kralenstands op de kreadoe?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 09 okt 2003 23:22

Hallo kippetjes,

Degene die volgende week gaan willen jullie een verslagje uitbrengen hoe het was, want kan niet wachten tot zaterdags. Pleaze!! Heb er zin in.

Thanxxx!
Veel liefs,
Marlies

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » zo 12 okt 2003 10:07

Ik ga dinsdag, zal alles vertellen ;).
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » zo 12 okt 2003 15:03

Ik ga woensdag dus zal daarna meteen ee verslagje maken!
Ik hoor dat een paar mesnen niet kunnen maar ook niet de aanbiedinge willen missen...
Ik zou wel voor een paar mensen die aanbieding van een zak kralen scheppen voor 3 euro meenemen?
Ik las in de vorige berichten dat die aanbieding er ook is namelijk, ik ben er zelf nog nooit geweest.
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » di 14 okt 2003 12:59

Ik ben net terug, vond het wel een beetje tegenvallen :( . Niet echt heel veel kralenstands, en bijna alle kralenkraampjes hadden hetzelfde. En niet eens goedkoop. Het kraampje met kralen scheppen voor 3 euro heb ik niet gezien. Het was ook best wel druk, veel geduw overal en zeker als mensen een uur boven die kralenbakken gingen hangen terwijl jij er ook bijwilde was dat irritant. Aan kralenwinkels heb ik het Ketteltje, Kralenpost, De Daver (ofzo) en nog wat andere kraampjes die o.a. kralen hadden gezien. Het is een leuke beurs, maar als je alleen voor de kralen wilt gaan zou ik het niet doen :).

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » di 14 okt 2003 16:13

Ja maar het is tenslotte ook een hobby beurs voor vanalles en nog wat. Het is inderdaad heel erg druk. Vorig jaar had ik met een vrouwtje van Kralenpost gepraat en die vertelde mij dat je bij hun stand (en misschien ook andere) rond een uur of 15:00u kon komen want dan was het al een stuk rustiger. Ik hoorde net van een vrouwtje bij ons in de straat dat ze toch zeker 6 kramen had geteld waar ze behoorlijk wat kralen verkochten en die kwam eigenlijk voor andere dingen. Het is ook zo druk en vaak kun je ook niet alles zien. Jammer Stephanie dat je het niet de moeite waard vond, hopelijk ben je wel met leuke dingetjes naar huis gekomen.
Veel liefs,
Marlies

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » di 14 okt 2003 16:34

ohh..
Euhh ik ga morgen....
Ik hoop dat ik dat kralenscheppen wel vindt..
Iki ga gewoon netzo lang zoeken tot ik het heb!!
Groetjkes Rianne
Groetjes Rianne!

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » di 14 okt 2003 16:59

Ik ben de hele ruimte rondgelopen, heb helaas dat kralenscheppen niet gevonden. Ik heb zeker wel wat leuke dingetjes gevonden :D, maar niet dingen waarvan je denkt: "Wow, daarvoor m?est ik echt hier zijn". Maarja, misschien zien jullie dat weer heel anders ;). Ik heb zelfs Ria nog even gezien (denk ik) maar er stonden zoveel mensen om haar heen en ze was zo druk bezig dat ik eerst een minuut of 10 heb gewacht en toen maar verder ben gegaan :). Ik wilde later nog terugkomen maar toen heb ik er niet meer aan gedacht :(.
Er was eigenlijk wel kralen 'scheppen', maar dan anders. Dan kon je gewoon kralen uitkiezen en die gingen dan voor 10 cent per gram, bij swarovski 30 cent per gram. Dat heb ik een paar keer gezien. Ik heb wel meer dan 6 kraampjes gezien, maar ze hadden allemaal praktisch hetzelfde. Het was een leuke beurs, maar alleen voor de kralen gaan...? Het is leuker als je je ook voor de andere dingen interesseert :D! En als het misschien niet zo druk is... ik was er van 10.30 - 12.00 (wilde er eerder zijn, maar de treinen gingen niet :() en op een moment was het zo druk dat je gewoon nergens bij kon komen!

Nouja, in elk geval hoop ik dat de anderen die gaan het er leuk hebben :D! En denk nu niet dat ik dat niet had, want het bleef leuk, ookal waren er niet zo veel kralen die de moeite waard waren ;).

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 14 okt 2003 17:47

Ahh Jammer Steph!!! Het kralen scheppen voor 3 euro was schuin tegenover mij ;) En JA ik heb flink geschept vanmorgen vroeg! die kans liet ik niet lopen!! Ik moet zeggen dat ik voor de rest nog niks heb gezien maar ga morgen lekker neuzen bij de ander ekramen!! Ik heb Patricia en der zusje en Esther met vriendinnen? gezien ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 14 okt 2003 17:47

tis leuk om een keer mee te maken he. ;) ik ben vorig jaar ook geweest, maar nu hoefde het niet meer voor me, zo druk, laat dan maar zitten. ;) vooral omdat je de meeste dingen ook wel ergens anders kan kopen. maar ach, tis sowieso leuk een keer mee te maken.

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » di 14 okt 2003 17:50

Ik ga morgen en heb er al zin in. Vorig jaar voor het eerst geweest en toen was ik nog geen kralenfreak. En toen had ik het al naar mijn zin. Tis inderdaad een beetje te druk. Maar goed, toch wel een leuk dagje uit voor mij en mijn collega Elfi (is haar echte naam!).

Caroline

Bericht door Caroline » di 14 okt 2003 18:08

Ik ga ook morgen naar de KreaDoe beurs :!: :!:
Groetjes en een fijne avond van Caroline

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » di 14 okt 2003 18:51

En zaten er leuke kralen tussen?
Ik ga morgenochtend als eerste zoeken naar jou Ria zodat ik oom vroeg ben met kralenschepppen!
En natuurlijk even gedag zeggen en de demonstratie bekijken!!!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 14 okt 2003 18:55

Ik sta helemaal in hal 7 en dat is niet aan het begin ;) LOL maar ook ik ga morgen nog even scheppen want het is nu een mogelijkheid om eens andere kleuren te nemen dan anders ;) heb vandaag ook al vreemd gedaan en een zakje bruin, en zwart en gemixed en PAARS en nog wat gekocht ;) dus morgen maar is gaan kijken voor ROOD /Oranje en GEEL en GROEN en nog maar meer paars of zo ;) hahahahahah
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » di 14 okt 2003 18:57

Ik ga nooit meer, vond het veel te druk en te weinig kralen. ben zowiezo geen mens voor dit soort activiteiten. Echt bijzondere dingen heb ik niet gezien.

SayaGadis
Bead Believer

Bericht door SayaGadis » di 14 okt 2003 19:06

AHHH ik twijfel nog .......zeker nu stephanie niet razend enthousiast is......maar als ik ga ga ik ook morgen !!

Gesloten