16 juli, scheelt veel reiskosten voor de studenten)
laat maar weten wat we allemaal moeten 'pollen', dan maak ik het wel.
groetjes,
Sandra
misschien weet carolien ongeveer wat de gemiddelde kosten zijn? volgens mij zijn er in ieder geval maar 2 keuzes, nl zo goedkoop mogelijk (geen eigen badkamer) of beetje luxe (niet meteen 4-sterrenhotel maar wel bv eigen badkamer). zijn er mensen die per se een 1-persoonskamer willen? mij lijkt dat heel duur, dus wat mij betreft hoeft dat niet.....ikzelf heb zoiets van 'laten we het zo goedkoop mogelijk doen', maar aangezien ik niet de enige ben denk ik aan zo 'n poll.