Tips voor een hobbybeurs?
- Linda Post
- Bead Interested
- Contacteer:
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
- @nneke
- Bead Intelligent
hoe was ut nou je dag daaaar Pierra ??

MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........
-
- Bead Believer
Ha ha ha inderdaad (F)ester ben nog steeds bezig mijn geld aan het tellen
. Ik zou jullie nog laten weten hoe het zondag geweest is. Allereerst erg vermoeiend, vond ik. Ik moest al om half 10 aanwezig zijn om alles klaar te zetten. Dit ging wel vlot. Toen om half 11 begon het "feest" en het duurde tot half 5. Best een zit hoor!
De eerste twee uur liep het echt niet storm. Ik verkocht niks.....mijn vriendin en ik zaten al te grappen dat we mijn spullen dan maar via tellsell moesten verkopen, lol!
Maar gelukkig ging het daarna wel beter. Ik heb uiteindelijk 12 items verkocht en 3 ge?nteresseerden voor een workshop. Ik had mijn kraam, 14 euro, er makkelijk uit en heb na aftrek van de materialen er ook nog wat leuks aan overgehouden
. Daar ga ik over ruim een week weer lekker nieuwe spulletjes van kopen. Alleen...ik kan er echt niet van leven hoor!
We troffen alleen wel redelijk oud publiek, die wel zeiden dat ik leuke sieraden maakte, maar die niks kochten. Ook waren er veel kijkers. Maar goed. Ik probeer het over anderhalve maand gewoon nog een keer. Ik heb wel lol gehad en ook wat verkocht. Dit was al meer dan dat ik gedacht had.
Ik had trouwens het idee dat de andere standhouders ook niet zo ontzettend veel verkocht hadden. Er stond nog een vrouw met sieraden (totaal iets anders dan wat ik maak, ze maakte dat mooie priegelwerk zoals Hennie) die verkocht nog minder dan ik, als ik het zo begreep. En er stonden twee dames met sieraden van fimo, maar die hadden ook niet ?cht lekker gedraaid. Dus????
In ieder geval bedankt voor jullie leuke reacties!
Tips voor anderen: neem wat knutselwerk mee, mensen vonden dat erg leuk om te zien. En neem iets lekkers mee om te snoepen
, hielp bij ons erg goed, ha ha ha... 

De eerste twee uur liep het echt niet storm. Ik verkocht niks.....mijn vriendin en ik zaten al te grappen dat we mijn spullen dan maar via tellsell moesten verkopen, lol!

We troffen alleen wel redelijk oud publiek, die wel zeiden dat ik leuke sieraden maakte, maar die niks kochten. Ook waren er veel kijkers. Maar goed. Ik probeer het over anderhalve maand gewoon nog een keer. Ik heb wel lol gehad en ook wat verkocht. Dit was al meer dan dat ik gedacht had.
Ik had trouwens het idee dat de andere standhouders ook niet zo ontzettend veel verkocht hadden. Er stond nog een vrouw met sieraden (totaal iets anders dan wat ik maak, ze maakte dat mooie priegelwerk zoals Hennie) die verkocht nog minder dan ik, als ik het zo begreep. En er stonden twee dames met sieraden van fimo, maar die hadden ook niet ?cht lekker gedraaid. Dus????
In ieder geval bedankt voor jullie leuke reacties!
Tips voor anderen: neem wat knutselwerk mee, mensen vonden dat erg leuk om te zien. En neem iets lekkers mee om te snoepen

Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...
Piërra
With every bead of my heart...
Ik heb met een andere hobby ook een aantal keer op een beurs gestaan en als je aan het "werk" was, kwamen er veel meer mensen kijken, en verkocht ik ook een stuk meer! Maar ja, om nou de hele dag daarmee bezig te zijn...
Heel leuk dat je een leuke dag heb gehad, met wat winst. Enne, die winst moet natuurlijk weer geinvesteerd worden, haha...
Heel leuk dat je een leuke dag heb gehad, met wat winst. Enne, die winst moet natuurlijk weer geinvesteerd worden, haha...

Groetjes, Nicole.