Gouda, 17/18 feb. 2007 - sieradenbeurs...

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
BiancaMee
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door BiancaMee » zo 18 feb 2007 13:56

Ik ben ook vanmorgen geweest en ook ik vond het erg leuk!!!
vond het jammer dat het zo klein was... Je was er snel doorheen.
Maar goed zo hou ik wel meer tijd over om vanmiddag alvast weer even te gaan knutselen, en leuke voorbeelden te maken voor morgen, dan geef ik namelijk mijn eerste workshop... :!:

Met de kortingsbon aanvragen (vergat ik hem alsnog mee te nemen, ligt nu nog op tafel) kon je aangeven hoe vaak je die beurs zou bezoeken per jaar.... ik heb 4x aangegeven, hoe vaker zo dichtbij een beurs hoe leuker toch :lol:
Zeg niet alles wat je weet, maar weet alles wat je zegt.

MiekeN
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door MiekeN » zo 18 feb 2007 15:44

ik kom er ook net vandaan... inderdaad niet supergroot maar wel hele mooie dingen! *kwijl :-)

Ondanks mijn voornemen toch wel enorm veel gekocht en ik ga dus ook nu lekker aan het fröbelen weer!

Ik wil dit keer oorbellen gaan proberen: heb hele mooie swarovski te pakken gekregen!

:-)
MiekeN

astridvanwaas
Bead Dreamer

Bericht door astridvanwaas » zo 18 feb 2007 18:19

ik kom er ook net vandaan maar ik vond het tegenvallen
veel kleiner dan vorige keer toen werd het in de Zebra gehouden
en was het groter zodat je iets meer keus had. Maar ondanks dat
toch nog leuke kralen gekocht.

Joycie
Bead Interested

Bericht door Joycie » zo 18 feb 2007 19:57

Snel er door heen? :o Nou ik niet hoor! Ik was er om 11:00 uur en ik liep pas om 16:00 uur naar buiten! Veelste veel uitgegeven natuurlijk maar ja! We kunnen weer vooruit! En zo slecht vond ik het zeker niet :flowerysmile:

BiancaMee
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door BiancaMee » zo 18 feb 2007 20:40

Joycie schreef:Snel er door heen? :o Nou ik niet hoor! Ik was er om 11:00 uur en ik liep pas om 16:00 uur naar buiten! Veelste veel uitgegeven natuurlijk maar ja! We kunnen weer vooruit! En zo slecht vond ik het zeker niet :flowerysmile:
Stond er een bekende van je er dan??? (dat je lekker heb zitten bij beppen?) ik heb twee rondjes gelopen, ik heb bij verschillende stands wat gekocht, maar na 5 kwartier was ik echt wel klaar! :applaus:
Maar fijn dat je het zo leuk gevonden heb :!: :!:
Zeg niet alles wat je weet, maar weet alles wat je zegt.

Joycie
Bead Interested

Bericht door Joycie » ma 19 feb 2007 18:00

BiancaMee schreef:
Joycie schreef:Snel er door heen? :o Nou ik niet hoor! Ik was er om 11:00 uur en ik liep pas om 16:00 uur naar buiten! Veelste veel uitgegeven natuurlijk maar ja! We kunnen weer vooruit! En zo slecht vond ik het zeker niet :flowerysmile:
Stond er een bekende van je er dan??? (dat je lekker heb zitten bij beppen?) ik heb twee rondjes gelopen, ik heb bij verschillende stands wat gekocht, maar na 5 kwartier was ik echt wel klaar! :applaus:
Nee hoor geen bekende.. Maar ik loop niet snel door een rij heen? Eerst per kraam kijken wat ze hebben, soms nog even prijs vergelijken.. (je gaat maar 1x flink de mist in zeg ik maar..) Dan bepalen in welke kleur etc etc. Maar ik koop altijd veel misschien dat ik daarom zolang bezig ben, en kieskeurig :wink:

T@mara
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door T@mara » ma 19 feb 2007 20:04

Joycie schreef:
BiancaMee schreef:
Nee hoor geen bekende.. Maar ik loop niet snel door een rij heen? Eerst per kraam kijken wat ze hebben, soms nog even prijs vergelijken.. (je gaat maar 1x flink de mist in zeg ik maar..) Dan bepalen in welke kleur etc etc. Maar ik koop altijd veel misschien dat ik daarom zolang bezig ben, en kieskeurig :wink:
Dat heb ik ook wel hor, wij zijn eerst de zaal 1 keer helemaal rondgelopen om te kijken wat er was, en toen pas gingen we nog een aantal rondjes inkopen doen ;)

Gesloten