wat een leuke foto's

Misschien leuk voor de volgende keer, Rotterdam, Eindhoven, Nijmegen of Antwerpen

Yep!!!Enne Miekel..Leuke foto toch?!!pluisje schreef:Hoezo, dit is een leuke foto! hihimiekel schreef:Had je niet een wat charmantere groepsfoto Christina![]()
![]()
Nou misschien zit er wel een betere bij Sandra's foto!
Het was erg gezellie![]()
Op naar de volgende keer
![]()
Het drinken erna was ook nog wel gezellig toch christina?
Rotterdam zou ik niet doen voor 1 kralenzaak! Wim bakker is namelijk een verfhandel die wat kralen heeft maar niet de moiete waard ook een dag aan te besteden dan moet je gewoon ook lekker gaan winkelen in Rdam dan kan het makkelijk!Victoria schreef:volgens mij zitten er in rotterdam en eindhoven meerdere winkels maar in nijmegen en antwerpen weet ik het niet![]()
Volgens mijn zusje zitten er meedere in Rotterdam, maar ik moet eerlijk bekennenpatricia schreef:Rotterdam zou ik niet doen voor 1 kralenzaak! Wim bakker is namelijk een verfhandel die wat kralen heeft maar niet de moiete waard ook een dag aan te besteden dan moet je gewoon ook lekker gaan winkelen in Rdam dan kan het makkelijk!Victoria schreef:volgens mij zitten er in rotterdam en eindhoven meerdere winkels maar in nijmegen en antwerpen weet ik het niet![]()