Ik heb lekker vrijkkaarten gekregen dus ik ga donderdag zeker. 'K was aan het twijfelen want ik wil zeer graag eens naar creativia in Brussel dit jaar en dat ik volgende week. Maar aangezien ik nu vrijkaarten heb ga ik ook nog eens naar Antwerpen (zal mijn portomonee maar al aanspekken zeker.....)Pienjo schreef:en wie gaat er allemaal? ik ben wel benieuwd... mocht er iemand donderdag gaan... laat even weten wat jullie er van vinden... misschien ga ik vrijdag dan ook even
ben ook benieuwd wat er allemaal staat met vilten... Ik hoor jullie reacties graag
creatief salon
Groetjes peeke
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
- volvoke
- Bead Dreamer
- Contacteer:
ja ,hier ben ik met mijn verslagje
er was volk maar het was te doen,er waren veel kralenstanden zoals je kan lezen op de site
twee schepkramen ,het ene kon je een zakje vullen voor 4 euro bij zuncrea ,het andere zakjes van 3 ,10 en 25 euro ,ben effe de naam kwijt
Ik ben bij Saartje langsgeweest en ik moet zeggen dat ze de prijs verdient voor de ordelijkste stand
Dan nog kralen gekocht bij Elfenatelier,niet goedkoop maar mooi ,en er lagen heel mooie kettingen waar je kon op stemmen voor de mooiste ,best moeilijk
Boutique Charmotte vond ik wat tegenvallen ,maar voor de swarovskikralen gebruikers een paradijs van voorbeelden
voila ,ik vond het de moeite
er was volk maar het was te doen,er waren veel kralenstanden zoals je kan lezen op de site
twee schepkramen ,het ene kon je een zakje vullen voor 4 euro bij zuncrea ,het andere zakjes van 3 ,10 en 25 euro ,ben effe de naam kwijt
Ik ben bij Saartje langsgeweest en ik moet zeggen dat ze de prijs verdient voor de ordelijkste stand
Dan nog kralen gekocht bij Elfenatelier,niet goedkoop maar mooi ,en er lagen heel mooie kettingen waar je kon op stemmen voor de mooiste ,best moeilijk
Boutique Charmotte vond ik wat tegenvallen ,maar voor de swarovskikralen gebruikers een paradijs van voorbeelden
voila ,ik vond het de moeite
leef zonder geleefd te worden
turmaline lentil bead
turmaline lentil bead
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hier ben ik dan met mijn verslagje. Ik vond het iets minder, er waren inderdaad veel kralenkramen maar eigenlijks niets waarvan ik zeg "dat is iets origineel" of "dat heb ik nog nooit gezien" ik heb ook graag als ik naar een beurs ga dat ik er "koopjes" kan doen en die heb ik dit jaar ook niet gevonden. Ik had gedacht van mijn voorraad suede veters aan te spekken maar ik heb ze nergens goedkoper gezien dan online, verleden jaar kon je er ook "zoveel voor zoveel € kopen" of 10 en 3 gratis enz....
Ik heb wel 3 schepkramen gevonden, er was er nog eentje waar je voor een zakje van 3 euro kon kiezen uit misschien wel 40 of 50 van die witte emmertjes. Hier heb ik 4 zakjes gekocht. Verder heb ik nog wat draad en koord gekocht.
Bij saartje heb ik eindelijk mijn zwarte vilten bolletjes gekocht, en inderdaad haar kraampje was zeker het ordelijkste van allemaal
saartje ik duim voor je dat de zaken goed gaan!!!
Ben nog aan het twijfelen of ik volgende week naar creativia in brussel ga omdat het nu in antwerpen een beetje tegengeslagen is voor mij
Ik heb wel 3 schepkramen gevonden, er was er nog eentje waar je voor een zakje van 3 euro kon kiezen uit misschien wel 40 of 50 van die witte emmertjes. Hier heb ik 4 zakjes gekocht. Verder heb ik nog wat draad en koord gekocht.
Bij saartje heb ik eindelijk mijn zwarte vilten bolletjes gekocht, en inderdaad haar kraampje was zeker het ordelijkste van allemaal
Ben nog aan het twijfelen of ik volgende week naar creativia in brussel ga omdat het nu in antwerpen een beetje tegengeslagen is voor mij
Groetjes peeke
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
-
Gast