Weekendje antwerpen of brussel?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » ma 16 feb 2004 19:40

Ja dat wil ik ook hoor! Ik ga ook geen geld voorschieten...we zouden gewoon moeten zeggen van voor een bepaalde datum moet t geld er zijn en dan gaan we boeken voor het aantal mensen van wie we t geld hebben....

Ik zit al een beetje voor hotels te kijken...ik heb hier een hotel...als je met 4 mensen op 1 kamer zit (zonder eigen douche of wc) dan kost het 18,50 euro per persoon...maar ik ga nog ff verder zoeken...

Als we nou een groepje van 4 mensen maken die willen helpen....ik en esther dan...welke 2 willen er nog meer helpen?

Ik ga proberen woensdagmiddag een lijstje van hotels te maken...

xxx Marije

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 16 feb 2004 20:02

klinkt lekker goedkoop, dat hotel! wat mij betreft hoeft het absoluut niet lux.
en misschien heeft saartje of een andere belg wat tips wat stad betreft?
ikzelf kan helaas niet hiermee helpen, ik kan wel altijd dit soort dingen vermelden op mijn site en bv mensen lokken via nieuwsbrief (hoewel er dan wildvreemden mee ga, weet niet of dat nou zo leuk is), maar voor de rest kom ik helaas tijd tekort. in ieder geval leuk idee!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 16 feb 2004 20:21

Hoi Sandra,

Ik weet niet of het een goed idee is om dit in je nieuwsbrief te vermelden. Zoals je zelf al aangeeft willen er dan misschien "vreemden" mee, en dat lijkt mij eerlijk gezegd helemaal niet leuk... :oops: Maar misschien denken anderen daar anders over?

Esther

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » ma 16 feb 2004 20:33

Nee ik zou zelf toch ook liever met een clubje van t forum gaan die we toch wel redelijk kennen...

Ik vind zelf Brussel ook totaal geen leuke stad....

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 16 feb 2004 21:02

zo zie ik het zelf ook. dus ik zal het niet doen. ;) wel wil ik het na afloop vermelden in de nieuwsbrief, en dan kan het toch geen kwaad meer. ;)
maar goed, ik heb geen tijd om te helpen met het organiseren, maar mocht er iets kleins zijn waar ik mee kan helpen....dan hoor ik het graag. ;)

Dieuwertje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Dieuwertje » ma 16 feb 2004 21:04

Hoi Meiden,

Ik bied mij bij deze aan als hulp bij het zoeken en boeken enzo ;)
Moet alleen het balletje nog even aan het rollen zetten bij mijn vriend.
Niet dat die zoiets niet goed vind maar dan kan die wennen aan het idee.
Misschien is het een slim idee om een beetje te inventariseren hoe iedereen zou willen slapen enzo. en wat men er aan verblijfs kosten aan zou willen uitgeven.
Groetjes,

Dieuwertje

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » ma 16 feb 2004 22:20

Hoi meiden, leuk idee zeg!!! Nu zou ik persoonlijk niet naar Brussel gaan, echt veel valt er niet te beleven en al zeker niet veel kralenwinkels (wel aan de rand, maar dan blijf je rondreizen) Antwerpen is wel leuk, maar zoals je in onze 'Belgjes samen shoppen' topic kan lezen, zijn er niet echt meer dan 4 winkels die de moeite zijn....
Nu in Luik en de Ardennen is denk ik wel meer te zien kwa kralenwinkels... Maar ja dan reis je ook weer rond.
Mochten jullie adressen nodig hebben van Antwerpen, Brussel of de Ardennen (of andere?) stuur me dan maar een pb en ik geef ze jullie.
Ik wil anders ook wel 'gids' spelen hoor als jullie beslissen om naar Antwerpen of Mechelen te gaan.... :) :wink: :D
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 17 feb 2004 11:12

hihi ben jij dan onze reisleidster? ;) nou ja, mij maakt niet uit welke stad, antwerpen lijkt me persoonlijk wel het leukst, maar kijk maar wat jullie het beste lijken..

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » di 17 feb 2004 14:45

Hoi,

Het klinkt inderdaad wel leuk. De data maakt mij niet zo uit. Vrij vragen moet ik toch wel. Zoals ik de vorige keer (wat overigens niet meer door is gegaan) aan had gegeven. Ik werk op een reisbureau en zou misschien wel voor wat korting kunnen regelen in het hotel. Dan moeten jullie wel meehelpen met hotels zoeken. Ik zal zelf ook wel wat gaan kijken als jullie al weten waar jullie willen verblijven. Ik hoor het wel en dan ga ik wel zoeken. Eigenlijk moet er een soort poll komen. Dan kun je het beste zien waar iedereen heen wil. Ik heb alleen geen idee hoe dat dat moet.
Liefs Carola

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » di 17 feb 2004 14:49

nou maken met die hap! :wink:
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 17 feb 2004 15:04

ik kan wel een poll maken. ;) volgens mij zijn er maar een paar vragen:
- zo goedkoop mogelijk hotel (bv zonder eigen bad) of wel gewoon hotel maar wel beetje lux (bv eigen badkamer)
- antwerpen of andere stad, of staat antwerpen wel vast?
- rond welke maand (wat mij betreft het liefst voor 16 juli, scheelt veel reiskosten voor de studenten)

laat maar weten wat we allemaal moeten 'pollen', dan maak ik het wel.
groetjes,
Sandra

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » di 17 feb 2004 15:05

ja zoiets denk ik! Misschien wat men ongeveer wil uitgeven voor een nacht hotel?
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 17 feb 2004 15:08

misschien weet carolien ongeveer wat de gemiddelde kosten zijn? volgens mij zijn er in ieder geval maar 2 keuzes, nl zo goedkoop mogelijk (geen eigen badkamer) of beetje luxe (niet meteen 4-sterrenhotel maar wel bv eigen badkamer). zijn er mensen die per se een 1-persoonskamer willen? mij lijkt dat heel duur, dus wat mij betreft hoeft dat niet.....ikzelf heb zoiets van 'laten we het zo goedkoop mogelijk doen', maar aangezien ik niet de enige ben denk ik aan zo 'n poll. ;)

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » di 17 feb 2004 16:23

Hallo Sandra, ik heet Carola en geen Carolien. Per stad is het trouwens verschillend. Ik zou dus graag eerst willen weten welke stad voorkeur heeft en dan kan ik beter gaan zoeken.
Liefs Carola

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 17 feb 2004 16:35

oeps, sorry, ik haal snel namen door elkaar. :oops:
zal ik maar een poll maken over antwerpen, brussel of ardennen? of wil iedereen sowieso wel naar antwerpen?

Gesloten